Alweer pijnlijke tepels ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AstridDi, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    In het begin van de zwangerschap heb ik tot aan een week of 9 pijnlijke borsten en tepels gehad.
    Daarna nergens meer last van (was ook mijn enige kwaaltje gelukkig ;)).

Maar nu sinds een paar dagen doen mijn tepels weer pijn, vooral bij bijv. truitje aan/uit doen en er dus "iets" over mijn tepel heen "wrijft". ;)

Ook heb ik al last van colestrum (??)/voormelk.

Iemand hier ervaring mee ??

Dit is mijn 4e zw-schap en nog niet eerder kwamen de pijnlijke borsten/tepels later in de zwangerschap terug. weg was toen echt weg.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Herkenbaar... In het begin mega zere tieten/tepels gehad. Ging daarna aantal weekjes goed. En heb nu alweer heeeel wat aantal weken elke dag mega zere boobies (vooral tepels) Om gillend gek van te worden!
    Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Het lijkt wel alsof er met 1000 kleine naaldjes in mijn tepel wordt geprikt ofzo... erg stekerig/branderig gevoel. Auwie...:(

3. Trees

Trees Niet meer actief

Hier zijn de gevoelige nipples sinds een paar dagen ook weer vollop terug. Vannacht met een bh aan geslapen, want dat geschuur is niet heel lekker.

Er komt hier niks uit, maar zou dit een voorteken kunnen zijn?

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik verlies geen (voor)melk. Had ik bij de eerste trouwens wel, maar wel hééél minimaal. Je hoeft denk ik niet perse wat te verliezen.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nu ik dit zo lees, kan ik weer bijna de pijn voelen die ik ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had. Ik heb ook zo'n enorme tietenpijn gehad. Oh, wat was dat erg. Mijn tepels waren soms blauw/paarsig en ik kon er dan niets aan hebben. Als ik maar even in een truitje van binnen naar buiten liep, dan was het al weer raak. Ik nam soms zelfs een warme douche, maar kon in het begin dan zelfs de waterstraal niet verdragen. Bij mij heeft het volgens mij tot een maand of 5 geduurd. Sterkte allemaal!

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Bij mij heeft het 9 maanden geduurd, ik sliep elke nacht met een strak hemdje aan, wat die schurende lakens kon ik echt niet verdragen. En idd de douchestraal ook niet!

Borstvoeding was dan ook errug pijnlijk in het begin, maar heb het wel dik 6 maanden volgehouden!

Deel Deze Pagina