America's Next Top Model, nieuw seizoen vanaf 25-08

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door San79, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik weet het, het is echt een vreselijk slecht programma, heel fout enzo, maar ik zit me er al dagen op te verheugen! :oops:
    Vanavond begint er weer een nieuw seizoen, zijn er meer die gaan kijken?

    Enne... ik wil dus NIET nu al weten wie er wint ;)
     
  2. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik verheug me er ook op!
    Fantastisch allemaal die meiden die zichzelf helemaal geweldig vinden (Tyra vind zichzelf trouwens ook helemaal da Bomb...) en dan op hun bek gaan met sommige opdrachten..
     
  3. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik vind het ook wel leuke programma's, die van Nederland (ondanks Daphne) en die van Amerika helemaal. Het schijnt dat er een 'man' meedoet dit seizoen? Ik ben benieuwd!
     
  4. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    jaah vanvond weer kijken :)
    ik heb er zin in:)
     
  5. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik geloof dat hij/zij pas in de 11e serie meedoet en we zijn hier pas bij de 9e aangeland. In de 11e serie is trouwens Amsterdam de buitenlandse reislocatie.

    Ik weet al wel wie er wint :D maar ik ga ook gewoon kijken, hoor! Vind ANTM echt super, veel leuker dan de Nederlandse versie vind ik persoonlijk.
     
  6. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De Nederlandse versie heb ik nooit gezien, daar haakte ik na 1 aflevering al af. Ik wil gewoon Tyra en die heerlijk valse nicht, en Nigel (die dus hetero blijkt te zijn!) :D
     
  7. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Lia geen spoilers plaatsen hoor!
     
  8. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Zal ik niet doen. Maar dat in seizoen 11 Amsterdam de buitenland-locatie is, was niet echt een spoiler hoor: dat heeft in iedere krant gestaan en kwam ook ruimschoots aan bod in Boulevard.
     
  9. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Weet ik, ging me meer om andere dingen. :D
    Heb op een ander forum altijd angstvallig het topic gemeden dat over ANTM ging omdat daar altijd mensen heel flauw toch half dingen gingen vertellen waardoor je eigenlijk al kon raden hoe en wat.
    Bijv. wanneer een donker en een blank meisje was en er werd gezegd "ik verklap niet wie er wint, maar ze is blank". ;)
     
  10. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Oh ik ga zeker kijken! :D
    Ik vind de NL versie bagger, maar de US versie vind ik nog steeds leuk.
    Ook al lijkt het of er steeds minder ECHT mooie dames bij zitten.
    Maar dat is mijn smaak.

    En degenen die "lekker lekker puh" TOCH spoilers plaatsen (in welk topic dan ook (tenzij er in de titel "bevat spoilers" staat) zijn irritant. :)
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaa ik zit er ook weer klaar voor vanavond. Jammer dat het tegelijkertijd komt met private practice. Thank god voor de mogelijkheid om op te nemen ;)
     
  12. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Het was een leuke aflevering.
    Ik heb, in tegenstelling tot de meeste vorige seizoenen, nu al een favoriet, haha!

    (Al zal ze, net als mijn favorieten van bijna alle vorige seizoenen, waarschijnlijk toch niet winnen)
     
  13. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Wie is je favoriet?


    Ik heb wel bewondering voor dat meisje met Asperger, al vermoed ik dat ze toch ook wel in het huis is gezet, omdat het toch ook leuke televisie maakt.
    Ik was verbaasd dat dat meisje dat aan 1 oog blind was uit Boston niet in het huis kwam, vond haar wel erg mooi en ze fotografeerde volgens mij ook goed.
    Dat meisje dat Tyra's bikinilijn zogenaamd ging waxen, was ook erg leuk.

    En die Ebony is een heks, maar ja... die moeten ze ook in het programma hebben!
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik kijk ook weer :) ! Ik ben erg benieuwd! Dat meisje met asperger had trouwens wel een prachtige eerste foto! Dat had ik niet verwacht! Ze doet me een beetje denken aan die tweeling van vorig seizoen (of was het het seizoen daar weer voor?) .
    Maar er zitten leuke meiden bij! Ik ben benieuwd naar de 'make - over' straks ;) ik ga er tenminste vanuit dat die er weer net zoals altijd in zit :)
     
  15. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb nog geen favoriet wie is jullie favoriet?

    vond er inderdaad al mooie foto;s tussen zitten :)
     
  16. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik vond ze niet zo mooi die meiden...

    En weer veel te dun. Op ééntje na dan, maar die was weer te dun om plussize te zijn, bah, het is ook nooit goed!
     
  17. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik moest werken dus ik heb het gemist :( Weet iemand of het nog herhaald wordt?
     
  18. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ja, de make-over aflevering is altijd TE leuk... die meiden weten allemaal dat het gaat gebeuren en toch is het iedere keer weer janken geblazen! Hoewel ik sommigen inderdaad niet echt vind opknappen van de make-over, da's dan ook wel weer zo :D
     
  19. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Het was idd een leuke aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week. Vooral die ene homo is té grappig...
     
  20. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Volgens mij wordt het altijd op zaterdag herhaald.
     

Deel Deze Pagina