Hee meiden, sinds vanochtend verlies ik veel helderrood bloed, net zoals bij een forse menstruatie! dit was het dus... Ben niet naar mijn werk gegaan, kon het even niet meer opbrengen! al die mensen met hun ''onbenullige'' problemen. Moet ik nou voor de zekerheid een test doen? of is het wanneer je echt flink en rood verlies (heb inmiddels verband nodig) echt einde verhaal? En moet ik dit nu als de eerste dag van mn cyclus tellen? Ik zie zojuist mn banner! ga ik gelijk veranderen..dat is te verdrietig Niet meer zwanger... groet Monique
oonhh Monique ,wat kl*te , ikheb ook echt veel bloed verloren , maar ik zou uit voorzorg misschien ff de vk bellen , misschien kunnen ze over een paar dagen kijken ,of je echt een miskraam hebt gehad en of alles schoon is , testen heeft waarschijnlijk nog geen zin , want als je een hele duidelijke zs-test had , zal die nog wel ff positief blijven ... Ik dacht ook dat het dan altijd echt einde verhaal was , bij mij dus niet ,maar ja dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ok het geval is , maar als je je zorgen maakt gewoon ff bellen ,en goeddat je ff nit naar je werk gaat , heeft toch ff de tijd nodig .. Dikke knuffel ...
Hai marjon, ik zal idd de verloskundige even bellen! dat is een goed idee. Ik wil iedereen bedanken voor je reactie's van de afgelopen dagen...voor jullie allemaal..een gezonde beeb! Hopelijk wordt onze droom ook nog eens werkelijkheid.. x Monique
he monique! oneee, ik zou idd even de vk bellen, zodat je het zeker weet! Met een echo kunnen ze kijken waar het bloed vandaan komt. geef de hoop niet op , he? Ik denk aan je! hier gaat het trouwens ook niet goed, morgen krijgen we uitsluitsel.
kimmeding..bedankt meid! Doorjte, ik moet het in de gaten houden. VK vertelde dat wanneer het bloeden morgen/overmorgen niet minder word..dan moet ik langskomen. Ik verlies veel bloed/stolsels en het is ondertussen licht van kleur! Begrijp ik het goed? dat er bij je beeb geen hartactie is gezien..(de laatste x echo) En nu moet je morgen weer? om 17.00 uur? Meid..wat zal je in spanning zitten! hoe ben je deze week doorgekomen? IK heb wel vaker gehoord dat ze in de eerste 8 weken vaker geen hartje kunnen horen (misschien te klein nog?) Hou je me op de hoogte? je mag me ook altijd een PB sturen hoor. moniquevhnederend@hotmail.com Ben niet gelovig! maar zal toch op mijn manier voor je bidden! x Monique