Als donderslag bij heldere hemel..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Beb2109, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Mijn zus vroeg gister of ze er alsjeblieft bij mocht zijn, dus dat vind ik prima. Zij is net bevallen en heeft nog tot half maart verlof, dus zou mooi uitkomen als het in haar verlof viel, haha.
     
  2. Jla80

    Jla80 Bekend lid

    28 feb 2014
    780
    0
    16
    Wel fijn dat je zus bij de bevalling zal zijn.

    Al hoop ik met heel mijn hart dat het goedkomt, maar zal persoonlijk niet teveel waarde hechten aan wat er over hem gezegd is tijdens de healing. Bij healing komt toch wat "reading" naar boven en je heb maar een paar rondlopen die echt in het verleden, heden en toekomst kunnen zien/ voelen wat ook echt uitkomt. Bla bla bla is het voor mij niet :D Het kan echt!

    Fijn dat je iig rustig ervan bent geworden. Dat is belangrijk. Blijf wel op jezelf en je kindje focussen. Want het zou zonde zijn om met hem bezig te zijn terwijl hij ervoor heeft gekozen om er niet te zijn.

    Sterkte en succes
     
  3. frommel86

    frommel86 Actief lid

    16 dec 2011
    483
    0
    16

    Dat zou ik nou ook wel eens willen zo een reading. Fijn dat het je rust kon geven. Dat is nu ook denk Ik het belangrijkste voor jou en je kleintje.
     
  4. Eva20

    Eva20 Lid

    1 apr 2012
    20
    8
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alle berichten gelezen, maar je verhaal komt dichtbij. Ook ik ontdekte in juli zwanger te zijn. Onverwachts in mijn geval. Ik, kinderloos en altijd verlangd naar een kind, moest het mijn partner vertellen, wel kinderen en geen kinderwens meer. Veel woede en ellende. Mij werd een scenario voorgespiegeld zoals jij nu doormaakt als ik het kindje zou houden. Wilde dan nooit meer wat met mij of het kindje te maken hebben. En na hele moeilijke weken vol piekeren, wanhoop en verdriet besloot ik tot een abortus omdat ik dacht dat ik het niet kon alleen.
    Respect en bewondering dat je er alleen voor gaat. Ik leef elke dag met het verdriet, het gemis, verlangen en het schuldgevoel ĆØn de wetenschap dat ik nooit moeder zal worden gezien mijn leeftijd. Over een paar weken was ik uitgerekend.
    Ik wens je veel sterkte toe maar ga vooral genieten van jouw wondertje!
     
  5. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Wat heftig zeg. Allereerst een hele dikke knuffel voor jou!! Ik heb echt tot 16 weken getwijfeld over abortus, maar ben nu heel blij dat ik dit niet gedaan heb. Mijn ex is inmiddels 'gelukkig' met een vrouw die altijd enorm jaloers op mij was en waarin hij destijds totaal geen interesse had (heb veel berichtjes en gesprekken gehad met hem waarin hij haar zwartmaakt, maar goed het zal misschien een makkelijke vlucht zijn) en ik hou me nu vast aan de gedachte 'jij hebt nu haar, ik hopelijk binnen twee weken een geweldige dochter'. Hopelijk zijn uitspraken als 'boontje komt om zijn loontje' en 'ieder krijgt wat hem toekomst' waar.

    Voor jou heel veel succes met het verwerkrn hiervan, en als ht even niet lukt schroom niet om hulp te zoeken, bijl bekenden, professionals of hier op het forum. Dikke knuf!!
     
  6. MamaIII

    MamaIII Bekend lid

    29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ohw meis, wat komt dit stuk binnen bij mij... Ik herken je verdriet, maar besef me ook hoe blij ik mag zijn met mijn situatie. Hier ook een papa die op de vlucht sloeg toen bleek dat ik (ongepland) zwanger was. De eerste maanden van mijn zwangerschap waren ellendig en vol onzekerheden. Zou hij ooit bijdraaien? Zou hij aan ons denken? Dat waren de dingen die ik me steeds afvroeg.

    Mijn verhaal lijkt erg op dat van AnnaFC, met als verschil dat D. niet getrouwd was en gewoon alleen woond.

    Inmiddels zijn wij sinds bijna 1,5 maand echt samen zwanger en ook druk aan het uitvogelen hoe wij samen verder zullen gaan. Dit komt 100% vanuit hem. Ik heb het zelf na een paar maanden vol verdriet en boosheid, losgelaten. Me erbij neergelegd dat ik de situatie niet kon veranderen, het zijn knop was die om moest gaan. Ik hoop dat jij ook kunt loslaten en kunt vertrouwen op het feit dat de toekomst brengt, wat hij brengen moet. Je krijgt sowieso het mooiste wat er is, een kindje! Een kindje wat jou mag hebben als moeder, koester dat en heb vertrouwen in jezelf. Jij kan dit, ook zonder hem.

    Ik wil je een hele mooie bevalling toewensen en hoop dat je ondanks alles, rust gaat vinden.

    Liefs!
     
  7. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    UPDATE:

    Toen straks om 0:38 is mijn dochter geboren!!! Prachtige meid
    Met de naam Dycke! Vader schitterde uiteraard door afwezigheid, maar vond het totaal niet erg want had een gewedige steun aan mijn zus en al het ziekenhuispersoneel! Sta nu alleen maar nog sterker in m'n schoenen dat wij het samen wel gaan maken!!
     
  8. Rana84

    Rana84 Actief lid

    12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meis, ik heb je verhaal gelezen..heftig...
    Maar van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je desondanks heel erg van deze mooie tijd samen met je dochter kunt genieten. Probeer voor de rest een beetje te vergeten ook al is het lastig... Je hebt nu het mooiste geschenk die je kunt krijgen in je armen
     
  9. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je dochter!
     
  10. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je dochter! Jullie komen er samen wel!
     
  11. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!
     
  12. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    Geniet van elkaar en geef om de mensen die er wel voor jou zijn
     
  13. KimG

    KimG Bekend lid

    27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter!
    En wees maar zeker dat jullie samen de wereld aankunnen! :)
     
  14. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!
     
  15. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    0
    0
    Proficiat :):):)!!!
     
  16. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!! Ene die man heb jij zo te lezen helemaaal niet nodig!!
     
  17. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Van harte gefelciteerd met je dochter!
    Vergeet vooral niet te genieten van haar ondanks wat je nu doormaakt!
     
  18. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Van harte met je dochtertje!
    Nu ga je zoooo sterk worden. Geniet lekker van je kleine meid
     
  19. Ger

    Ger Actief lid

    3 jan 2014
    246
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochter. Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar jij komt er wel! Dikke digitale knuffel voor jou!
     
  20. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    #80 Boris10, 14 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2015
    Van harte gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe hij op dit nieuws gaat reageren! Of had je hem gebeld dat de bevalling begonnen was?
     

Deel Deze Pagina