heb voor deze maand clomid gekregen want andere zh hadden de gegevens nog niet door gestuurd. doet het niks mag ik vanaf 2 dec spuiten
Ja begrijp ik! Hoef je ook geen pregnyl ofzo? Was net aan t lezen over de maan stand en je cyclus. best intressant.. Kosmobiologische vruchtbaarheid Hier kan je je cyclus berekenen aan de hand van de maanstand. Berechnung zur Verhtung oder Empfngnis: Kosmobiologische Empfngnisplanung (Mondphasen-Zyklus) wel drukken op Ich will schwanger werden xxx
Je hoeft alleen je naam en geboortedatum in te vullen en je krijgt je datums. kosmobiologische vruchtbaarheid (bio eitje aan de stand van de maan ) zijn 85 % van zwanger geworden. en met een normale eisprong 15 %
Hoop het voor je Senna! Dan kan je tenminste weer verder. Hier zet FF nu al een kruis. Wel een twijfel kruis maar zelfs dat heb ik nog niet eerder gehad.
hoi dames, hier ongi geworden te maandag! hoop dat deze ronde men cyclus korter is, nu was hij 42 dagen nog nooit gehad! dus op naar ronde 8.. liefs xx
poohbeer, ik hoop het voor je!! Senna, hoop dat je ongi word Yasmin, wiewwwww goed geklust ook hoop ik?
hoop het ook vorige keer werd ik het midden in de supermarkt. laat ik nou zometeen naar de winkel moeten.
Hihihi zou wel heel toevallig zijn Senna. We horen het nog wel van je dan Pooh hoop ook voor je dat deze ronde wat korter zal zijn hoor Angel ja zeker goed geklust hoor! Maar is veel te vroeg voor een ei (voor mij doen dan)
Hoi meiden. Hier vanochtend FM gehad en er zit links een follikel van 12 mm en nog een kleintje en rechts zit er 1 van 11 mm. Dus mochten ze doorgroeien heb ik misschien wel dubbele kans om zwanger te raken, maar ook van een tweeling. Vrijdag mag ik weer voor een FM om 13.30 en mocht ik een positieve ovulatietest hebben moet ik als het goed is gelijk Pregnyl spuiten en 1 dag later de IUI (waarschijnlijk zondag). Dus hier is het lekker spannend en vanavond alvast maar even aan de klusserdeklus. Verder ben ik nog steeds snot verkouden en hartstikke moe, dus heb afgelopen dagen weinig puf gehad om uitgebreid overal op te reageren. Wel wat mee blijven lezen. Dus voor iedereen nu maar even een dikke knuff!!!