@lala wat doet FF met het kruis als je bij de dagen dat je verhoging had fever invult bij specific? Haalt FF het kruis dan helemaal weg?
Lala... inderdaad een mooi dipje in je temp ik ben zeer benieuwd naar wat je temp de komende dagen doet
@ikke hmmz denk intotaal 2 bakke koffie dat ik op had voor dat ik de test deed was wel een klein plasje ik zie wel een 2de streepje betekent dat, dat m,n ei eraan komt?
nee kan ik helaas niet maken je ziet wel duidelijk een 2de streepje dat wel maar wel stuk lichter als de ander
okee okee yes als dat zo zou zijn dan heb ik ook een kortere cyclus jij heb weer een cyclus van 50 dagen als ik et goed reken lang hoor.
ja idd , 2e lange cyclus nu pfff........ als ik nu ongi ben geweest ga ik toch zwangerworden pilletjes halen, of die tarwekiemoliecapsules.
Je zou ook om de dag kunnen testen meid, als hij nog echt negatief is... dan zie je hem echt wel donkerder zijn/worden en ga je elke dag testen... zou ik doen maar moet je nstuurlijk zlef weten
ja die dip, maar ze tempt wisselende tijden meld ze net, dus daar kan ook wat verschil in zitten dan hè/toch?
meiden,, ik heb ff foto gemaakt van mij ovutesten afgelopen ronde (ik heb er maar 3 gedaan, maar het verschil van posi/nega is duidelijk te zien dan heb je eeen voorbeeldje het zijnZ&K ovutesten en de bovenste is posi daarvoor/daarna zijn ze zoals die eronder bij mij)
@ikke wat lief van je meid! ergens hoop ik ook dat ik nu zwanger ben haha! @lala samen hebben we een schommelend kaartje na het eitje hopelijk samen zwanger
Ja, ik heb dat wel eens gehad, meestal als ik dingen had getweakt, dus temp weggelaten of toch maar wel mee laten tellen. Dan verschuift ie volgens mij soms, ook als je met die data eerst een ander kruis had. Soms helpt het om dan een keer extra uit en in te loggen of opnieuw te synchen met je telefoon (als je de app gebruikt).