dinsdag nog niet ben bevallen dan moet ik om 12uur bij de gyn zijn en dan gaan ze kijken of ze me donderdag/vrijdag in kunnen leiden ligt er wel aan of mijn baarmoedermond rijp zat is als het donderdag/vrijdag niet wordt dan wordt het maandag erop maar in het weekend moet ik wel naar het ziekenhuis vanwege hartfilmpjes nu maar afwachten wat er gaat gebeuren
ja dat word echt spannend zeg!! Ik hoop ook voor je dat de bevalling uit zichzelf gaat beginnen!! Groetjes
hoop het ook maar durf niet zo hard meer tehopen dat het van zelf begint eigelijk ga er wel enorm tegen op zien
Zo zou ik volgens mij ook denken Tjenna maar goed voor mij is dat nog lang niet Wens je in ieder geval heel veel succes met de bevalling en dat alles goed mag verlopen... liefs liselotje
kom op hoor meis laat de moed niet zakken zit int zelfde schuitje als jij samen komen we erdoor heen weet ik zeker en strippen is een beetje akelig gevoel maar je zult zien komt allemaal goed laatste loodjes meis we redden het xxx gr debbie
we reden het ook wel maar ben enorm terleur gesteld ook omdat ik al zoveel pijn heb maar ja er is nog nooit echt een uk blijven zitten toch jij ook succes met de laaste loodjes
hallo allemaal ik was er een poos tussen uit want de pc was stuk en nu dus gelijk weer hier en tjenna je was toch al uit geteld en de dames die bevalen zijn alsnog van harte groetjesss
meestal als ze gaan kijken dan komt het ook nog wel eens spontaan op de gang tjenna dit had ik ook groetjes en sterkte groetjes aan je man en naomi hoop gauw weer mail te krijgen van jou
weet ik muis heb ik bij naomi ook gehad toen kwam het als nog spontaan maar toen liep ik 10dagen overtijd toen ze kwam volgende week dinsdag ben ik al 10dagen over tijd
He verdikkie, tja is niet leuk, maar zoals je zelf al zegt er is er nog nooit 1 blijven zitten..ik hoop dat de kleine uk zichzelf aan gaat dienen! Heel veel succes! Liefs,
Ik hoop voor je dat die kleine zich snel zal melden. Lijkt me wel vervelend... eerst wachten tot je zwanger bent, dan wachten tot die 40 weken voorbij zijn en dan nog meer wachten.... Die kleine houdt je wel bezig