Afweerstoornis

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door pippa26, 20 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik heb al wat meer topics geopend over mijn jongste. Maar inmiddels zijn we zo ver dat we moeten denken aan een afweerstoornis. Die komen in veel varianten. Onderzoek zal verder plaatsvinden in een kinderziekenhuis in de buurt. Maar ik ken eigenlijk niemand die zoiets heeft; iemand ervaring mee?

    Er is in ieder geval een ''grappige'' website van: http://www.info4pi.org/
    En een aantal van de signalen op de plaatjes heeft hij ook. Het begon met hem al als baby van een paar weken oud; toen ik al met hem bij de eerste hulp zat omdat zijn tenen ontstoken waren..

    Ben benieuwd of er iemand bekend mee is. Wij moeten alles nog ontdekken; maar hoop dat het vragen gaat beantwoorden en oplossingen bieden.
     
  2. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Mijn dochter heeft een auto imuunziekte, ze is nu vanaf oktober 2018 ziek, ze heeft nu vaak ontstekingen, oren, muggenbulden die onsteken, de eerste 2 maanden van haar ziekte was haar hele lichaam omstoken al haar bloedvaten, dat was echt vreselijk. Nu gaat het naar omstandigheden goed met haar, we vinden steeds meer onze weg, al blijf ik het lastig vinden, het is gewoon zo sneu dat ze zo snel ziek wordt en alles mee pikt.
     
    pippa26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina