Alleenstaand en zwanger van de tweede

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Ninalove, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninalove

    Ninalove Nieuw lid

    17 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 37 en heb een kind van 4 die ik alleen opvoed. Ik heb een relatie van 3 jaar. Ondanks dat wij voorbehoedsmiddelen gebruiken ben ik zwanger geraakt. Wij hebben in principe geen kinderwens. Mijn vriend wil dat ik de zwangerschap afbreek. Ikzelf weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zie een abortus niet echt zitten maar twee kinderen alleen opvoeden ook niet. Ik weet niet meer wat ik miet doen. Ik ben momenteel 11 weken zwanger. Is er iemand die 2 kindjes alleen opvoed en hoe gaat dat? Ik ben vooral bang voor het financiële gedeelte. Ik heb wel een vaste baan
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.535
    11.093
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Volgensmij zijn er genoeg vrouwen die alleen twee kindjes opvoeden. Valt er niet te praten met je vriend? Ik neem aan dat hij ook een soort zorg draagt voor he andere kindje.
    Als je een vaste baan hebt dan zou ik me om de financiën niet te druk maken. Het is allemaal net zo duur als je het zelf wil maken. En met kinderbijslag komen je voor de basisbehoeften een heel eind. Ook een kind gebonden budget gaat wat omhoog bij een tweede. En waar een kind eten kunnen er ook echt wel twee eten.

    Maak voor jezelf een lijstje met wat je nodig hebt en koop straks in de zomer sale de kleertjes ;)

    In zo'n lange relatie zou je niet verwachten dat een man zomaar wegloopt voor zn verantwoording. Er is immers altijd een risico als je sex hebt.
     
  3. jupke

    jupke Niet meer actief

    Als je via pb dingen wilt bespreken vind ik dat prima. Ik doe dat liever niet zo openbaar.

    Ikzelf ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen. En vind het goed te doen.
     
  4. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Reageer hier even navragen je reactie op iemand anders haar topic:
    Aangifte doen tegen je vriend/ex.
    Kijken of je in een blijf van mijn lijf huis terecht kunt, miss via politie/huisarts/maatschappelijk werk?
    Sterkte meid, kies voor je zelf en je kindjes!!!
     
  5. Yvke86

    Yvke86 Fanatiek lid

    11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    In een vorige post ben je 35 en heb je een kindje van 4??? Vind je nu al niet geloofwaardig. Sorry!
     
  6. PinkButterfly

    PinkButterfly Actief lid

    9 sep 2012
    441
    0
    16
    Dat dus.. In een paar uur jaren ouder geworden en je kindje is nu 4 in plaats van 3?
     
  7. Yvke86

    Yvke86 Fanatiek lid

    11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ja en hier is het haar vriend en dezelfde dag is het haar ex. Hier schrijft ze niet dat ze een afspraak heeft bij een abortuskliniek en ergens anders weer wel. Ze gaat niet en haar ex slaat haar in elkaar.
    Sorry, maar alweer een sensatie zoeker die op aandacht uit is
     
  8. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.488
    5.572
    113
    Vrouw
    Hier heeft ze ook een kindje van 4 hoor...:(
     
  9. Yvke86

    Yvke86 Fanatiek lid

    11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Sorry, in een andere post vd dezelfde dag is haar kindje 3. Typfout van mij ;)
     
  10. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dat niet alleen. Op dezelfde dag is ze de ene keer 11 weken zwanger en een paar uur later al 12 weken.
    De tijd vliegt blijkbaar bij TS!
     
  11. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Iemand kan misschien, gezien het geen blij-blij topic is, bang zijn voor herkenning en daardoor deze manier van communicatie kiezen?
     
  12. Muts008

    Muts008 Actief lid

    2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien is het inderdaad niet waar maar dat zou ik echt heel triest vinden. Daarom zal ik reageren alsof het waar is.

    Ik voed 2 kinderen alleen op. Zwaar en druk maar ook heel leuk en ze zijn zo gek op elkaar. Je hebt een vaste baan dus volgens mij zot daar niets om je zorgen over te maken. En de vader is sowieso verplicht om alimentatie te betalen. Ik ken je situatie verder niet maar als je zijn geld, in welke reden dan ook, niet accepteert dan heb je ook altijd nog je kindgebonden budget. En op marktplaats kan je ook alles vinden wat je nodig hebt
     

Deel Deze Pagina