alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    aangezien alle topic's dus gesloten zijn hier een nieuw topic voor alleenstaande mama's in love of het gespreksonderwerp liefde ;)

    voor algemene zaken zie:
    alleenstaande mama's kletsen hier verder

    voor financien zie:
    financien kletstopic vervolg
     
  2. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    :) fijn! thanks voor t openen!
     
  3. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    ik klets natuurlijk ook weer mee hier;)
     
  4. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    Nou hier komt mijn eerste verhaal weer.
    en er zullen wel mensen zijn die nu in hun handen klappen van ik zei het toch! maar daar geef ik momenteel niks om..

    als je het gevolgd hebt allemaal het ging goed tussen mij en P. ik liet het allemaal wat meer van hem afhangen en tja dat ging eigenlijk ook gewoon goed..
    nou was ik gister op stap gegaan.. En P met een vriend ook! ze zouden misschien naar de kroeg waar ik was komen maar dat was nog niet zeker..
    het was hartstikke gezellig en toen riep mijn vriendin ineens heey daar heb je P.
    dus ik zwaaide een keer naar hem en daar was eigenlijk ook alles mee gezegt. hij begroete iedereen ook mijn vrienden maar mij eigenlijk niet.. hij keek me wel een paar keer aan lachte of knipoogde maar daar hield het mee op.
    maar ik had zoiets van ik laat mijn avond nu niet door jou verpesten en ben gewoon doorgegaan met wat ik aan het doen was.
    lekker dansen gek doen en ouwehoeren..
    na een tijdje praate hij wel tegen me en stond hij ook met mij te ouwehoeren.. ook al had ik daar op het moment niet zon zin in omdat hij van te voren ook niks zei.
    hij vroeg aan mij of ik zin had om naar de andere zaal te gaan waar andere muziek werd gedraait en ik ben mee gegaan..
    eenmaal daar was ik met een vriend van hem gek aan het doen en hij deed af en toe mee.. ik ben toen boven gaan roken..
    (je hebt daar een balkon zeg maar waar je kunt roken. je kan dan vanuit daar ook zien wat er beneden allemaal gebeurd)
    dus ja natuurlijk ik stond vanaf daar te kijken wat P. beneden deed.
    hij stond de hele tijd bij zo'n blond meisje en zij liep de hele tijd achter hem aan. het was overduidelijk. zij vond hem iig leuk.. van zijn kant uit had ik het idee van niet omda hij wel gek met er deed maar zodra hij haar vast pakte duwde hij haar toch weg of liep weg.

    ik was al klaar met roken maar ben toch even blijven staan om te kijken..
    en ineens liepen ze samen hand in hand weg.. naar het "gangetje" vanuit het balkon kon ik ze half zien.. ik ben op mijn knieen gaan zitten zodat ik net iets meer kon zien.. ze stonden helemaal tegen elkaar aan hij met zijn rug tegen de muur zij haar armen om hem heen en tegen hem aan.. wat er met de hoofde gebeurde heb ik niet gezien.. ik ben toen snel naar beneden gelopen en ben op een tafel gaan zitten zodat ik het wel kon zien.. er stonden inmiddels wat meer mensen bij en ze waren hun telefoon nummers aan het uitwisselen.
    een vriend van P. (waar ik het erg goed mee kan vinden) zag mij en kwam naar me toe. hij zei: oooh ben je hem in de gaten aan het houden. en toen zei ik ja.. hij pakte me vast en zei ja da was ook niet slim van je..
    op dat moment knakte er iets duwde ik hem van me af en zei ik ik heb genoeg gezien en liep weg.. misschien eigenlijk wel in de hoop dat P het zag en achter me aan kwam..
    een vriendin van mij zag het wel en kwam me meteen achterna.. ik vertelde haar over dat meisje en ze is meteen naar hem toe gegaan (of dat zo verstandig was, weet ik niet) een andere vriendin van mij kwam naar me toe en we zijn erachter aan gegaan. van een afstand heb ik gekeken maar ben er niet bij gaan zitten.

    toen we er uit "geschopt"werden omdat de tent ging sluiten kwam de vriendin die met P stond te praten ook weer naar me toe en die zei dat ze het zo allemaal wel zou vertellen..
    en ineens werd ik aan mijn arm mee getrokken. daar stond ik weer met P. ik stond met mijn bek vol tanden en wist niet meer wat ik moest zeggen.

