Show je Stokke kinderwagen met verzorgingstas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maartje84, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb nog geen verzorgingstas. Ik weet dat er echt bijpassende Stokke verzorgingstassen zijn, alleen eigenlijk wil ik een andere tas. Twijfel alleen hoe ik zo'n ding zou moeten monteren aan de kinderwagen. Want de Stokke heeft toch een eigen systeempje??

Zouden jullie hier foto's willen spammen van jullie Stokke kinderwagen met verzorgingstas?? :D

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik wil best showen maar heb de orginele dus daar schiet je weinig mee op ;)
    Oh wacht! Ik heb ook een bambino voor 10 euro gekocht (jaja) voor de 'minder nette uitjes' om de stokke tas te sparen, zal dadelijk eens kijken wat de opties zijn :)

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Je hebt ook wel andere merken die een bevestiging hebben voor aan de wagen. En ook aan de stokke. Heb de tas zelf niet vond hem te duur voor zo'n simpele tas. Vind die van LIEF bijv. mooier. Zag laatst ook iemand die had een armani tas aan de stokke duwstang hangen dat paste ook.

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    En er zijn altijd nog losse haken/ clips te koop waarmee je een tas kan bevestigen.
    Ik zou zeker een tas kopen die je mooi vind. Want de tas gebuik je niet altijd (zelfs nog vaker zonder) in combi met wagen....

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    maartje84, zou ik best willen doen maar ik heb niet de originele en stop de tas dus altijd in het boodschappenvak... suf he :)

6. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de tas die bij de wagen past (beige), dus kan je niet verder helpen.

7. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik heb een hema-luiertas en heb van die haakjes die je bij een boodschappenmuntje krijgt aan de tas gemaakt, en haak hem daarmee aan de Stokke :).

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gister even voor je gekeken, de Bambino tas van kruidvat heeft lusjes met drukknopjes op ongeveer dezelfde plek als ze stokke tas, dus die kun je op dezelfde plek aan de kinderwagen bevestigen :).
    Mocht je graag een foto zien kan ik die wel 1 maken, al is dit wel een héle simpele luiertas hoor, niet echt blits ofzo (heb em ook maar voor erbij ;) ).

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Op verzoek heropend!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb nog steeds geen verzorgingstas aangeschaft!!

Kan dus nog wel wat tips of nog beter, foto's gebruiken van verzorgingstassen bij de Stokke.

Ik wil niet de Stokke verzorgingstas... Dus kom maar op met de gave foto's!!! :D

Deel Deze Pagina