al 2 dagen bijna niet geslapen overdag

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Justme89, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme89

    Justme89 Lid

    22 nov 2014
    65
    0
    6
    Hallo,

    Mijn baby is vandaag 5 weken oud. Hij groeit ontzettend goed. We zijn afgelopen maandag voor het eerst naar het cb geweest en toen woog hij 5350 gram. Ik geef borstvoeding op verzoek.
    Gisterochtend werd hij om half 8 wakker en viel pas rond 2 uur in slaap. Toen heeft hij 3 uur geslapen en is de rest van de avond wakker geweest tot half 10. Vanmorgen was hij weer om half 8 wakker. Vanmiddag om 3 uur viel hij in slaap en heeft iets meer dan een uur geslapen. Vanavond viel hij om half 8 weer in slaap en nu werd hij om half 9 weer wakker.
    Hij is oververmoeid. Hij gaapt steeds heeft helemaal rode oogjes, maar gaat niet slapen. Hij eet niet echt efficient doordat hij zo moe is. Maar hij wil ook niet vaker drinken dan normaal.
    Ik heb voor mijn gevoel alles geprobeerd. Draagdoek, inbakeren,gewoon in zijn bed leggen, even laten huilen, aan de borst in slaap laten vallen.. Het helpt niets.
    In de nacht slaapt hij trouwens wel goed. Dan zit er ongeveer 4 a 5 uur tussen de bedingen.
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Misschien is hij een beetje overprikkeld. Is er veel geluid waar hij slaapt? En slaapt hij in bedje of in de box?

    Groetjes Adrienne
     
  3. Justme89

    Justme89 Lid

    22 nov 2014
    65
    0
    6
    Het gaat gelukkig weer goed! Ik weet nog niet wat het was, maar het is weer voorbij. Hij slaapt overdag in de kinderwagen.
    Bedankt!
     

Deel Deze Pagina