    maar was ook niet nodig want hij begon zijn verhaal al.
    wat hij zei:
    volgens mij zijn we geen kleine kinderen meer en je moet directer tegen me zijn. als je iets van me wilt weten dan moet je dit aan me vragen en dan krijg je er antwoord op.
    ik zal je nu meteen wat duidelijkheid geven.
    ik vind je een top wijf echt een super top wijf maar wat jij wilt kan ik jou niet geven. en dat heeft te maken met mijn verleden. ik ben voorlopig nog niet toe aan een relatie.. ik ben blij dat ik vrij ben en even met niemand rekening hoef te houden en dat wil ik voorlopig ook nog zo houden.
    daarbij wel als ik een relatie zou aangaan nu zou het zeker met jou zijn! want je staat bij mij op nummer 1. maar jij hebt een kleine en je hebt iemand nodig die je steunt helpt en voor je is.. dit kan ik je een tijdje geven maar dat hou ik geen jaar vol.. ik ben iemand die zijn vrijheid nodig heeft en dat is iets wat jij mij ook niet kan geven! ik wil wel zeker vrienden zijn en met je op stap en leuke dingen doen. en als je bij me wil slapen of wat dan ook dan moet je maar bellen ik zal er altijd voor je zijn! want je bent echt een super wijf! ik vind je geweldig en ik heb super veel respect voor je.
    beloof me wel in het vervolg dat als je iets wil weten je het aan mij vraagt.

    toen kwam er pas kort een reactie bij me los dat ik zei: ja maar ik heb wel vaker geprobeerd om met je te praten maar je maakt het alleen maar moeilijk en gaat het gesprek niet aan.

    zijn reactie daar weer op ja ik ben moeilijk dat weet je! maar nogmaals ik vind je een topwijf! en ik wil je niet kwijt. en ga nu niet denken wat een klootzak en hij flikkert maar op. ik heb het nu uit mezelf tegen je gezegt omdat we anders nog maanden zo door gaan en dat wil ik zelf ook niet we moeten allebei duidelijkheid hebben. en als je nog met me wil praten of dingen wil vragen dan moet je me morgen maar bellen. en doe dat dan ook! je bent een topwijf..

    toen werd ons gesprek weer onderbroken omdat we moesten gaan. ik ben omgedraait en weg gelopen..
    in trenen uitgebarsten.. misschien wist ik dit allemaal al lang. maar wou ik het zelf niet weten! en nu nog steeds in tranen op de bank..

    ik was er klaar mee ik wou geen jongen meer in mijn leven! helaas heeft P. die deur open gemaakt! en ik had gewilt dat hij dicht was gebleven.
     
  5. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pffff fen..... :(
    t is je zo gegunt gewoon een onbezorgd leventje ...
     
  6. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    hij heeft mij net gebeld.. hij bood zijn excuus aan voor hoe hij gister deed en wat hij had gezegd. kwam door de drank.
    mijn reactie daarop was;
    nu weet ik tenminste wel de waarheid..

    daar was hij stil van..

    hij wil nu morgen face to face praten.. ik wil dat eigenlijk ook wel..
    dus de afspraak staat weet alleen nog niet hoelaat enzo...
     
  7. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @fje1... ik ken t gevoel... sta op t zelfde punt, precies t zelfde verhaal gebeurd hier van de week (alleen niet met een ander meisje, maar wel van wat ik wil kan hij niet geven..)
     
  8. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    kan je er ook wat meer over vertellen? wat dan enzo...
     
  9. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    jeetje fje en kuide...
    wat rot zeg dat alles in ineens tegen lijkt zitten...
    mannen soms grrrrr. het lijkt wel alsof er gewoon echt te veel van dit soort mannen zijn. Eigen belang voorop en vooral doen waar zij zin en behoefte aan hebben en dan de verantwoording of rekening houden met een ander (nog) niet aankunnen enz.
    PFFFF

    meiden sterkte.
     
  10. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    Tja ik weet het ook niet mamazoon! ik acht echt dat het wat was. en dat we echt naar een relatie toe aan het werken waren.. schijnbaar niet..
    zoveel dingen die ik niet begrijp.. waar ik niks van snap! maar dat zal wel het puntje zijn mannen komen van mars vrouwen van Venus...
     
  11. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Tja hij kan dit niet zoals jij t zelf zegt. Hij vind mij super en is smoorverliefd maar ik en collin passen niet in zijn leven, dan moet er zoveel veranderen en daar is hij nog niet klaar voor.
    Hij wil gewoon nog impulsief dingen kunnen doen. En tot 4 uur smacht bankhangen en xboxen. En tja daar doe ik niet aan mee... En hij vind de verantwoordelijkheid voor coll te groot. Dat risico durft hik niet te lopen.

    Oftewel hij is bang, bang dat hij iets fout doet. En hij is bang om te veranderen... Dat wil hij niet...
     
  12. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    kijk en wat ik dan niet begrijp.. waarom zijn ze er dan in godsnaam aan begonnen? ik ben bijv tegenover P vanaf het begin open geweest en heb meteen gezegd da ik een kleine had..
    en dan komen ze daarna hier mee.. en dan heb ik zoiets van luister je wist dit al meteen! was er dan niet aan begonnen!
     
  13. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja idd, snapik ook niet zo goed. Hij zegt omdat ie toen nog niet wist hoe groot de verantwoordelijkheid was. Enniet wist dat hij zoveel moest opgeven. Maar wel gek op mij was dus ook op collin. Dus wel de lusten niet de lasten...
     
