Ik laat het zo. Het is net hetzelfde alleen veel meer. En we gaan pas terug naar de gyn na onze trouw
Wat jammer tinkerbell ( Bij mij is de rugpijn begonnen net dus ben bang dat de mijne ook morgen gast komen
nee hll88 niet nog meer slecht nieuws.................ik blaas je temp weer terug omhoog bllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi dames, Hier even weer n berichtje van mij....sorry is al n tijdje geleden :S en helaas weer ongi geworden Vandaag ook n babyshower gehad, wat ik heel erg leuk vond maar toch ook wel weer n beetje emotioneel!! Ik was toen ik ongi werd naar zo'n spiritueel winkeltje geweest en die vrouw had voor me gependeld daar, ze zei dat als we in behandeling wouden er niet te lang mee moesten wachten!! En zei ook dat ze t idee kreeg dat t niet aan mij lag maar aan m'n partner. Ze zei daarna ook dat als t wel is gelukt ik een langs moest komen om te zeggen en toen zei ze, dan kom je met n roze vlag binnen!! Toen zei ze oeps, nou jah ik zeg t ook niet voor niks...ze zei je krijgt n meisje en ze is er eigenlijk al alleen is t haar tijd nog niet om te komen!!! Ik werd er eigenlijk best emotioneel van en vooral toen ik m'n man vertelde wat er was gebeurt en dat er n meisje op ons zal wachten schoot ik ff helemaal vol!!! Ik weet niet of t waar is en of ik t moet geloven, maar toch t doet wel wat met je als je al zolang probeert!!! Nou we hebben nog 2 rondes en als t dan nog niet gelukt is gaan er naar de arts heen, hopelijk gaat t nog voor die tijd lukken maar daar ga ik maar niet van uit... Sorry dat ik niet heb gereageerd dames en probeer t weer n beetje bij te houden hier Fijne wkend dames!!
Bah wat een slecht nieuws hier allemaal Tinkerbell hele dikke knuffel. One relax. Ik duim! Rabia natuurlijk wordt je emotioneel. Knuffel.
hoi meid wat triest, ik zit hier echt met traantjes in mijn ogen... ik kan me inbeelden dat je de babyshower heel emotioneel vond... ik ben ooit naar toekomstvoorspeller geweest (samen met mijn beste vriendin, mijn mama en haar vriendin)... die zei toen onmiddellijk jij krijgt twee kindjes, maak je geen zorgen... ik was toen al helemaal hopeloos aan het denken dat ik nooit mama zou worden (toen zo'n 9 maand aan het proberen) heel lang niet in geloofd, want we zouden het maar bij ééntje houden... en je ziet hoe het kan keren... ik zeg het nog vaak tegen mijn man, zo van zie je wel dat ze gelijk had wanneer denken jullie er eventueel aan om stappen te ondernemen? ik wens jullie veel sterkte iig! dikke knuffel ! oww lees nu dat jullie nog 2 rondes zo gaan proberen... ga ervoor meid, je weet nooit!!! wou je ook nog even vragen, kan je er met vrienden en/of familie over praten, want dit vind/vond ik namelijk wel belangrijk... ik heb trouwens vorige week aan een nicht toegegeven dat ik niet naar haar babyborrel ben gekomen omdat ik toen net vroege miskraam had gehad, we hadden toen leugentje om bestwil verteld (dat man moest werken)... ze kon het in ieder geval wel appreciëren dat ik het nu vertelde... dikke knuffel nogmaals !
@tinkerbell, jammer van je ongi ! als je denkt dat je vmk hebt, zou ik toch even bloed laten nemen... dan ben je het helemaal zeker, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt! @ego, vandaag gaan we met Menno voor het eerst naar een plopshow (in Oostende)... hij kijkt er helemaal naar uit ! en ik ook ergens wel, kan er zo van genieten om mijn mannetje te zien genieten iemand van jullie al plopshow gedaan? wij hebben enkel al de Grote Sinterklaasshow gedaan en die was ook wel leuk ! fijne zondag iedereen !!
Rabia fijn dat je weer een berichtje komt plaatsen meid! Begrijpelijk dat je emo werd dikkeknuff! @all Hier niet getempt vandaag, hele nacht wakker geweest, door 1 of ander rotfeest en superhard muziek, zoals sommige van jullie al konden lezen op fb,, pfff ! Me meissie ook nog wakker enz dus ben kapot!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums13217-picture86796.html hier nog even n foto van gister me meissie en zw.piet!
Thnx dames!!!! lief van jullie... @mvm Idd zijn er n aantal die er van af weten, m'n moeder, zusje en paar vriendinnen!!! Dus kan er gelukkig wel met mensen over praten. Soms gaat t goed hoor en kan ik me ervan afsluiten maar soms eb je weer ff dat dipje en denk je...ik wil dit ook zo graag!! En steeds meer mensen om me heen die zwanger raken soms zelfs al weer voor de 2e dan denk je Pfff...zal t ooit nog wel komen dan of zal ik gewoon nooit n moeder worden??? En dan spookt dat weer in je hoofd :S Mja hopelijk is hulp niet nodig...en lukt t nog in een vd 2 rondes Heb nog wel 3 pendels op november staan mja heb wel vaker gehad en kwam niet uit dus ga er ook niet van uit!! We zullen t wel zien...deze ronde eerst maar ff kijken en dan ga ik daarna lekker n weekje naar Istanbul!! Kan ik ff weer op andere dingen focussen Hihi...maar thnx voor je lieve berichtje!! En mooi dat t bij jullie is uitgekomen hopelijk mag ik dat over n tijdje ook zeggen!!! @one Ahhh zo leuk!! Met zwarte piet op de foto Hihi...
Hl88 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel meid. Rabia, natuurlijk word je aar emo van. Maar ik zie het positief in voor jou hoor. Het is alleen zo verdomd moeilijk dat eeuwige wachten. mvm, nee hier zitten alle grote shows erg ver weg om naar toe te gaan. Maar als er iets is dan gaan we wel hoor. Net als dat circus laatst. Ik zou wel willen dat het allemaal eens iets dichterbij kwam. Tinerbell, hoe gaat het moppie. One, ah te lief die foto.En daar krijg je wat van van die shit muziek. bah bah Hier nog steeds netjes aan de menopur en wachtend tot het dinsdag is. Vandaag even naar een sinterklaas intocht geweest in het dorp van schoonouders. Bij ons komt hij pas volgende week, dus dan heeft hij dan ook nog iets. Nou en dan vanaf nu alleen maar positief nieuws hoor meiden. Niet leuk allemaal dat slechte nieuws. Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.
Ah leuk es.. Nog n keer naar de sint. Spannend dinsdag!! hoop dt er mooie eitjes klaarliggen! Ja pff ben bekaf...helemaal niet geslapen...
Dan vanavond zo vroeg mogelijk maar naar bed meid. Dat had ik hier vorig jaar ook een keer. Dat was zo erg (op een woensdag) dat 3 keer de politie is geweest voor ze eindelijk stopte. Aso gedrag
Ja doe ik...hier ook vier keer gebeld na twee en half uur kwamen ze dan eindelijk pff waar is de politie als je ze nodig bent denk ik dn.
Nou hier zeiden ze dat we het maar eerst zelf op moesten gaan lossen voor dat hun zouden komen...........was namelijk geen spoed......nou ja zeg!!!Ben ik om 03:30 in de nacht in mijn pyjama over straat gegaan en daar binnen gelopen.......
Ohjaa dat zeiden ze hier ook stelletje %&@# Net of k naar die bezopen lui ga lopen.....was al pissttoff..omdat yo ook ervan wakker was en niet meer kon slapen.... Dus 1 verkeerd woord dn en dn is er ruzie hihi....k zij tegen ze dt lijkt me geen strak plan