al een paar maanden mirena maar?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Calimero, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

ik heb al een paar maanden de mirena spiraal deze heb ik genomen omdat ik elke maand door de grond ging van de menstruatie pijn,
    nu blijft mijn menstruatie lekker weg:) maar al vanaf ongeveer de derde maand dat hij erin zit krijg ik rond de tijd dat ik normaal ongi had moeten worden buikpijn en de 1ste keer viel het wel mee maar het lijkt wel elke maand erger te worden deze maand is het zefs zo erg dat ik dus weer heel veel paracetamols slik enzo omdat ik het anders niet kan uithouden maar ik word verder niet ongi verlies ook geen beetje bloed ofzo zijn er meer die dit hebben??
    wil ermee naar de ha gaan maar ik weet niet of er og meer zijn die dit hebben

sorry voor het lange verhaal bedankt voor de reacte's alvast

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    niemand??

3. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een jaar een mirena gehad. Heb een paar keer gehad dat ik op een bepaald moment in mijn cyclus ontzettende buikpijn had. Leek wel alsof ik nierstenen had ofzo. Heb toen via HA ook allerlei onderzoeken gehad om te kijken waar het vandaan kwam. Hij dacht toen namelijk ook aan niersteentjes. Bleek het uiteindelijk niet te zijn. Achteraf gezien dacht ik dat het misschien wel met mijn cyclus te maken kon hebben. Verrekte van de pijn. Diclofenac hielp nauwelijks. Duurde iets van 2/3 dagen.
    Nu weet ik dus eigenlijk nog niet of het er mee te maken heeft. Maar vond het wel opvallend dat jij ook zo'n soort klachten krijgt. Had het trouwens niet iedere keer. Na de desbetreffende keren ook cyclus gehad zonder heftige klachten....

Tja eigenlijk heb je niet zoveel aan mijn verhaal...
    Ben wel benieuwd of er nog meerdere zijn met deze klachten.
    Verder was ik echt heel tevreden over mijn spiraaltje.

4. toffee

toffee Lid

3 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Calimero,

Ik heb 4 jaar de Mirenaspiraal gehad. 4 jr niet meer ongi geweest.
    Dat was echt heerlijk :) Nu overgestapt op de pil, omdat hij uit begon te werken en we binnekort gaan voor een 2de :)
    Soms heb je idd nog last van menstruatiepijn. Maar de keren dat ik dit heb gehad kan ik op 1 hand tellen. Ik heb overigens nooit heel heftige terugkerende pijn gehad van mijn periode.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

bedankt voor de reactie´s
    ik heb dus wel dat het heel heftig terug keerd en het is maar 2 a 3 dagen verder benik tevreden heerlijk dat ik niet meer ongi word enz,
    denk dat ik het nog 1 maandje aan kijk en er dan even mee naar de ha ga je weet het nooit natuurlijk

6. toffee

toffee Lid

3 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd niet te lang mee wachten, als het niet prettig voelt al helemaal niet! Ik hoop voor je dat de pijn vanaf nu weg blijft. Ik zal voor je duimen.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    :D dank je wel!
    het is gewoon rottig want ik kan niet tegen de pil namelijk:x dus dit was een goeie oplossing.... maar het kan net zo geod nou weer beter gaan haha je weet het niet ik hhoop het maar

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Ik ben sinds december ook een tevreden mirena-bezister. Alleen vraag ik mij het volgende af:
    Heb nu wel wat vaker uitslag in mijn gezicht, zal dat van Mirena komen. En als ik gefietsd heb, voelt het heel raar op de plek van de Mirena, alsof je voet slaapt, maar dan in je buik zeg maar. Zijn er meer die dit hebben(gehad)?

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    die uitslag kan denk ik wel van de hormonen komen denk ik en dat slaperige gevoel herken ik niet... eigenlijk ook nog nooit gehoord?

verder wel tevreden?

net alss ik dus ook een muts die hem lekker zitten laat en die paar dingen op de koopt oe neemt hwhahahaha:D

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja ben verder zeer tevreden!!! Geen gedoe met de pil en helemaal niet meer ongi!!

11. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb 1,5 jaar de mirena gehad en had ook elke maand een paar dagen heel erge buikpijn, met de pil had ik nooit ergens last van...

Deel Deze Pagina