  14. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    ja idd.. ik voel me er nog steeds kut door.. maja dat gaat ook wel weer over zullen we maar zeggen!
    ik ben benieuwd vanmiddag! wat hij me te vertellen heeft.. ik zat er aan te denken om een stuk te gaan lopen in het park ofzo.. praat misschien fijner en makelijker..

    ik verga ondertussen ook van de zenuwen en wil mijn gevoel niet aan hem laten zien.. gaat een lastige worden denk ik zo.. maja we zien wel hoe het loopt
     
  15. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    jeetje fje1 wat heb jij een rotavond gehad, maar je weet nu wel waar je aan toe bent, want mensen met drank op zeggen de waarheid.
    beter dan dat je het nu weet dan over een paar maanden want dan is het rotgevoel een stuk groter.
    ik had persoonlijk hem vanmiddag ook niet laten komen want je weet het antwoord toch al.

    jeetje kuide bij jouw ook al zo een vent bah.
     
  16. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    fje .. hoe is het gegaan?
     
  17. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    om 6 uur hebben we afgesproken... dus vanavond of morgen krijgen jullie het te horen...
     
  18. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    o dan zal hij er nu wel zijn dus...
    nou succes ermee en doe wat JIJ vind dat goed is en laat je niet door hem beinvloeden in je uiteindelijke keuze
    laat maar weten
     
  19. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @fje1, en en ??
     
  20. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    sorry heb jullie erg lang laten wachte.. had er gister niet meer zon zin in en vanmorgen ff uitgeslapen..

    dus dan komt mijn verhaaltje nu..

    ik stond helemaal stijf van de zenuwen toen ik hem zag.. ik had mezelf voorgenomen sterk te blijven geen emotie te laten zien en dat wou ik ook zeker vol houden!

    eerst gewoon opervlakkig gepraat over wat we hadden gedaan enz.. dat was dus eik niet echt boeiend..
    en toen zei hij uit zich zelf ooh vrijdag was echt te erg gewoon. ik had echt te veel gedronken.
    mijn reactie daarop was.. ja daar was ik wel achter gekomen wel fijn dat ik nu de duidelijkheid heb en weet wat je vind..

    hij: ja maar ik was echt veelste lomp tegen je! ik had dit nooit zo tegen je moeten zeggen. en de helft van de dingen die ik tegen je zei zijn niet eens waar.

    ik: nou dan vertel mij maar wat niet de waarheid was..

    hij: ja dat weet ik zo niet op te noemen.

    (en toen kwam er weer een heel verhaal)

    weet je wat het is. ik ben gewoon nog niet over mijn ex heen! ik vind je een super leuke meid! en ik wil nog steeds met je op blijven gaan maar met alles wat er gebeurd vallen mijn gedachten weer terug bij haar..
    ik weet dat het beter is dat het over is tussen ons maar ik geef nog super veel om haar en ik hou ook nog steeds van haar.
    ik kan dan wel een relatie met jou beginnen maar wie hou ik dan voor de gek?
    ik kan mijn gevoelens niet dwingen om niet eer om haar te geven en voledig om jou..
    en ik ben super graag bij je en ik vind het heerlijk om bij je te zijn.. maar ik denk dat op het moment er niemand voor kan zorgen dat ik haar uit mijn hoofd krijg en er een ander in komt..
    ik weet niet of je dat gevoel kent...!?

    ik: ja ik ken het gevoel wel ja.. en dat is kut..

    hij: ik hoop gewoon dat we op een normale manier met elkaar om kunnen gaan! duidelijk zijn tegen elkaar en vanaf hier dan maar verder gaan als vrienden en dan ook op een vriendschapelijke manier en verder niet.. wie weet waar het dan alsnog op uit kan lopen..

    ik: daar wil ik nog over na denken. ik weet niet of ik het kan. want mijn gevoelens voor jou zijn wel sterker geworden en ik voel wel meer voor jou dan alleen maar vriendschap en het fijn vinden om bij je te zijn...

    hij: oke, als er iets is vertel het me dan alsjebliefd of als je nog meer van me wilt weten...

    daar is het eigenlijk een beetje mee geiendigt.. we hebben nog wat gedronken.. tv gekeken en opervlakkig gepraat.. en daar hield het mee op...

    en tja wat ga ik er mee doen?
    ik wil de vriendschap eigenlijk wel graag aangaan! en niet op de manier van anders ben ik hem helemaal kwijt. maar gewoon op de manier dat ik weet dat hij op een ander gebied (vriendschappelijk dan) veel voor me kan betekenen. maar voordat dit kan en gaat gebeuren moet mijn gevoel voor hem klaar zijn.. anders is dit een circkel waar ik in blijf zitten en mijn gevoelens voor hem zullen dan altijd blijven..

    ik weet niet wat jullie er van vinden. maar dat zal ik wel snel horen aangezien jullie met smart zaten te wachten op mijn verhaal;) hihihi
     

Deel Deze Pagina