al 16 dagen lang diarree luiers

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door roelien, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo

    Ik heb een probleem mijn dochter van 3 jaar heeft al 16 dagen diarree luiers . ik zal jullie de verdere details besparen want die zijn ook niet leuk
    ik ben er vorige week mee naar de huisarst geweest en haarontlasting moet op kweek :cry:
    nou dat is vrijdag op de bus gegaan nou moeten we weer op wachten als alles mee zit hebben we daar donderdag of vrijdag uitslag van binnen
    maar wat is nu het probleem de diaree wordt met de dag erger en semantha valt steeds meer af
    gisteren zijn we nog weer even bij de huisarts geweest maar hij zegt ook ik zie dat ze afvalt Nou oke ik ben niet blind maar hij zegt ook geef haar maar ors zoutoplossing nou oke dus we geven nu ors en het drinken wat ze wil hebben

    Maar het wordt nu alleen maar erger ik weet niet meer wat ik meer kan doen voor haar

    dit heb ik haar allemaal gegeven om te proberen te stoppen
    * ontbijtkoek
    * bananen
    * rijstepap
    * beschuit
    * nutrix

    Ik ben bang als ik nu weer de huisarts bel dat ze richting ziekenhuis moet .
    :cry: :cry:
     
  2. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als je alles al geprobeerd hebt en het word niet beter zou ik toch weer de HA bellen. Mss word het dan een zh opname maar dit is ook niet goed. Ze kan niet aan de diaree blijven en zo afvallen. Sterkte ermee.
     
  3. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi

    je kan ook de volgende dingen proberen.
    warme cola.
    crackertjes
    kook van de rijst ( dus het water van de rijst als je die kookt)
    slappe thee zonder suiker.
    zorg je er wel voor dat ze voldoende drinkt?


    jennefer
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geraspe appel.
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het duidelijk erger word zou ik de huisarts toch weer bellen
    voor jou en haar is een ziekenhuisopname niet leuk, maar het gaat nu denk ik om beter worden
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ik heb het nu eindelijk zo ver dat semantha naar de kinderarts mag
    23 jan 08 ze heen en dan wordt ze ook metteen onderzocht
    ze is ook heel vaak moe en wil graag op bed

    ik hoop dat er wat uit komt
     
  7. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

    :confused: sorry maar ik schrik hier nogal van je meissie is al langer als 2 weken aan de diaree en nu moet je nog eens 9 dagen wachten dit vind ik ronduit belachelijk en ook het idee dat ze zoveel afvalt dat zelfs de dokter het kan zien vind ik schikbarend noem mij maar gestrest maar ik zat allang in het ziekenhuis

    sterkte hoop dat je meissie snel weer beter word

    groetjes nathalie ;)
     
  8. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Jeetje ik schrik er ook van dat je nog zolang moet wachten, zeker het gevaar van uitdroging etc. Probeer het drinken in ieder geval zo veel mogelijk te stimuleren. Vindt het trouwens echt schandalig dat je zolang moet wachten! Nou meis in ieder geval heel veel sterkte!
     
  9. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    banaan en ontbijt koek kan ook juist laxerend werken.
    Mijn dochter heeft ryuim 3 weken diaree gehad, een flinke buikgriep ik gaf ook ontbijtkoek en bananen maar daar moest ik mee stoppen want dat zou ook laxerend kunnen zijn.
    Ik gaf vooral wit brood en geen melk produkten.
    Vooral veel water geven met suiker en zout gemengd.
    Succes! en bij mijn dochter is er niks uit de kweek gekomen! hopelijk bij de jouwe meer succes!
     

Deel Deze Pagina