Als een ballon zo opgeblazen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eimat, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eimat

    Eimat Niet meer actief

    Hoi dames,
    Ik zit met een gigantisch opgeblazen gevoel, mijn buik staat super gespannen en strak. Vind het al vervelend als mijn vriend de hand erop legt. Ik heb dit de hele dag door maar vooral 's avonds is het het ergst. Hij "zwelt" zeg maar gedurende de dag steeds iets meer op. Ik heb het idee dat het een beetje op misselijkheid lijkt maar ook weer niet helemaal. Wie o wie herkent dit en weet wat ik ertegen kan doen? Dit heb ik nu ongeveer een halve week...zucht
     
  2. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hoi hoi,
    ik heb het laatste half steeds als ik ongesteld ben een opgezwollenn buik.
    alsof ik 3 maanden zwanger ben of heeeel nodig moet plassen.

    Bij mij hielp het als ik aleve slikte (pijnstiller) maar dat is niet verstandig als je zwanger wil worden.
    dokter kon me verder ook niks zeggen....
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Aan je banner te zien heeft het niet veel met een eventuele zwangerschap te maken. Als je er echt zo'n last van hebt zou ik zeker je ha raadplegen hoor!
    Succes!
    Elmo
     
  4. Eimat

    Eimat Niet meer actief

    Ik ben dus gister ongi geworden en eergisteren was het al een stuk minder, heeft bij mij waarschijnlijk aan mn ongi gelegen.

    Om een asperine te slikken kan ik nog proberen maar zoals je zelf aangaf is dit niet zo goed als je zwanger wilt worden. Ik heb altijd heel veel last van hoofdpijn en dan slik ik soms ook als asperine maar ik probeer het zoveel mogelijk te laten nu. Trouwens, sinds ik met de pil gestopt ben heb ik wel minder last van hoofdpijn dus ...

    In elk geval bedankt voor de reacties
     
  5. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik heb he took iedere dag en schijnt met mijn spastische darm te maken te hebben. Mijn buik zwelt op alsof ik 3 maanden zwanger ben :(
     

Deel Deze Pagina