alternatief voor klimbos omg Dordrecht, Rotterdam?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 5 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi!
    Onze oudste dochter wordt 12 jaar op 16 juli. Deze dag is groep 8 vrij van school, dus we willen wat leuks gaan doen. Ik had het al helemaal uitgedacht: Naar het klimbos (adventure city in rotterdam) - er was ook een openingskorting nu van 10% - top! Maar nu wilde ik dus gaan reserveren vandaag (de weersvoorspellingen waren nu te zien) en nu kan het niet op die donderdag- wat op de eerdere kalender niet te zien was. Ze zijn dicht.
    Ik báál zó ontzettend! Dit wil ze al zo lang, met 2 vriendinnen. Het alternatief is funforest - maar daar mag je als ouder niet mee naar binnen nu - of hooguit 1. En ik wil écht mee (en mijn man zal moeten rijden) om dit met haar te beleven.
    Nu zoek ik dus een alternatief... wat nog wel enigszins betaalbaar (20 euro vind ik op zich wel genoeg pp) en dus open op donderdag ochtend. Als de jongere broers en zus van de meiden op school zitten.

    Iemand nog een tip? We starten de dag met een Hema ontbijtje ;) . Alternatief nu is eventueel een high-tea - maar actief buiten vind ze eigenlijk ook geweldig... Dus zoek ik liever eerst iets in die richting.

    Groetjes
    Athina

    --> jump xl - ook een leuk alternatief is ook pas vanaf 15.00 uur mogelijk...
     
  2. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Athina vindt dit leuk.
  3. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Abel Klimbos.
     
    Athina vindt dit leuk.
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ook die is op donderdag gesloten... ik denk dat we toch maar gewoon ergens een taartje gaan eten en het klimmen ná onze vakantie gaan doen. Maar bedankt voor het meedenken ook.
     
  5. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.161
    477
    83
    NULL
    Misschien toch funforest overwegen?
    Of heb je een specifieke reden dat je zelf perse mee wil?
    Het gaat om feestje van je dochter en zij wil dit heel graag. Ik persoonlijk zou mijn eigen belang dan even opzij zetten.

    Of anders je man buiten laten wachten of op en neer laten rijden?
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nouja - nu doen we het 4 weken later. Wat de eigenlijke planning al was... (zonder datum toen nog- maar die hebben we nu vastgesteld- zodat het écht doorgaat) . Het grote verrassingseffect is er af ;) maar ik denk dat ze dat niet zo erg vind hihi- als we maar gaan. Nu dus maar ontbijten bij de hema (wat ze gisteren dus ook weer vroeg om dat op haar verjaardag te gaan doen! - heb ik dus maar bevestigd nu) en dan ergens 'koffie/warme chocomel met gebak' te doen. Daarna (of vooraf) naar het naastgelegen strandje en de kinderboerderij ;) .

    Ik wilde inderdaad graag mee om samen te genieten. Ik denk dat ze dat zelf ook graag wil, omdat ik enerzijds bij veel dingen mijn best doe er bij te zijn - maar bij actieve dingen dat vaak niet ben door chronische vermoeidheid.
     
  7. Shir1980

    Shir1980 Actief lid

    2 apr 2020
    142
    207
    43
    Vrouw
    Hai Athina,
    Als ik via de website een kinderfeestje probeer te boeken komt donderdag wel als optie naar voren... weet je zeker dat het dicht is?
     
  8. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
  9. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja - met doorboeken houd het uiteindelijk op...
     

Deel Deze Pagina