Hoi hoi, Ik ben 18 weken zwanger en diegene die weten dat ik zwanger ben zien nu mijn buik al een beetje groeien. Leuk als ze daar een opmerking over maken, maar minder leuk als Jan en alleman zomaar aan je buik gaat zitten. Voel me daar erg ongemakkelijk bij. Zijn er meer meiden die dit niet zo prettig vinden en hoe reageren jullie hierop? Gisteren op een verjaardag begon m'n schoonmoeder opeens heel hard over mijn buik te wrijven, heb niet zo'n super band met haar en wist dus niet waar ik het had. Groetjes Tamara.
Gedsie dat lijkt me echt niet fijn nee. Ik ben pas 12 weken en heb nog geen buik dus ik kan er niet over meepraten.. maar toch. Ik denk dat ik op het moment zelf misschien met mijn mond vol tanden zou staan. Maar gewoon vriendelijk aankijken en dwingend zeggen dat je niet gedient bent van aaien over je buik, dat moet toch duidelijk zijn denk ik. Of heel brutaal terug gaan aaien over andermans buik, die zal dat zeker ook niet leuk vinden, en het dan wel snappen denk ik.
HI.. Ligt er net aan wie het is... Als het vrienden zijn, groeten ze mij en de baby vaak even.... Dat vind ik wel lief.... Echte vreemden heb ik (nog) niet aan mijn buik gehad... vorige zwangerschap ook niet trouwens.... vind het zowiezo vervelend als vreemde mensen erg dicht bij me komen.... Als je het niet prettig vind.... gewoon wat van zeggen hoor...! Dan zeg maar desnoods dat het niet fijn/pijnlijk aanvoelt omdat je buik zo strak aanvoelt... dus of ze er vanaf willen blijven...! xxmona
ja ligt er aan wie me schoonmoeder en schoonzus doet het ook ik vind het van hun niet erg maar wild vreemden of vrienden no thanks
Ohhhh verschikkelijk! Bij mij deed een collega dat! Zegt ze "IK mag dat toch wel even hè?" en wreef al over mijn buik. Staat ze me raar aan te kijken als ik antwoord dat ze verder ook nooit aan mijn buik zit, dus waarom nu wel? Bah, dat moeten mensen echt niet bij me doen hoor...
Vrienden en familie vind ik idd ook geen probleem. Als vreemden het doen wel, ik zou dan zeggen "Pardon? Ik knijp u toch ook niet in de bil?" Ik vind het net zo intiem als in een bil knijpen ook al slaat de vergelijking mss nergens op haha
Is dit wat voor je? http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... 3&merk=341 Lekker duidelijk! Mij lijkt het ook niks als er mensen aan mijn buik gaan zitten! Dit ga ik dus ook als eerste aanschaffen
Jaaa, die is goed. Als ze het dan niet snapt....... Ik sta elke keer dus met m'n mond vol tanden, dat is wel een beetje vervelend. Probeer ook gewoon veel afstand te bewaren, maar ja dat valt niet mee, tis net of ik honing aan m'n r**t heb. Groetjes Tamara.
Wanneer het niet fijn voelt, niet toe laten! Allemaal negatieve energie! Als het voor jou fijn voelt, wel toe laten! Dan is het alleen maar positieve energie! Dat negatieve energie, is wat overdreven misschien, omdat het wel goed bedoeld word, maar voor jou voelt het niet lekker dus is het negatief! Negatief is niet goed! Ik heb er een vreselijke hekel aan als mensen aan (mijn buik) zitten. En ik maak gewoon duidelijk dat ik het niet wil. De meeste weten dit, maar ik kan er echt gewoon helemaal van overstuur raken als iemand mij zomaar aanraakt zonder dat ik het heb zien aankomen zegmaar! Tja, mijn manier is niet de beste om het duidelijk te maken (maar wel overduidelijk ). Maar je kan ook gewoon zeggen, "doe maar even niet" of "ik heb liever niet dat je zomaar aan mijn buik zit". Succes in ieder geval, en bedenk dat het JOUW buik is en dat niemand het 'recht' heeft eraan te komen zonder jouw 'toestemming'. Liefs, Hanneke!
Super dat T-shirt! Zou er ook niet aan moeten denken dat iedereen opeens aan je buik gaat zitten, ouders/schoonouders vind ik dan nog net kunnen, maar verder geen gefrunnik hoor!
Je hebt die tekst trouwens ook op buikbanden.... http://www.bellyfashion.nl/product_info ... ts_id=7517
Mijn moeder deed het laatst ook en zei meteen er achter aan dat ze dat eigenlijk niet zomaar mag doen. Van mijn ouders en schoonouders kan ik het heel goed hebben maar andere krijgen zeker commentaar als ze zonder vragen aan me komen. Doe je normaal ook niet dus waarom dan wel.
Ik hoop inderdaad dat er ook niemand zomaar zonder mijn toestemming aan mijn buik gaat zitten! Moet er niet aan denken, zeg! Maar ik denk dat dat bij mij wel mee zal vallen, aangezien ik zelf ook nooit jan en alleman om de hals vlieg. Ben zelf dus ook beetje afstandelijk naar mensen toe, dus ik denk dat mensen dan ook niet zomaar aan mijn buik gaan zitten. Maar......... we zullen zien... 18w3d
Ik heb hem gekocht...en moet zeggen dat het werkt hoor! Krijg er ook vaak erg positieve reacties over....
Bij mij deden mensen dat ook tijdens mijn zwangerschap. Mijn ouders, vriend en zusje mochten het, de rest niet. Zelfs mijn ex-baas deed dat wel, moest ook niet gekker worden!