ah voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door marianne1984, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    is de ah voeding net zo goed als de nutrilon?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja hoor net zo goed. Ik gebruik de voeding van het kruidvat en het bevalt prima. Het CB zei zelf ook dat er geen verschillen in de voedingen zitten omdat alles heel streng wordt gecontroleerd. Het CB zei dus zelf ga maar over op voeding van het kruidvat of een ander merk en dit gaat prima. Je moet wel langzaam de nutrilon afbouwen en de andere voeding opbouwen. dus bv 3 schepjes nutrilon en 1 schepje ander merk en zo langzaam gaan opbouwen en afbouwen totdat je baby over is op het andere merk.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dit vroeg ik mij dus ook af. Sanne krijgt nu Friso Comfort, AH heeft ook Comfort. Dit scheeld nogal in de prijs.

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ja ik zat er ook al aan te denken timo krijgt nu gewoon nutrilon, maar die van de ah is veel goedkoper

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij zijn eigenlijk net pas over op ah melk, Jelle is nu ruim 14 maanden. Niet omdat ik het niet aandurfde, maar omdat het pas net in het assortiment zit... :) Als het er eerder was geweest had ik het echt eerder genomen.Scheelt ruim 4 euro op een pak, da's echt wel de moeite, denk ik dan.

Maar goed, daar ging het niet over.. :) Ik ben altijd wel een beetje voorzichtig geweest met overstappen. (Jelle heeft verschillende soorten Nutrilon gehad) Ik mengde het voor de zekerheid altijd een paar dagen, half om half zeg maar. Jelle heeft heel veel kramp gehad in het begin, vandaar. Je merkt snel genoeg of het goed gaat of niet, toch?

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne heeft ook al verschillende voedingen gehad, ik stapte meestal zo over. Maar dit was dan van het merk Friso of Nitrilon. Maar ik durf niet zomaar over te stappen naar eigen merk voeding. Raar he?
    Ik denk dat ik het maar es ga overleggen met het CB. Moet er pas in sept weer heen, dus dat duurt nog ff.

Deel Deze Pagina