Al zoveel miskramen gehad

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door sereenalian, 29 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sereenalian

    sereenalian Actief lid

    19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Ik hoop hier misschien wat antwoorden of ervaringen te vinden. En ook gewoon even mijn hart te luchten.
    Ik ben 34 en een moeder van 2 gezonde kinderen. Een mooie dochter van 9 uit een eerdere relatie. En een zoontje van 2. Ik ben al 7,5 jaar samen met mijn vriend. Toen mijn vriend en ik aan een kindje van ons samen begonnen in 2011 heb ik voordat ik zwanger werd van mijn zoontje 7 miskramen gehad. De duur van de zwangerschap wisselde, de langste mocht 8 weken duren. De emotionele aanslag hiervan hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.

    Nu proberen we een broertje of zusje voor mijn zoontje te maken. En nu was ik dus zwanger geraakt en weer is het vandaag mis gegaan. Met 6 weken heb ik weer een miskraam gekregen. Nu heb ik een doorverwijzing gekregen voor een onderzoek in het ziekenhuis. De verloskundige gaf aan dat zoveel miskramen niet "normaal" is. En dat er misschien hulp nodig is om toch zwanger te kunnen blijven.

    Nou vraag ik me af, of er hier ook vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben. En wat hebben jullie kunnen doen? Wat zijn mijn mogelijkheden? Of moet ik gewoon door blijven gaan? Totdat er misschien wel eentje blijft plakken? Ik weet niet hoeveel miskramen ik nog aan kan. Ik heb het er heel moeilijk mee.

    Hoop dat iemand mij een beetje kan helpen
     
  2. sereenalian

    sereenalian Actief lid

    19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Sorry als dit onderwerp niet gepast is, in deze topic. Ik zie net dat er ook nog een andere topic was, waar deze vraag gepaster was om te vragen
     

Deel Deze Pagina