Al 5 dagen menstruatieachtige krampen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saartje1993, 7 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Hoi iedereen,

    Allereerst bedankt aan iedereen die de moeite doet om dit even te lezen :)!

    Ik was de hoop voor deze maand al volledig verloren:
    Ik heb een antibioticakuur van 7 dagen moeten doen, omdat de dokter dacht dat ik misschien bacteriele vaginose had én bij een gyn echo bleek dat ik waarschijnlijk verklevingen heb aan men litteken van mijn keizersnede van twee jaar geleden. (Dit w verder onderzocht in december)
    Daarbij hebben we deze maand enkel 2 en 5 dagen voor mijn eisprong seks gehad, omdat ik daarna zooooveel pijn kreeg waardoor ik krom liep (komt wss door verklevingen en ovuatie denkt gyn), waardoor de zin ver te zoeken was.
    Door al het bovenstaande was alle hoop dus weg.

    Nu was mijn eisprong deze maand ook 2 dagen later dan normaal. Ik heb al enkele maanden ee mooie cyclus van 27 dagen, maar volgens mijn app zou mijn NOD nu verplaatst moeten zijn van 6 dec naar 10 dec.

    Nu heb ik al een vijftal dagen last van een lichtere vorm van menstruatiekrampen, sinds gisteren ook in mijn onderrug. Normaal heb ik dit enkel de dag voor mijn NOD en aan de hand daarvan weet ik dus perfect wanneer mijn menstruatie start. (heel uitzonderlijk twee dagen op voorhand, maar dus nooit 5).
    Ik heb ook veel meer puistjes dan normaal (ligt misschien ook wel aan de Sinterklaaschocolade? :) )
    Ik zit vandaag dus op CD 28 en was er gisteren min of meer van overtuigd dat ik vandaag al zou menstrueren, omdat de krampen gisteren wat feller werden.
    Intussen is het avond en nog steeds geen menstruatie te bespeuren. De krampen lijken ook weg, buiten als ik een fysieke inspanning doe lijken ze even terug te komen..

    Mag ik misschien toch een beetje hoop krijgen hierdoor? Zou het tegen alle kansen in misschien toch gelukt zijn?
    Zijn er vrouwen die zich hierin herkennen en zwanger bleken?
     
  2. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Van mij mag je best hoop krijgen. Ik zou namelijk liegen als ik niet.. nu ik erover nadenk ook dat had de week voor ik posi testte. Sterker nog er prijkt nog steeds een wondje van een uitzonderlijke puist op mijn gezicht

    Dus wie weet! Toitoitoi!
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.258
    7.211
    113
    Waarom zou je geen test doen? Dan heb je misschien al je antwoord :)
     
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.017
    113
    Vrouw
    Ondanks dat ik hoop dat je zwanger bent. Houd er ook rekening mee dat de pijn door de verklevingen kan komen, als ze dat bestempeld hebben als endometriose, is het niet gek dat je een week voor je menstruatie buikpijn krijgt.

    Ik, met mijn endometriose had 2 weken (de eerste 2 van de cyclus) geen buikpijn en de 2 weken daarna wel, tot menstruatie.

    Maar zoals aangegeven, hoop ik wat anders voor je natuurlijk :)
     

Deel Deze Pagina