Android app zoals Stardew valley

Discussie in 'De lounge' gestart door IkbenTess, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoi!

    Ik heb stardew valley maanden fanatiek op mijn telefoon gespeeld en meerdere malen uitgespeeld, voor zover er een eind aan het spel zit. Nu zoek ik een nieuw spel voor mijn telefoon maar ik kan niks vinden.

    Wie heeft leuke tips? Ik heb een goede android telefoon, zoek een rpg of adventure game. Mag best een paar euro kosten als hij dan maar goed draait, zonder reclame of bijkomende kosten. Geen hay day ;)
     
  2. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ik ken 'm alleen van de Switch.
    Je hebt een animal crossing pocket camp spel.
    Zelf vind ik Disney Heroes: battle mode leuk.
    En voor de verveling heb ik merge dragons, sudoku en Einstein riddles erop staan.

    (ben totaal een leek mbt spelletjes)
     
  3. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.249
    5.204
    113
    Ik heb even gekeken wat voor spel stardew valley is. Ik speel voornamelijk gratis spellen en degene die het meest in de richting komt is diggy’s adventure. Je kunt reclame kijken om bepaalde beloningen te verdubbelen, maar is verder niet verplicht of nodig.
    Als je ook wat andere genres wil proberen, ik kan best veel tips noemen, maar is natuurlijk heel persoonlijk.
     
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.249
    5.204
    113
    Hoe heet dit spel precies? Ik was hem aan het opzoeken, omdat ik merge dragons en puzzelspellen ook wel leuk vind soms, maar zie meerdere spelletjes met einstein en riddle erin. Ik zit op ios, dus kan soms net anders heten, wat is de naam van de developer?
     
  5. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt voor de suggesties! Animal crossing pocket camp heb ik ook veel gespeeld, maar verder zit er niets voor mij bij helaas. Ik zoek nog maar even door!
     
  6. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Einstein's riddle. Van Rottz Games.
    Echt zo'n spelletje wat ik in vlagen speel en weer opgeef :roflmao:
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.249
    5.204
    113
    Maar wat zoek je dan precies? Rpg/adventure is natuurlijk wel heel breed, dat is nogal lastig tips geven ;).
     

Deel Deze Pagina