Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

    demaco Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Klopt helemaal. En natuurlijk zijn er ook meelezers die gewoon oprecht geintresseerd zijn, maar als verhalen door bepaalde meelezers zo doorgespeeld worden dat ze zelfs gebruikt worden in rechtzaken is het beter te gaan swithen naar een prive forum.
     
  2. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat begrijp ik! ;) Maar wou toch laten weten dat ik de herkenning in de verhalen zal missen! haha!
     
  3. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Ik snap het ook hoor Foxy, maar daarom
    zal ik zeker de verhalen wel gaan missen. Heb bewondering voor hoe jullie het maar mooi doen in jullie eentje.
     
  4. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    ik ben ook een alleenstaande moeder maar ook meer een meelezer dan reageerder. heb inmiddels een vriend dus voel me dan ook wat er buiten voel zeg maar (klinkt erger dan het is)

    maar ik vind jullie belevenissen altijd wel leuk om te lezen vooral die van Fontana en Foxymama
     
  5. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    nou meiden

    bij deze dus....
    iedereen die wil / meedoet vraag via pb aurin gewoon de gegevens en doe mee op prive forum

    de meeste uit de groep heb ik daar al wel gevonden mis er echter nog steeds een paar uit de groep van afgelopen periode.... zie ik jullie daar?!

    dan blijft deze gewoon open voor nieuwe / andere alleenstaande mama's en een ieder die evt wel dubbel wil reageren

    IK GA IIG SWITCHEN dus ik zie de meiden wel op prive ;)
     
  6. lilia

    lilia Actief lid

    9 mrt 2010
    184
    0
    0
    Ooh jammer dat jullie weggaan!!! Foxymama en kleinvisje, houden jullie ons op de hoogte van de laatste weken van jullie zwangerschappen? Ook ik lees regelmatig mee, maar reageer alleen af en toe. Ik zal jullie verhalen missen :(, maar ik begrijp jullie heel goed!
     
  7. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hihihi cool!! zijn mijn verhalen zo spannend?
     
  8. Foxymama

    Foxymama Niet meer actief

    Duh!
    Ik wist ook niet dat ik zo interessant leven had :p
     
  9. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    ja ik zal nog wel tussendoor komen melden hoe de laatste weken zwangerschap gaan en bevalling etc. maar dit houd ik dan korter.
    het uitgebreide dagelijkse zal ik op het andere forum plaatsen
     
  10. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ja t is daar al gezellie...wat doen jullie hier visje en foxy..hahahhaa ik zit in mn uppie aan de andere kant nu
     
  11. Foxymama

    Foxymama Niet meer actief

    Zit hier nog met zwangere dames te kletsen, kom nu ook naar ons domein :D
     
  12. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    moooooiiiii
     
  13. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    ja vidn ik wel fontana, je beleeft atlijd wel iets met je ex en je beschrijft het zo leuk

    ik heb me aangemeld en zal ook eens iets plaatsen nu het prive is maakt het toch niet uit
     
  14. Troelala21

    Troelala21 Niet meer actief

    lieve meiden

    Ik kom me hier ook afmelden. Me man en ik blijven bijelkaar. We zijn er door alles achtergekomen hoeveel we echt van elkaar houden en echt niet zonder elkaar kunnen en willen! Wij gaan er samen voor met ons gezin. We kunnen en willen ons gezin niet opgeven, ons gezin is ons veel te veel waard om zomaar weg te gooien. Het klinkt raar maar we zijn ook ineens 2 hele andere personen geworden.

    Ik wil jullie heeeeel erg bedanken voor jullie steun, lieve en opbeurende woorden die jullie altijd voor me klaar hadden staan. En ik wens jullie veel goeds! De zwangere mama's heeeeel veel succes met de laatste loodjes dat er maar prachtige kindjes geboren mogen worden waar jullie heerlijk van kunnen genieten. Meiden met "nieuw" vriend in het leven, hoop ik dat er iets heel moois mag uit komen. En de mama's alleen met hun mooie kindjes wens ik veel liefde en gezondheid toe. Jullie zijn topmeiden allemaal, andere vrouwen kunnen nog veel van jullie leren!!

    veel liefssssssssss
     
  15. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    troelala! Wat een goed nieuws!!! ben hartstikke blij voor jullie, zo hoort t ook, vechten voor elkaar en je gezin.
    geniet ervan.

    knuffel!
     
  16. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Troelala, zo kan het ook gaan!! Dat is toch geweldig nieuws!!
    Gefeliciteerd meid!!
    Ging het maar vaker zo!!
    Ik wens jullie alle geluk en dat deze nieuwe start het meer dan waard mag zijn!! Niets is natuurlijk fijner voor de kindje(s) (En jullie) als de situatie blijft zoals die is, mits iedereen gelukkig is!!

    Liefs
     
  17. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Dames hierbij meld ik me hier ook aan...
    na heftige ruzie voor de zoveelste keer en dingen die gezegd zijn heb ik besloten een punt achter men relatie te zetten... in iedergeval voor nu... ik weet niet hoe verder maar heb behoorlijk veel steun aan me familie gelukkig maar weet wel dat ik me toch niet happy voel met me keuze maar met hem blijven is totaal geen oplossing meer:(
     
  18. Tisch29

    Tisch29 Actief lid

    16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    Ik kom mij ook maar melden, zat eerst nog in de ontkenningsfase, maar het is echt zo. Ik ben een alleenstaande moeder.
     
  19. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    wel leuk dat dit onderwerp nog steeds open is .. zat net even te kijken en in het begin kletste ik hier ook mee.. leuke gesprekken hadden we toen!! zijn er nog mensen hier die er in het begin ook bij zaten??
     
  20. mmiiiiir

    mmiiiiir Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Heb eerder nog niet meegekletst hier. Ik zag ook dat er een besloten club was, heb een pb gestuurd maar geen reactie.

    Toch lijkt het me erg leuk om alleenstaande mamma's te ontmoeten hier, zodat we elkaar wat tips etc kunnen geven...

    Wacht maar even af!
     

Deel Deze Pagina