Amerikaanse baart kind op gazon Een Amerikaanse vrouw is in Californië op haar gazon bevallen van een dochter. De 36-jarige Jessica Higgins was dinsdag in het winkelcentrum om een portret te laten maken van haar tweejarige zoontje toen de kleine Mary Claire besloot zes weken te vroeg ter wereld te komen. In de auto naar huis belde ze de hulpdiensten. De politie arriveerde echter te laat bij haar huis. Higgins was al bevallen en stond hen op te wachten op de oprijlaan met haar nieuwgeborene in haar armen. "De baby zat nog aan de placenta vast", aldus agent Manny Ramos. De vader van Mary Claire was juist op tijd ter plaatse om op het gazon onder de ficusboom de navelstreng door te kunnen knippen. In het winkelcentrum begonnen de weeën toen ze bij het kantoor van de dokter stond te wachten. Daarna ging het 'allemaal heel snel', liet de trotse moeder woensdag vanuit het ziekenhuis weten. Met Mary Claire gaat alles prima, ze woog bij haar geboorte 2,6 kilo. Bron: fok.nl
Het is nog vroeg, dat zal het wel zijn... maar ik snap het niet helemaal: "In het winkelcentrum begonnen de weeën toen ze bij het kantoor van de dokter stond te wachten. " Maar waarom beviel ze dan op haar gazon, terwijl ze toch ook naar de dokter had kunnen gaan? (Omdat ze daar toch al stond te wachten toen de weeën begonnen)
ik zat me echt exact hetzelfde af te vragen! hoewel ik niet van een Amerikaanse Chiropractor (o.i.d.) verwacht dat ze ook babies deliveren
Ja ik had naar t ziekenhuis gegaan denk ik. OF ze had niet meteen door dat t daadwerkelijk n bevalling zou zijn. Ze was immers te vroeg. En dan belt ze in de auto de hulpdiensten en krijgt ze politie agenten...wat moeten die nou met n bevalling!? T is daar een richtings verkeer hoor dus zoveel valt er dan niet te regelen
Wat is eruit begrijp is dat ze het wel wist, dan zou ik toch echt richting ziekenhuis gaan, helemaal als het te vroeg is maar goed, niet iedereen reageerd hetzelfde in een bepaalde situatie.
Je krijgt daar gewoon alle hulpdiensten op je af gestuurd hoor en de meesten zijn daar wel enig zins medisch onderlegt ook al zijn ze eigenlijk politieagent. Bij de brandweer heb je ook medisch personeel werken en hebben ze ook van die noodkitten aan boord. Wij zagen in Monteray toen iemand die zich niet geheel lekker voelde, er werd 911 gebeld en voordat we wisten stonden er 2 politiewagens, 1 politiewagen die je niet herkent met zo'n - ik kwak mijn zwaailicht op mijn dak- ding en 2 brandweerwagens in vol ornaat. En dat voor iemand die even moest overgeven en daarna herhaaldelijk moest aangeven dat het toch echt goed met haar ging (bedenk me net dat ze misschien wel zwanger was ) Groetjes Anita
meestal duurt het wel even voor de bevalling doorzet en ik had ook gewoon naar huis gegaan want ziekenhuis kan toch niet veel doen als het net begint toch tenminste dat verwacht je niet. blijkbaar ging het sneller dan verwacht.
Hahaha, ja! " OEH, ik krijg m'n babietje NU! Dokter, alstublieft, helpt u me!" "Hmm, volgens mij heeft u geen afspraak, mevrouw. Sorry. U kunt een afspraak maken bij de assistente. Dag."