Ik ben een moeder van een prachtige dochter van bijna 2 weken oud. Nou blijft ze maar huilen overdag....eerst dachten we dat het aan de bv lag, dus zijn we overgegaan op fv. Dit ging even goed, toen dachten we dat ze hierdoor krampjes kreeg, dus hebben we Sab Simplex gehaald. Ze huilt vanaf 's morgens als ze wakker wordt (ongeveer 10 uur) tot 's avonds dat ze na de laatste voeding naar bed gaat. 's Nachts slaapt ze wel goed, verder heeft ze last van vaak de hik en driftig huilen, echt krijsen.... we krijgen haar alleen stil als we haar bij ons nemen maar dan loop je de hele dag met haar op de arm en kom je helemaal nergens anders aan toe. Waar heeft ze last van en wat moeten we doen want we weten het echt niet meer.
hoi hoi, heb je er al over nagedacht om naar een osteopaat te gaan? mischien zit er iets verkeerd..en tevens kan die ook voor de darmkrampjes wat verlichting geven..onze zoon had het kiss-syndroom en huilde ook de hele dag.. het is heel erg frustrerend en zeker omdat je niet weet wat er aan de hand is..en zelf kom je ook niet aan je rust..sterkte iig.. gr.
Als je kindje zoveel huilt dan is er zeker wat aan de hand. Als ze zo klein zijn hebben ze veel last van buikkrampjes maar zovaak huilen lijkt me eerder dat er iets anders aan de hand is... Je kindje kan ziek zijn of last hebben van reflux of iets anders. Ik zou als ik jou was zeker een osteopaat raadplegen! Veel succes!
ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon lekker bij je wil zijn. Je moet niet vergeten dat ze al die tijd niet alleen was in je buik. Het is natuurlijk een grote wereld om haar heen en zoekt ze misschien troost? Vooral omdat ze s nachts wel gewoon goed slaapt denk ik niet dat het iets lichamelijks is. Maar ja even een bezoekje aan de dokter kan natuurlijk helemaal geen kwaad. Ik heb de eerste weken mijn zoontje ook heel veel bij me gehad. Hij sliep overdag in de box of bij mij op schoot. Heerlijk vond ik dat, ik genoot ervan, nu wil hij dat niet meer... hij is nu zo groot dat hij de wereld wil gaan ontdekken..
Meid, zoek hulp! Want dit is niet 'normaal'.. Een kindje/baby mag best wel eens huilen, maar niet hele dagen/uren achter elkaar.. Zoals al werd gezegd, maak z.s.m een afspraak bij een osteopaat, bezoek de HA eens (het kan zijn dat er een medische oorzaak is), ligt het CB in (als je daar goede ervaringen mee hebt, ik wel iig) dan weten meer mensen van de situatie af, en kunnen zij jullie misschien verder helpen.. want vanaf dit forum kan niemand je vertellen wat er precies aan de hand is, we kunnen je alleen tips geven.. Sterkte! en ik hoop dat jullie meisje snel beter in haar vel zit! Liefs Miekje
Ik had t ook, een kindje dat steeds meer begon te huilen overdag, maar s nachts goed slapen... Hij bleek KMA te hebben.. en na verandering van voeding werd het ineens een heel ander kindje.. Helaas is er soms toch wel iets medisch aan de hand, vandaar dat ik zeg liever 1 keer teveel naar een arts/osteopaat dan niet gaan en er later achter komen dat er toch iets aan de hand was wat verholpen had kunnen worden...
Daarom schreef ik ook dat een bezoek aan de dokter geen kwaad kan en je dus gewoon ook moet doen, dan weet je het zeker!
Ik zou er ook even naar laten kijken. Mijn oudste huilde heel veel, maar zoveel als jij omschrijft...Misschien heeft ze ergens last van en is het op te lossen. Dat zou mooi zijn.
Zou ook eens naar de dokter gaan ermee, lijkt mij wel dat ze erg veel huilt... Denk eerlijk gezegd niet dat het reflux is, dat begint normaal maar rond een week of drie-vier dat ze daar echt last van krijgen. Zoals iemand al eerder zei, kan het ook dat ze gewoon bij jou wil zijn, dat ze de geborgenheid van in je buik mist, dat had mijn dochtertje ook heel fel. Het is misschien ook een combi van bepaalde dingen. Hoop iig dat je snel een oplossing vindt waardoor ze minder gaat huilen. Veel succes.
ik heb voor maandag een afspraak staan bij een manueel therapeut en tot die tijd moeten we maar met haar op de arm lopen/zitten anders wordt ze niet stil
Dit had ik 4 maanden geleden kunnen typen, zo herkebaar! Jaslynn was precies zoals jij je dochtertje beschrijft! Ook van bv naar fv. Veel huilen door krampjes, niet willen slapen behalve s nachts, alleen maar gedragen willen worden. Ik ben toen uit wanhoop met haar naar de osteopaat geweest en bleek dat een van haar nekwerveltjes helemaal vast zat, 3 bezoeken later heb ik een heel ander kind ervoor teruggekregen! Ik hoop dat de therapeut een succes wordt! Heel veel succes iig Groetjes Jessy
wij zijn gisteren naar de peut geweest en ze heeft alleen wat spierspanning in haar nekje, maar ze heeft niks vastzitten. ze heeft gisteren een behandeling gehad maar gisteravond was het echt geen doen met haar. Krijsen en niet stil te krijgen..dus gebeld met het bureau en die adviseerde om contact te zoeken met de ha dus dat gaan we vandaag zeker doen
Zeker even naar de ha gaan idd, succes meid! Jesper had precies hetzelfde, ook hij huilde overdag heel veel en sliep 's nachts wel. Hij had ook idd ergens last van, hij bleek het kiss syndroom te hebben. Dat kindjes in de nacht wel goed slapen is logisch hoor, ze zijn dan gewoon uitgeput! Dat wil helemaal niet zeggen dat ze dan geen pijn hebben.
Heel herkenbaar! Sanne deed dat ook, ik ben ten einde raad maar naar de osteopaat gegaan en bij haar nekje zat wel degelijk iets mis, doordat zij is geboren met de vacuumpomp. Sanne sliep alleen bij ons op de arm, s'nachts ging het redelijk. Wanneer kun je naar de huisarts? Anders toch nog eens naar een osteopaat gaan?
Wellicht een verborgen reflux? Laat je door je ha niet zomaar weer wegsturen hoor meid! Volgens vbeel artsen hoort huilen er nou eenmaal bij, maar neem daar geen genoegen mee! laat je anders gewoon duursturen naar een ka, en wellicht ter observatie opnemen...
Welke voeding gebruik je nu? Je verhaal klinkt mij ook herkenbaar in de oren. Bij ons was het een koemelkallergie.
ik zou je een osteopaat zeker aan raden! dat is toch anders als een manueel therapeut. heel veel succes, het is echt niet leuk als ze zoveel huilen. Ben er ook heilg van overtuigt dat een baby niet zomaar veel huilt, er moet gewoon iets zijn.
volgens de ha en cb is onze meid 'gewoon' een huilbaby de voeding wat ik op dit moment geef is Friso Extra omdat ze erg hongerig is en met andere voeding alweer honger heeft na een uurtje of 2/2,5