Algemeen Filler- en Injectables topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Volgens mij is deze er nog niet :) Het leek me leuk om meningen / ervaringen te delen. Heb jij wel eens fillers of injectables laten zetten? Waarom wel of juist niet? Wil je er iets over kwijt? Zou je het nog een keer doen?

    Let op: het is nadrukkelijk niet mijn bedoeling om fillers of injectables via dit topic te promoten. Dergelijke keuzes zijn maakt ieder voor zich, al dan niet samen met een (cosmetisch) arts. Noch is het mijn bedoeling om negatieve uitlatingen op te roepen in dit topic. Want ook dit is geheel persoonlijk en het concept 'schoonheid' is voor ieder anders. Ik hoop dus ook dat we gewoon respectvol en als volwassenen hierover kunnen kletsen. :)

    Ik zal wel starten. Ik heb een keer of 3 eerder mijn jukbeenderen laten opvullen met hyaluronzuur (Juvéderm). Mijn voorwaarde was absoluut 'zo natuurlijk mogelijk, zodat niemand opmerkt dat er iets anders is aan mijn gezicht'. Gelukkig kijkt zo'n cosmetisch arts ook goed naar de verhoudingen in je gezicht en zet hij op meerdere punten in je gezicht injecties om je contouren mooi in balans te houden. Zo heb ik de laaste keer trouwens het volume in mijn wangen een beetje mee laten nemen (echt maar 0,5 ml) om de verhoudingen kloppend en passend te houden.

    Helaas ben ik van nature niet gezegend met mooie, ronde jukbeenderen en dat is iets wat ik altijd zo ongelofelijk mooi vind! Samen met mooi gevormde lippen. :D Zelf ben ik altijd heel erg blij geweest met de resultaten. Want juist omdat het zo natuurlijk oogde, ging het echt puur om kleine verfraaiingen in je gezicht. Ik kijk er dan ook oprecht weer naar uit om dit na de zwangerschap weer op te pakken :thumup:.

    Mocht ik in de toekomst echt diepere rimpels of zone's in mijn gezicht krijgen waar ik me dermate aan ga storen en mezelf niet meer 'op mijn best' vind, dan ben ik absoluut niet vies van meer product om de boel weer mooi voller/strakker te maken. Mits niet over the top. En jullie?
     
  2. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Had het hier gisteravond toevallig over met m’n man en moeder. Hoewel je misschien anders zou verwachten :roflmao: heb ik hier nog nooit serieus over nagedacht. Ben best blij met de natuurlijke vormen van m’n gezicht en ik weet niet eens of m’n jukbeenderen rond zijn. Stommerd, nu wil ik het weten en ik mag niet opstaan om in de spiegel te kijken. :D Maar goed het punt; de boel een beetje strak houden, mits wel normaal leeftijdsadequaat ogend, daar heb ik ook totaal geen moeite mee. Heb zelf best wel wat (lach)rimpeltjes, misschien ga ik over een tijdje weleens informeren hoe het er uit zou zien met een beetje Botox ofzo. Geen idee wat het verschil is tussen Botox en hyaluronzuur trouwens. #noob #benmeerbekendmetdewatgroverevormenvanPC :roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik heb vorig jaar Botox in mijn voorhoofd gehad en ik had me toch ongelijke ogen daarvan gekregen....kregen ze niet recht gespoten :|:roflmao: Gelukkig was ik er zo eentje die na 3 mnd compleet Botox vrij was en dat gaat me niet nog een keer gebeuren die Botox.

    Mijn lippen had ik laten opvullen en daar was ik zwaar verliefd op! Maar door het mondkapje heb ik het niet bij laten werken afgelopen januari. Niemand zag dat ik mijn lippen gedaan had, deed ik echt voor mezelf zodat ik mooi rode lippenstift kon aanbrengen.

    Mijn ogen zijn het afgelopen jaar gelaserd en mijn oogleden gelift. Daar ben ik matig tevreden over....mijn ogen hebben nog steeds spasmes van de stress en mijn oogleden sluiten nog net niet compleet. Terwijl alles door de aller aller aller beste artsen is gedaan.

    Zodra het mondkapje weer af mag, ga ik naar Van Rosmalen retour en mogen ze weer advies geven over de rimpels in mijn face :D Die oude kippenhals zal wel weinig aan te doen zijn zonder operatie :|
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Fillers vangen vooral het volumeverlies op, botox zorgt voor een mverminderde spierspanning. Feitelijk zijn het beiden injectables. Maar botox ontspant de spieren waardoor rimpels minder zichtbaar worden aan het oppervlak en fillers vullen letterlijk de rimpels op. Dat is wat ik me heb laten vertellen! @RE080219
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  5. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Kiekt, weer wat geleerd! Aangezien ik best wat ruimte over heb bij m’n huid (je snapt) zouden fillers in mijn geval dus logischer zijn. Ga eens googelen enzo.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.630
    7.297
    113
    Hoe lang is het geleden dat je die ooglift hebt laten doen? Ik heb precies hetzelfde probleem namelijk, bij mij is het 5 maanden geleden. Ik moet echt m'n onderoogleden aantrekken om mijn ogen dicht te krijgen. En als ik aan mijn linker neusvleugel krab dan voel ik mijn linker boven ooglid
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Cindy1977 Is van Rosmalen ook niet de kliniek die Fred van Leer regelmatig mag verwelkomen? :)
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb halve dosering Botox in mijn voorhoofd laten zetten. Vond het resultaat helemaal niet mooi. Mijn wenkbrauwen zaten zo anders. Het is nu gelukkig weg maar laat het niet meer doen.
     
  9. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik dacht...als het wat voor Fred is, is het vast ook wat voor mij :roflmao:
     
    Iertje81, Ysabella en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Het is 4 Jan gedaan....het schijnt zo te horen, maar ik krijg er wat stress van icm die droge ogen na het laseren :| Overdag masseer ik ze vaak met gewone oogcreme. Dat geeft wat rust en ontspant de boel weer. Het gevoel is nog steeds verstoord, als ik mascara aanbreng is het net of ik bij de tandarts zit :|
     
  11. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.214
    18.957
    113
    Spiegel-app op je telefoon zetten? :roflmao::roflmao:
     
    RE080219 vindt dit leuk.
  12. Pickle

    Pickle Fanatiek lid

    7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier sinds een paar jaar Botox in de frons tussen m’n wenkbrauwen. Zonder zie ik er permanent boos uit, vreselijk. Verder geen injectables etc. Niet dat ik nou zo tevreden ben met m’n hoofd, maar je kunt wel bezig blijven anders (en het is ook geen goedkope hobby...) :p
     
  13. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Ik zou nooit fillers laten zetten, het idee dat je het moet blijven zetten en dan er uiteindelijk als elke Hollywood vrouw eruit gaat zien, staat mij tegen.

    Botox zou ik wel voor open staan.
     
    citroenrasp en Butchke vinden dit leuk.
  14. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik heb 1,5 geleden mijn neus-leppenplooi laten opvullen en was er zeer tevreden over. Heb verder nog geen rimpels in mijn gezicht maar die neus-lippenplooi maakte dat ik er zo vermoeid uitzag terwijl ik me helemaal niet vermoeid voelde. Na de behandeling zag ik er een stuk frisser uit. Ben van plan om het weer te laten doen binnenkort en dan wil ik ook mijn mondhoeken laten doen, die beginnen wat te hangen, niet extreem maar vind ze wel hinderlijk.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Is het dan ook zo dat je niet meer kunt fronsen? Ik heb zelf niet zoveel met botox etc, maar ik frons heel veel, krijg er ook zo'n diepe rimpel, dat boeit me op zich niet zo, maar krijg er volgens mij ook hoofdpijn door. Zou het daar dan ook tegen werken?
     
  16. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Botox is juist hetgeen dat je er als elke Hollywood vrouw eruit laat zien. Fillers breken na en tijdje af en je krijgt je gezicht terug in oorspronkelijke staat.
     
  17. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.660
    1.827
    113
    Heel eerlijk? Toen ik de titel las, schoot ik vol met oordelen. Maar die zijn zo niet terecht en dus.....
    Leuk dit topic! Ik zit met veel tegenstrijdigheden, maar grappig genoeg maakte ik er gisteren een opmerking over tegen mijn dochter van bijna 12. Ik heb een aardige frons..meerdere... en het afvallen doet ook geen voordeel op dat vlak ( dat zie je dus vooral in de overgang van kin naar hals). Zij is fel tegen trouwens. Ik zou zeker mijn ogen laten doen als ze teveel zouden zakken. Maar dan vooral omdat het niet fijn voelt. Jaren terug heb ik een aangezichtsverlamming gehad ( bell) aan de rechterkant. Gelukkig zie je er nagenoeg niets meer van. Als je het niet weet, zie je het niet. Maar ik merk het wel bij kou en vermoeidheid en het oog traant spontaan bij bepaald eten dat bijv. Zuurder is.

    Waar ik zo benieuwd naar ben is de resultaten. Die op de sites van zo'n organisatie geloof ik niet. Daar kiezen ze volgens mij alleen de beste resultaten. En dus ga ik vragen of jullie hier wellicht durven te delen hoe het was en is geworden met die minimale hoeveelheden.
     
    Anouk2005 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit vind ik dus zo ongelofelijk negatief klinken. Want dit hoeft dus helemaal niet. Want je kan er ook voor kiezen om het subtiel te houden of misschien denk je op een gegeven moment wel; ik ben er klaar mee.
    En ook al blijf je het wel subtiel bij houden, wat is daar dan mis mee. Ook voor botox geldt: als je maar maat weet te houden.
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik snap dat je aanvankelijk volschoot met oordelen. Maar ik hoop dat we die in dit topic een beetje achterwege kunnen laten ;)

    I.v.m. privacy plaats ik hier geen foto's van mijn gezicht :) Maar ik snap je wel heel goed hoor!
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik weet wel dat botox bijv. ook wordt toegepast bij overmatig zweten. Legt de zweetklieren letterlijk plat.
     
    citroenrasp en suus1983 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina