Vanaf wanneer zou ik positief kunnen testen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door MumL, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Dit is men kaartje, heb een heel onregelmatige cyclus (van 27 tot 40 dagen). gisteren en eergisteren had ik wat minimaal roze verlies. En als ik de dip in men temp mag geloven mag ik hoop hebben.
    Ik had deze ochtend getest, maar negatief hoor.
    Heb ik volgens jullie nog te vroeg getest of gewoon er van uitgaan dat het niets wordt?

17888638_10212895434400766_1461909706_n.jpg

Groetjes een onzekere hopelijk toekomstige mama.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit vandaag op 8-9 dpo (eisprong is 1-2 dagen later dan het kruis nu staat).
    En op 8-9 dpo test nog niet iedereen positief dus dat zou je nega test verklaren.

Een dip na 6 dpo betekent ook niet altijd een innesteling. Ik heb ook wel eens een onverklaarbare dip gehad zonder zwangerschap.

Mag ik vragen waarom de bolletjes de afgelopen dagen open zijn? Heb je op een ander tijdstip gemeten?

Ik zou nog 3 dagen wachten en dan weer testen!

3. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dankje voor jouw mening :)

Ben gewoon wat hoopvol door het roze. Heb ik nog nooit gehad, behalve wanneer ik zwanger was van men zoon :)

De bolletjes zijn niet vol, omdat ik de gegevens op een ander tijdstip heb ingegeven en te lui ben om de tijd aan te passen :p. Maar temp wel altijd op zelfde tijdstip, in bed, ....

Waarom denk je dat mijn ei 1 a 2 dagen later was? (Omdat men basale temp 36.9 is?)
    Denk namelijk echt dat ik het gevoeld heb en de ovu testen waren zaterdag en zondag posi.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Door je temp inderdaad ;)

Was een van de 2 ovulatietesten donkerder dan de ander?
    Een ei springt binnen 2 dagen na (hoogste) lh piek. Dus als jouw piek op zondag was dan was je ei uiterlijk dinsdag.
    Gezien de lichte tempverhoging op dinsdag (slowrise) denk ik dat jouw ei in de nacht van maandag op dinsdag was.
    Vandaar dat de temp op woensdag pas goed is gaan stijgen.

5. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Oh oké,
    Dan zou ik vandaag dus 9dpo zijn.
    Wachten is echt vreselijk! 😱

Maar alvast bedankt voor je uitleg!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Graag gedaan en ik duim op een goede afloop.

Deel Deze Pagina