Ahhhh Stom eiland

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Het is ook echt niet te geloven! Er is op het eiland geen fruithapje te krijgen voor een 5 maanden oude baby! Tevens is er geen groente hapje te krijgen (probeer alvast in te slaan voor volgende maand) en de rijstebloem was ook op (gelukkig heeft mijn vriendin 2 dozen meegenomen). De nutrilon omneo is alleen in kleine blikken te krijgen, wat dus ook weer duurder is. Ben 't ff zo zat! En ja, tuurlijk kan ik straks gewoon zelf de hapjes maken, maar fruit en groente is hier verschrikkelijk duur en vaak ook niet te krijgen. Dus dan maar blik groenten! Zo, dat is er uit!
     
  2. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Lekker, dat lucht op! Wel vervelend.. Maar je kan toch ook blik groenten pureren?

    Liefs Faith
     
  3. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, dat zal dan wel moeten! Dus dat ga ik dan ook maar doen!
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    nah wat vervelend zeg! hoop dat dit berichtje even oplucht :)
     
  5. Mees

    Mees Actief lid

    15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

    Zit er in blikgroente niet extra zout enzo? Dat zou niet zo goed voor de niertjes zijn...

    Groetjes Jessica
     
  6. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik heb geen idee, dat moet ik dus allemaal gaan uitzoeken!
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij de groenten idd wél nl.. Balen zeg..
     
  8. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Dat wordt dus hopen dat ze snel verse groenten of potjes binnen krijgen
     
  9. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    verkopen ze geen diepvriesgroenten? daar zit meestal geen zout in.
     
  10. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Kun je niet zelf wat fruit gaan telen? Als je een tuin hebt zou ik het proberen. Tenzij je moeilijk aan deze plantjes kan komen.... ik heb begrepen dat je het ook niet zomaar vanuit Nederland mee kan nemen...

    Succes.

    Gr. Danielle
     
  11. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik ga maandag wel ff bij de diepvries groenten kijken! Zelf telen is geen optie. We hadden een mango boom en een bananenboom, maar onze honden blijken vegetarisch! Dus geen boom meer te zien
     
  12. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    8) komt door dat nieuwe gezonde hondenvoer! Lekker is dat dan... :) :)

    Succes met zoeken.
     
  13. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Heb geen idee, maar ze vinden mijn fruitbomen echt fantastisch. Ze hebben ook mijn limoen boom opgegeten
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weet je meteen wat voor vlees je Laura straks kunt geven.. ;)
     
  15. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, dan zijn we wel ff klaar. Ze wegen allebei zo'n 50 kilo.
     
  16. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Zal me een knallende spijsvertering gegeven hebben :)

    Jammer dat je geen Desperadootje klaar had staan voor ze toen ze aan die limoenboom begonnen!
     
  17. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Of wel....?


    :)
     
  18. Noebie

    Noebie Actief lid

    21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik snap echt helemaal wat je bedoeld :(. Ik was laatst op zoek naar groente potjes voor Alicia bij de Warehouse maar ze hadden indd. alleen maar fruitpotjes. En dan ook nog eens van die onbekende merken uit Venezuela :rolleyes:. Ik maak bijna alles vers maar vind het toch wel handig om een paar potjes in huis te hebben voor het geval dat. Vers fruit en groente haal ik altijd bij More For Less. Die krijgen altijd op Dinsdag en Donderdag verse, organische dingen uit Quito (ze komen met de KLM vlucht in de middag aan). Maar het is allemaal indd. best wel prijzig. Ik wou appeltjes kopen voor Alicia, dat was 8 gulden (ong. 3.20 euro!) voor 6 zielige appeltjes!

    Ik zal even aan Roland (v.d Warehouse) vragen ofdat hij ook fruit en groente potjes van Olvarit enzo wil gaan verkopen Meestal bestelt hij dan een paar dozen en als het goed blijkt te lopen dan neemt hij het op in de inventaris (dit heeft hij ook zo gedaan met o.a Sanex deo en Prodent tandpasta :oops:). Ik zal je wel laten weten wat hij ervan heeft gezegd. Mocht je verder nog wat willen bestellen...
     
  19. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ppfff...woon niet op bonaire..maar ken het eiland gevoel! zou er wel af willen rennen af en toe! keira lust geen pap aleen rijstebloem pap, dat is op, dus wachten tot er ooit weer een lading aankomt.. fruit en groente gelukkig wel goed en goedkoop hier.. en baby eten is wel prijzig maar er is altijd wel wat te vinden gelukkig.. je moet aleen niet vast aan 1 merk zitten!

    er gaat toch niets boven een albert heijn! en dan te bedenken dat de supermarkt hier behoort tot de ahold groep.. hadden ze wel iets beter mogen bedelen!
     
  20. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Noebie,

    Tof van je! Ik ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina