All terain kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yviev, 26 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    We hebben nog tijd genoeg maar doe liever uitgebreid onderzoek als dat ik straks halsoverkop de wagen met de grootste marge in mn mik heb:rolleyes:

    We hebben een sportieve hond die graag mee gaat lopen en waar we ook graag mee lopen.
    Een all terrain wagen lijkt mij dus passend. Maar welke vinden jullie fijn?
    We zoeken een wagen die goed de schokken van onregelmatige bospaden opvangt maar ook in de stad fijn is en makkelijk in gebruik!
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wij hebben de stokke trailz en die bevalt heel goed
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Absoluut de bugaboo Buffalo/Fox!

    Wij wandelen ook veel met de hond door het bos en deze wagen is daar echt perfect voor!
     
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Vind de bugaboos er altijd zo laag uitzien. Wij zijn allebei niet echt klein, zou dat wel passen?
     
  5. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Mijn man is 1.92 en loopt prima achter de bugaboo. Deze hebben grote wielen, dus is de wagen automatisch ook hoger :)
     
  6. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ook groot fan van de bugaboo buffalo, of nu de nieuwe fox! Wij wandelen erg veel in het bos, en ook flinke wandelingen, mensen hebben nogal eens met verbazing gekeken wat voor terreinen onze wagen zonder problemen overbrugde.

    Hier geen last van dat de wagen laag is. De buffalo en fox zijn volgens mij ook hoger dan de camelon? Mijn man is 1.87 en heeft er ook geen last van, vind het ook een hele fijne wagen.
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij hebben gekozen voor de Dubatti met all terrain wielen.
     
  8. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    In bossen gebruikte ik gewoon draagzak of draagdoek :)
     
    Annedore vindt dit leuk.
  9. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Je komt toch echt in het duurdere segment uit dus! De dubatti,stokke en bugaboo ontlopen elkaar qua prijs niet extreem vind ik!

    Kon ook niet anders natuurlijk :roflmao::roflmao::roflmao::|
     
  10. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Mijn broer en schoonzus hebben om deze redenen gekozen voor een Thule...
     
  11. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ja daar zat ik ook naar te kijken. Hoe bevalt die?
     
  12. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Wij hadden een easywalker duo (duowagen dus), en die reed een stuk beter dan onze 'eenkindswagen'. Mega soepel en ook in bos e.d. echt top. Gewoon echt robuust en goede vering. Ik denk dat de Mountain Buggy de vergelijkbare 'eenkindsvariant' is.
     
  13. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Zeker de Bugaboo Buffalo/fox!
    Deze is inderdaad hoger dan de Bugaboo cameleon. Ik wilde ook geen lage wagen. Je kan hem qua hoogte vergelijken mer de joolz.

    Andere pluspunten:
    Uittrekbare zonnekap (geen parasolletje nodig)
    Grote reiswieg (kan je kindje langer blijven liggen, beter voor de rug en nek)
    Grote boodschappenmand
    Makkelijk en compact opvouwbaar
    Met zitje in elkaar te klappen (niet met reiswieg)
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Joolz Geo / Bugaboo Buffalo
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ik zag je vragen over lengte bij de bugaboo, wij hebben een Buffalo en met de tweede ook geen neiging tot aanschaf andere. Zelfs in de sneeuw met wintersport is ie geweldig!
    Maar op lengte terug te komen ik ben slechts 158 en Mn vriend 190 en ik loop er perfect achter hij ook, juist omdat de stang een grote range qua uitrekken heeft. En idd de bak is in verhouding veel langer dan de gemiddelde bakken die er te koop zijn mogelijk ook omdat het een Nederlands product is.
     
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    De meningen zijn best unaniem!
    Vooraf had ik de bugaboo ( of joolz) al afgeschreven omdat het in mijn verbeelding soort trent was :rolleyes::roflmao: en ik de bugaboo er zo laag uit vind zien. Maar we gaan hem toch maar een kans geven geloof ik!
    Lief dat jullie reageren!:p
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wij hebben de Bugaboo Cameleon (Blend). Super fijne wagen. Ik ben nog geen 160 cm en pas en prima achter maar mijn man is een stuk langer en dat gaan prima. Mega wendbare wagen en je kan bijv ook de wielen omdraaien. Je hebt zeg maar normaal de grote wielen achter (dus waar jij loopt) maar bijv in het bos / zand draai je het om. Bovendien kan je dreumes ook heel erg lang in de stoel. Ik denk dat wij de wagen doorlopend gebruiken: vanaf 2017 tot en met nov 2019 voor onze eerste en vanaf dan voor de nieuwe baby, dan wordt ie weer omgebouwd tot wandelwagen (dus dan bouwen we de stoel weer om naar wandelwagen bak). Kan niet wachten. Hij ziet er nog puntgaaf uit en met moeite zullen we hem na de tweede verkopen. ik ben groooooooot fan!
     
  18. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zij zijn erg tevreden maar kindje is net 5 weken oud dus nog niet heel veel ervaring.
     
  19. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    De cameleon is inderdaad laag en de Bugaboo Buffalo/fox is hoog. Cameleon viel voor ons ook af omdat hij zo laag is. De Buffalo is nieuw niet meer te krijgen, maar de fox lijkt erg op de Buffalo.
    Succes en veel plezier met rondkijken, uitproberen en aanschaffen!
     
  20. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Wij gaan voor de stokke trailz all terrain
    Ook wij zochten naar een all terrain en vonden de stokke het beste passen bij onze eisen. Lekker ruim en hoog. Mooie kleuren. En geschikt voor onze routes
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina