Hoi hoi, Zoals je kan lezen ben ik nieuw hier en zouden we graag een 4de willen. Momenteel zit ik op het wachtbankje in ronde 2;P Wie van jullie gaan ook voor een 4de? Zou het leuk vinden om in contact te komen met andere.
Nee niet voor een vierde Maar erg leuk voor je! Geniet ervan! Bij de zwanger worden clubs vind je vast wel meer dames!
Oh bedankt jopie1 zal daar eens kijken. @ hope logan leuk voor je!! Ik zal eens rondstruinen kom ik je topic vast tegen.
Goedemorgen Knorretje82. Ik ben mam van 3 kinderen en nu bezig om zwanger te worden van ons 4de kindje. Ik kan elk moment ongesteld worden maar nu op heden nog niks. Erg spannend maar ik voel wel van alles als ongesteldheid gevoel.(en dinsdag had ik het moeten worden) Last van mijn buik. Ik wacht het af Jij ook succes.
Oh spannend zonnetje ik zit ook op het wachtbankje moet helaas nog een week wachten... Heb je al een test gedaan? Of wacht je het liever nog even af? Wish4four het blijft altijd spannend al ga je voor de 10de volgens mij hihi Hier ook al een aantal kwaaltjes maar dat kunnen ook vroege menstruatiekwaaltjes zijn natuurlijk. Mocht het deze ronde niet raak zijn wil ik ovulatietesten gaan proberen voor het eerst. Heeft een van jullie daar ervaring mee toevallig?
Oh ik wil zo graag alweer een 4e....maar mijn man wil er nog over nadenken. Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel jaar zitten er tussen jullie kinderen en tussen jongste en deze als het meteen raak is?
Wij hebben 5 jaar tussen de 3 kids zitten elke keer, maar met de jongste en de 4de zal maar 2 jaar zitten. Dit ook omdat ik met mijn leeftijd rekening hou voor mij is 35 wel de grens om nog kinderen te krijgen. Maar dat is puur een persoonlijke keuze natuurlijk. Helaas heb ik al twee dagen achter elkaar helderrood en bruinverlies na het afvegen. Dus denk dat we over een week de 3de ronde in gaan. Het zet alleen nog niet zo door, zou ook wel erg vroeg zijn want dat betekend dat ik maar een cyclus van 21 dagen heb. Maar wacht nog maar even af.... mochten we de 3de ronde in gaan wil ik ovulatietesten gaan gebruiken iemand hier ervaring mee?