Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zo, nieuw vers topic, nieuwe kansen.
     
  2. kim1990

    kim1990 Fanatiek lid

    18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Je bent er optijd bij esther hihi.

    Even een *zwaai*:D
     
  3. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    * zwaai terug*.

    Jazeker, maar soms gaan we zo ongelooflijk snel dat ik dacht, doe nu maar gelijk hahahahaha
     
  4. Mientje Sop

    Mientje Sop Bekend lid

    15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Kijk dat is precies op het goede moment; heb alvast wat kennis kunnen opdoen van de mensen die in het topic "rondzweven", kan ik vanaf nu mooi mee babbelen en volgen :D

    Esther, wat lief van je! :) maar ben het helemaal met je eens; hoe meer ziel, hoe meer vreugde!

    MvJ, toe maar, nog gratis ook!! :D dubbel genieten!
     
  5. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ben ook best lief hoor whahahaha (correctie: ik KAN lief zijn)
     
  6. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej nieuw topic!

    Nieuw(e) topic, nieuwe kansen zeg ik maar!!! :D
     
  7. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Deel zes alweer...

    We kletsen ook wel heel veel :D
     
  8. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Daarom.....hahahahaha, lekker toch
     
  9. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: hihihihihi.

    @ Anjamones: whahahaha, ja dat kan niet hoor, niet overal op reageren :p. LOL.
    Ik heb idd een (voor mijn doen) mooie ovutest gehad, maar de échte knaller was van Esther hoor :D. Thanks meid. Ben ook erg blij met mijn haartjes.
    Ow dat is vervelend zeg op verschillende apparaten verschillende waardes prikken. Dat zou niet mogen lijkt mij...
    En wat super dat je minder duizelig bent! Op naar helemaal niet meer duizelig :D.
    *SMAK* terug!

    @ Evelien: hahahaha dat zou nog eens mooi zijn als onze buiken altijd naar ons zouden luisteren zeg!

    @ Esther: thanks meid! *doorgaat naar deel 6*

    @ Mientje Sop: ja toch? Ik ben superblij! Wil zeker vaker model zitten hihihihi.

    Hier eindelijk het interview af! Ben benieuwd wat Lowie ervan vind...
    Nu een boek terug zien te vinden die ik toen opgeruimd heb, omdat J.oshua er steeds aan zat en dan kan ik daarin beginnen voor een recensie...

    Maar zo eerst maar eens even aardappels schillen... We eten lekker appelmoes. Mjammie... Maar eens opzoek gaan naar een goede zeef, zodat ik het weer een keer zelf kan maken :D.
     
  10. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Yeahhhhh kunnen we weer verder babbelen. Gezellig. Ben zo blij met jullie. :)
     
  11. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    aaaahhhhh lief, wij ook met jou!!!

    Ja en ik had een mega ovu test en het gekke is dat ik voor het eerst echt geen idee heb aan welke kant die gesprongen is......heb wel de krampen etc gehad en normaal gesproken voel ik overduidelijk aan 1 kant de "pijn", maar nu dus niet.....gek......ach ja komt misschien door dat hele hsg gedoe ofzo.....
     
  12. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Goed van je. Ben trots op je. :D

    @anja. Fijn dat je je wat beter voelt. Raar dat de apparaten een andere waarde aangeven.

    Hier stond ik net voor de deur. Komt een buurvrouw lang met haar pup. Sta ik altijd mee te babbelen en haar dochter van 2,5 was er ook bij en die is zo gek op mijn hond. Zo schattig. En vertelde dat ze zwanger is. Net 5 weken. Moest toch ff slikken. Gek he. Wel super leuk voor haar. Heb haar wel verteld dat ik net een ma heb gehad dus als ik niet super uitbundig heb gereageerd snapt ze het hopelijk wel. Weet nl niet hoe mijn reactie over kwam.

    Nou even verder met m'n saotosoep. Jummiiiiiieee. Nu al zin in.
     
  13. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis das toch normaal dat dat even steekt.
    Zo kreeg ik vorige maand te horen dat mijn nichtje weer zwanger is van de 2e terwijl de 1e nog geen jaar is........slik.....neemt toch niet weg dat ik het haar niet gun? Maar gun het mezelf ook natuurlijk.....
     
  14. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: wij zijn ook blij met jou ;). Dat zal ze vast wel snappen meid, daar ben ik van overtuigd...

    @ Esther: hij is nu gewoon lekker goed gesprongen :D.
    Ik ben het dus helemaal met je eens. Ik was ook blij voor iedereen om mij heen die zwanger raakte... maar het deed af en toe best pijn hoor...
     
  15. Mientje Sop

    Mientje Sop Bekend lid

    15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Jennifer, voel je vooral niet schuldig. Is toch niet meer dan normaal dat je zo reageert. Snapt ieder mens met normaal verstand, zeker omdat ze jou situatie kent.

    Denk dat het sowieso altijd wel blijft steken op 1 of andere manier, als iemand anders iets verwacht wat jij graag wilt maar nog niet krijgt. We zijn ook maar mensen van vlees en bloed he.
     
  16. Mientje Sop

    Mientje Sop Bekend lid

    15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Nu ik zo die zin terug lees lijkt het een oneindige en onlogische zin .. ;)
    Zo leest ie makkelijker denk haha;

    als iemand anders iets verwacht
    wat jij graag wilt
    maar nog niet krijgt
     
  17. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mientje, mooi geschreven meis, en zelfs ook grammaticaal hahaha
     
  18. Grace80

    Grace80 Fanatiek lid

    29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Logisch Jennifer, dat dat zo voelt.

    Mooi omschreven door Mientje.
     
  19. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    pppffff had mijn grote bek moeten houden......kramp in hele lage onderbuik........

    Wat dan wel weer leuk is......aangezien vriend middagdienst heeft eten zoontje en ik dus alleen. En hij mocht van mij vandaag het eten uitzoeken (je lacht je rot met de combinaties), maar hij wilde poffertjes vandaag. En aangezien de zomer er nog niet is vind ik dat dus een super idee.
    Dus dat wordt gezellig zo meteen. Duurt nog even want hij is nog volop bezig met door te tuin te rennen (lees, te molesteren hahaha)
     
  20. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    By the way, kreeg vandaag weer zo'n opmerking waar ik zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo debiel kwaad om kan worden, maar het dan maar niet doe omdat het geen enkel effect zal hebben:

    Hoe gaat het nu met je na de operatie?
    ik: bla bla goed etc etc hele verhaal.
    zij: oh maar ja je kan in ieder geval zwanger worden dus dan moet je daar dan maar vanuit gaan en gewoon afwachten. Wat zijn 20 maanden nu op een mensenleven, je bent nog jong dus tijd genoeg...........................................................................................................................................................................


    Ja dan val ik toch echt even stil hoor. Dat jij nu bij elke zucht zwanger raakt.......En ja ik ben 2 keer zwanger geweest dus ja mijn lichaam kan het, maar al 20 maanden elke maand in spanning en maar afwachten en dan weer die teleurstelling.........ok ben heel positief maar ook ik heb mijn grenzen en al helemaal geen behoefte aan zo'n opmerkingen...En jong? Ben net 35 geworden dus qua zwanger worden valt dat ook wel weer mee....hou dan gewoon je mond.......
     

Deel Deze Pagina