alleen op vakantie met je kindje...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annemarie76, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    't lijkt me wel lekker om eens een paar dagen weg te gaan.. Hoewel ik dat dan ook wel lullig vind voor mn man hoor..

Wie heeft t ook gedaan, alleen met je kindje op vakantie? Waar ben je geweest? In hotel, huisje, caravan, tent of......

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Waarom kan je man niet mee? Moet hij werken..?? Want dan is het een idee om niet te ver van huis (of het werk van je man) ergens op een camping ofzo te gaan zitten. Dan kan hij 's avonds en in het weekend gezellig langskomen en blijven slapen.
    Ik zou zelf kiezen voor een camping. Zeker omdat je alleen gaat, je hebt dan meestal sneller aanspraak en er zijn vaak ook andere kindjes. Dat kan in een tent of caravan, maar ook in een stacaravan of een huisje..

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    M'n man is melkveehouder...:p

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.158
    2.278
    113
    Ik ben wel eens 2 dagen alleen op een camping geweest met mijn oudste van toen 1,5 jaar. Dat ging wel, vond het wel een beetje ongezellig, vooral omdat ik niet zo'n spontaan sociaal type ben met vreemden. En niet echt relaxed, want je bent toch de hele dag in je eentje aan het zorgen en opletten. Lekker achterover met een boekje in de zon kon haast niet, want ik moest de oudste voortdurend in de gaten houden (had nogal de neiging om overal heen te waggelen en bij vreemde mensen de voortent in te kruipen enzo).

Afgelopen februari ben ik met mijn moeder en zusje en onze kinderen een paar dagen in een bungalowpark geweest. Dat was wel supergezellig, zowel voor mij, als de kinderen. Mijn man was toen trouwens in zijn eentje op wintersport (nou ja, met een vriend).
    Misschien kun je zoiets doen, samen met iemand anders?

Deel Deze Pagina