Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

    Rabia84 Fanatiek lid

    25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell jammer meis, maar ik heb nog wel hoop voor je!! t is nog wel vrij hoog hoor nog boven de 37 ;) en volgens mij was er hier ook iemand waarbij de temp iets daalde maar wel zwanger bleek ;) ik duim nog voor je meis!!!
     
  2. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik, bij mijn zoontje, op 14dpo compleet naar onder, echt ongi temp. Maar dag erna weer omhoog en zwanger. Zegt nog niks meissie, duimen draaien verder!!!
     
  3. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd hier ook xx
     
  4. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Esther. Succes bij de gyn.

    Evelien. Succes met de combinatie test. Ik duim voor je dat alles goed is.

    Tinkerbell. Blaas je temp omhoog meis.
     
  5. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    @ lappie heel veel succes voor de echo!
    @ evelien vervelend dat je je zo moe voelt bah,,,, succes bij de combitest.
    @ esther hoop dat ze idd wat voor je gaan doen hoe eerder hoe beter, wat is hsg eigenlijk?
    @tinkerbel ik ga duimen voor je dat die hoog mag blijven.
    voor de dames die ik gemist heb sorry!!!! ( nieuw hier)

    hier is die weer ietsjes gedaald 0,1 maar oehw nog 3 dagen maak me de kop gek:/ al heb ik er niet een echt goed gevoel over, mn vriend zegt wel elke dag jou borsten groeien elke 24 uur haha maar ik merk het zelf niet behalve dat ze pijn doen en ik geen trek in eten heb....:(
     
  6. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sunshine, je hebt al 2 dagen open bolletjes? Slecht geslapen of een ander tijdstip?
    Bij een hsg brengen ze (even de makkelijke versie) contrastvloeistof in je baarmoeder in om te zien of eileiders en al de rest goed doorgankelijk is.

    Nou, dat hebben we ook weer gehad. Ik moet officieel de 6 maanden wachten, maar goed dan kunnen we ook nog aan het idee wennen en doorhopen dat het allemaal niet nodig is.
    8 Augustus krijg ik prik lessen (net voor ongi) om dan op dag 4 ongeveer te kunnen beginnen met menopur overgaand op pregnyl en IUI........dus daar gaat het circus beginnen.

    Ze vroegen om mee te werken aan een onderzoek. Ze zijn aan het kijken wat de beste ijd is voor IUI. Dus ze willen graag uitrekenen om de IUI de dag voor de eisprong te doen ipv op de dag zelf. Moet ik nog even over nadenken, maar heb nog 1,5 maand de tijd.
    Straks eens even helemaal goed doorlezen. Heb heeeeeeel veel info mee gekregen om door te spitten.

    Hoe dan ook, we hopen natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar ja er is in ieder geval hulp onderweg.

    Ow en wat betreft de pijn in bmm, ze kon het absoluut niet verklaren. Hoogst waarschijnlijk heb ik de pech dat mijn lichaam veranderd is na de bbz waardoor ik dit zo moet voelen. Ik moet het wel goed in de gaten houden ivm een eventuele verzakking (nu geen sprake van).

    Nou dat was het wel zo ongeveer. Deze ronde afwachten, dan nog een ronde goed oefenen en dan spuiten etc......Het tolt me wel een beetje in mijn hoofd nu, maar dat lijkt me normaal. Was ook erg veel info in een keer ondanks dat ik er al veel vanaf weet. Het is toch anders als het om je zelf gaat.

    *SMAK*
     
  7. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Esther ja ik snap niet hoe ik aan die bolletjes kom, netjes elke dag half 8 tempen maar heb m ingevuld toen ik goed wakker was misschien dat dat het is?
    Okee
    Opzich nog best snel dat toch? Of niet waar je op gehoopt had?
     
  8. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Oh ik zie het al had eergisteren avond de app op me
    iPhone gezet die vult dan automatisch de tijd in en de andere dagen dus niet eb de tijd weg gehaald
     
  9. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    @Sunshine: spannend, ik zal voor je duimen!
    @Esther: veel informatie inderdaad, ik moet toegeven dat ik er niet zo in zit en er geen verstand van heb(en dus ook niks zinnigs over kan zeggen om je te helpen). Kan me wel voorstellen dat je hoofd behoorlijk tolt nu!


