Aangezien ik van onze kleine man heel erg veel kleertjes over heb die hij niet of nauwelijks heeft gedragen, wil ik deze graag kwijt aan iemand die het goed kan gebruiken. Je mag het hele pakket overnemen tegen een kleine vergoeding voor in het spaarpotje van mijn zoontje ( 7,50). Je mag het op komen halen in Zaandijk (Noord-Holland), maar ik kan het opsturen. Dan komt er wel 10 bij ( 6,75 verzendkosten + aanschaf pakketdoos). Ik zal even opnoemen wat er allemaal in het pakket zit. De kleertjes zijn echt allemaal in nieuwstaat: Maat 50: shirtje Prenatal 'Papa's kanjer' Maat 56: Shirtje Prenatal 'Kleine boef' Shirtje Prenatal groen/wit gestreept Nijntje shirtje Prenatal blauw 50% papa + 50% mama = 100% ikke Shirtje Prenatal 'Mama's kanjer' Shirtje Prenatal grijs/wit gestreept Nijntje Broekje grijs Prenatal Broekje wit Prenatal Broekje wit Ducky Beau Spijkerbroekje Noppies Broekje donkerbruin Hema Broekje donkerblauw (uit Italië) Rompertje Petit Villain 'Ik ben papa's kanjer!!!' Ontzettend lief en mooi spijkerjasje met capuchon van Benetton Baby Maat 62: Donkerbruin vestje met capuchon met allerlei cijfers erop Wibra Truitje met Snoopy Benetton Baby Basic shirtje blauw Hema Basic shirtje groen Hema Shirtje groen-grijs gestreept Hema Groen polootje Prenatal Truitje met twee hondjes erop Zeeman Rood-wit gestreept truitje H&M Trui Ducky Beau Truitje Ducky Beau Vestje Ducky Beau Truitje Feetje Blauw-wit gestreept broekje Ducky Beau Wit broekje Ducky Beau Wit broekje Prenatal Blauw broekje Ducky Beau Spijkerbroekje Get Used Spijkerbroekje Noppies Spijkerbroekje H&M Grijs spijkerbroekje Frendz Blauw joggingbroekje H&M Broek H&M Broekje Zeeman Spijkerbroekje (gebruikt) Hema Groen broekje Hema Boxpakje zwart-wit-blauw gestreept Hema Maat 68: Setje Ducky Beau (broekje + trui met capuchon Polootje Zeeman Groen truitje Villa Happ Blousje Prenatal Vest met capuchon Frendz Nogmaals: ik wil het dus kwijt aan iemand die ik er echt blij mee kan maken. Met dit pakket ben je voor de eerste maanden zo goed als klaar voor wat betreft de kleertjes. Ik heb ook nog ik weet niet hoeveel paar sokjes (meeste van Bambino, van het Kruidvat) die ik als je er belangstelling bij hebt zo bij in kan stoppen.
Pakket is gereserveerd voor nmama. Sorry voor alle andere dames, ik heb ontzettend vele pb-tjes gekregen, en helaas moet ik dan kiezen