Alternatief nutricia omneo comfort 2

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door chatellon1982, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chatellon1982

    22 mei 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van zes maanden oud drinkt sinds haar geboorte omneo comfort in verband met krampjes en moeilijke ontlasting. Het is echter iedere keer weer een ellende om haar voeding te kopen want telkens is het overal op. Ik ben helemaal klaar met deze stomme zoektocht iedere keer en ben klaar met nutricia. Is er een alternatief voor deze voeding, bijvoorbeeld Friso?
     
  2. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je opmerking. Wat vervelend dat je zoveel tijd en moeite kwijt bent met het zoeken naar de Nutrilon Omneo Comfort voeding. Wij hebben een brand gehad in een van onze fabrieken en dat heeft geleid tot beperkte beschikbaarheid van de Nutrilon Omneo Comfort voeding. Onze welgemeende excuses hiervoor!

    Nutrilon Omneo Comfort 1 is verkrijgbaar via de webshop nutriciavoorjou.nl. Nutrilon Omneo Comfort 2 is helaas momenteel niet verkrijgbaar. Kindjes vanaf 6 maanden hebben een verder ontwikkeld immuunsysteem, het maag-darmstelsel is verder gerijpt en bovendien komt je kleine al volop in aanraking met vaste voeding, dat ook vaak ook intacte koemelkeiwitten bevat, net zoals een Standaard voeding. Dat is de reden dat je vanaf 6 maanden mag overgaan op Standaard 2 opvolgmelk. Mocht je dit om bepaalde redenen niet willen, dan mag Nutrilon Omneo Comfort 1 tijdelijk gegeven worden.

    Het liefst adviseren we je persoonlijk, je mag de Nutricia kindervoedingservicelijn bellen via 0800 0222626. We helpen je graag!

    Groetjes,
    Paulien - Nutricia voor jou
     
  3. chatellon1982

    22 mei 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie. Echter, ook voor de brand was het een ware crime om aan omneo comfort voeding te komen. Iedere keer maar weer de winkls af, enorm tijdrovend. Het is gewoon zeer beperkt beschikbaar en volgens mij speelt dit probleem al jaren. Ik begrijp dan ook niet waarom nutricia niet de productie verhoogt. Het leidt tot enorme frustratie want mijn baby moet eten. De nutricia lijn heb ik al gebeld en helaas kwamen zij ook niet met een passende oplossing, behalve dan dat ik nog een tijdje door kan gaan met nummer 1. Maar ik wil een passende voeding, dus die voor 6+ maanden. Dus daar heb ik niets aan.

    Hebben er hier dames ervaring met Hero baby krampjes of spugen?
     

Deel Deze Pagina