    Ik heb mijn kaartje in mijn handtekening gedaan en vandaag is mijn temp ook weer omhoog gegaan! Heb na gisterochtend geen rekbaar slijm meer gehad, vandaag ook niet..maar mijn ovulatietest is wel weer duidelijker geworden. Iig duidelijker dan de afgelopen week. Heb maar even een foto'tje bijgevoegd. Misschien dat hij morgen alsnog positief wordt, anders weet ik het eigenlijk ook niet zo goed meer. Vorige maand positieve test op cd18(dat is vandaag dus).

    Hij is nog niet positief maar zit er tegen aan, denk ik? later nog eens testen vandaag of morgen om 12 uur weer?
     
  10. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dames!

    Wilde even vertellen dat alles tot nu toe goed is! Moet alleen het bloedonderzoek afwachten, dat duurt 10 dagen. Alles zit erop en eraan en de organen functioneren naar behoren! :D
     
  11. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Annelie, is toch fijn dat je er eigenlijk niks van af weet??
    Mocht willen dat ik er ook niet al zo lang in zat, maar ja het is niet anders.
    Apart kaartje meis en je ovu test is bijna positief inderdaad. Nog eens even wachten wat die gaat doen (je temp) en gewoon flink aan de klus, maakt jou het uit hahaha.

    Sunshine, kijk opgelost.
    Tja, snel, we zijn al weer 2 jaar onderweg voor een 2e kindje met tussendoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dan kan die 1,5 maand er ook nog wel bij. Misschien is het wel uiteindelijk niet meer nodig.
     
  12. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Achja dat is ook zo! Ik ben ook wel wat zorgelijk misschien maar mijn familie is vroeg in de overgang dus dat helpt vooral niet mee. Ik ga maar afwachten wat de komende dagen gaat gebeuren en morgen maar weer testen. Hoop dat ik de 19e iig kan testen!
     
  13. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wauw! Mooie echo Evelien.

    Mijne is te bewonderen in m'n album.
    Echo was weer helemaal goed!! Officieel op 10 weken gezet vandaag. :D
     
  14. Paprikaas

    Paprikaas Bekend lid

    16 jun 2013
    555
    5
    18
    Yes Lappie dat schiet al aardig op!

    Mooie echo Evelien!

    En Esther hopelijk heb je het helemaal niet nodig, maar wel blij dat hulp onderweg is!
     
  15. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mooie echos meiden!

    evelien heb je je echofoto al in t nubtopic geplaatst?
    missch kunnen ze zien wat t word? :D

    xxx
     
  16. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien en Lappie, geweldige echo's en wat goed dat alles helemaal perfect is!!!! Heerlijk!!!!

    Paprikaas, dank je meis!
     
  17. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #4977 sunshine92, 4 jul 2013
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013
    Esther dat is idd dan al wel een lange tijd :/ ik ga echt voor je duimen dat je snel een positieve test hebt
    Mooie echo Evelien en lappie
     
  18. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Hopelijk hoef je niet meer de mmm in. Ik duim heel hard voor je lieverd. Gun het je zo.

    @evelien. Wauwww wat mooi zeg. Super dat alles goed is.

    @lappie. Yeahhhh wat fijn meis. Mooie echo. Hopelijk kan je nu meer genieten. Wanneer mag je nou weer??
     
  19. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Over twee weken mag ik weer.
    En als ik het echt niet meer trek, dan mag ik bellen....
    Lief he??
    Dus volgende echo ben ik 12 weken! :D
    Hij was trouwens heel goed aan het bewegen. Hij spartelde met zijn beentjes en armpjes. En ik zag zelfs helemaal zijn voetje. :D
    Echt leuk!!
     
  20. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat gaaf zeg. Ben zo blij voor je. Deze x gaa het helemaal goed komen. Fijn dat je over 2 weken weer mag. En idd super lief zeg. Ik mag ook over 2 weken weer. Zooo spannend.
     

Deel Deze Pagina