Angst na miskraam: zwangerschapssymptomen verminderen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Boeddha1990, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeddha1990

    Boeddha1990 Nieuw lid

    10 jul 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben na een ronde met clomid. Ik ben nu rond de 4w1d. Ik ben eerder zwanger geweest en dit is een miskraam geworden. Ik merk dat dit vrij traumatisch is geweest waardoor ik heel alert ben op zwangerschapssymptomen. Elk krampje geeft weer stress.
    Ik had vanaf vorige week erg pijnlijke tepels en sinds vandaag is dit weer nihil. Is dit normaal? En wat voelde jullie rond de baarmoeder rond de 4 weken? Ik hoop zo dat dit een plakker is...
     
  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Rond mijn nod voelde ik nauwelijks wat. De week er na kwam het met vlagen weer wat terug. Soms dagen niks. En met 6 a 7 weken voelde ik mij duidelijk zwanger. Symptomen komen en gaan en zeggen niets over het verloop van de zwangerschap. Ook krampjes horen erbij. Gefeliciteerd!
     
  3. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Bij mij wisselde de symptomen ook erg. Vanaf 8 weken nergens last van gehad. Volgens de verloskundige is dit heel normaal.
     
  4. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.404
    362
    83
    Zuid-Holland
    Symptomen kunnen erg wisselen.
    Rond de 4 weken voelde ik volgens mij nog niets, richting de 6 weken ging ik mij pas echt zwanger voelen.

    Spannend! Hopelijk een plakker!
     
  5. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Hier ook in het begin van de zwangerschap nauwelijks symptomen. Af en toe een steekje, verder niets. Bij mij kwam het pas na een week of 7/8. Ik kreeg toen regelmatig menstruatie achtige steekjes, maar dat is de groei van de baarmoeder :) Pijnlijke borsten, ochtendmisselijkheid nooit gehad.
    Hopelijk kun je toch een beetje genieten! De eerste weken zijn zwaar he? Zo onzeker allemaal. Wanneer heb je een echo?
     

Deel Deze Pagina