alleen overtijd na sex rond eisprong, anders niet.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tanja8, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Mijn man en ik hebben niet iedere maand rond mn eisprong sex.
    Ik merk dat als we een maand rond mn eisprong sex hebben ik zeker 2 weken over tijd ben en als we geen sex hebben tijdens mn eisprong wordt ik netjes na 28 dagen ongesteld. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig geweest, 28 dagen. Maar sinds 3/4 jaar niet meer dus.
    Kan dit met mekaar te maken hebben of is het gewoon toeval?
     
  2. Liefie

    Liefie Bekend lid

    26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Misschien dat je dan steeds zwanger raakt en dat het vervolgens heel vroeg alweer fout gaat? Hoewel ik dat niet hoop voor je natuurlijk!
     
  3. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    hm ja dat hoop ik ook niet.
    Ik heb dan geen positieve zwangerschapstest, wel pijnlijke borsten enzo maar goed dat hoort ook bij het ongesteld worden.
     
  4. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als je zelf in de gaten hebt dat je rond je ei sexhebt gehad dan zou het ook gewoon door de spanning kunnen komen omdat je weet dat het misschien wel raak is.
    Ik weet dat spanning en stress je menstruatie kunnen ophouden.
    En als je het echt wilt weten evt even langs de HA
    Succes
    Liefs Annemiek
     
  5. butt3rfly

    butt3rfly Actief lid

    8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik had het ook, maar ik was dan 'maar' 2 dagen overtijd en had dan een aantal dagen voor m'n NOD wat bruinverlies. Ik kreeg toen ook het gevoel dat er dan wel bevruchting was geweest, maar dat het dan steeds fout ging. Ik heb toen die vraag ook gesteld aan de VK op dit forum en zij schreef dat het dan gewoon toeval is.... Dus misschien toch de stress inderdaad?
     

Deel Deze Pagina