als moeder zijnde een dutje doen of niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lauraa98, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

    MamaVanSimone Fanatiek lid

    19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik mis Simone's middagslaapjes nog wel eens, ze slaapt al bijna een jaar niet meer overdag en ik dus ook niet :) Ik ben denk ik in totaal 2 keer gaan slapen terwijl zij wakker was, maar dan lag ze naast me op bed tv te kijken.

    Jasper begint eindelijk ook hele nachten te maken, dat scheelt een hoop joh :)
     
  2. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief


    Sta er vooral van te kijken dat de twintigers een middagdutje doen, boven de veertig mag het :p
     
  3. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Nee hoor... dutten doe ik nu alleen vanwege mijn bekkeninstabiliteit en de vermoeidheid vanwege de zwangerschap.
    Maar dan ligt mijn zoontje ook te slapen. Ik val niet in slaap als hij wakker rond loopt ondanks dat hij waarschijnlijk niks zou doen aan kattekwaad wil ik gewoon toezicht houden.
     
  4. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    whahahaha.. ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Als ouwe fossiel heb ik mijn slaapje wel nodig (en de reuma helpt ook niet mee). Gelukkig kan het met dochterlief
     
  5. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    Hihi. Bijna 40 mag ik dan ook dutje doen.:D Zou ik wel graag willen hoor maar op het liggen na op de bank blijven mijn ogen toch wel open. In elk geval mijn oren haha.

    Dutje doen echt is of naast mij met dvd kijken.

    Wat ik gisteren vertelde is echt een zeldzaamheid dat ze alleen gaat spoken in huis.

    Voor de kerst beginnende longontsteking gehad en was gewoon op van het hoesten dat ik weer in slaap sukkelde.
     
  6. Tessa

    Tessa Actief lid

    6 jul 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 4 dagen werken en de drukte daarom heen met de kinderen kan ik niet wachten tot het 12.30 uur is en we alledrie even lekker naar bed gaan!

    Slapen als ze wakker zijn doe ik niet. Zou overigens ook niet kunnen en lukken hier.
     
  7. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    9
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Jahoor, ik kan gewoon een middag dutje doen terwijl zoon (3,5) wakker is. Zet hem gewoon voor buurman & buurman, of we gaan samen op bedje dan valt hij uit eindelijk ook wel in slaap! Afgelopen woensdag hebben we 4 uren geslapen!
     
  8. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    9
    38
    Vrouw
    Paradise.
    die 4 uren kwamen trouwens ook omdat we beide niet fit zijn! en niet door hadden dat het al zo laat was.
     

Deel Deze Pagina