antibiotica

Discussie in 'Miskraam' gestart door mano82, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Kan het zijn dat antibiotica tegen een blaasontsteking een miskraam veroorzaakt?
    Ik heb namelijk een mk gehad in mei (10wk) en ik herinner me antibiotica ingenomen te hebben rond eind maart, toen ik nog niet wist zwanger te zijn...
     
  2. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Volgens mij niet... Hier zelfde verhaal, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was in maart heb ik antibiotica geslikt en ook een miskraam gekregen half juni!

    Maar volgens mij kan dat geen kwaad!
     
  3. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier nog één.
    Ik wist ook niet dat ik zwanger was. In maart antibiotica gekregen en in april kreeg ik een miskraam.
     
  4. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    hoi meden,

    super vervelend joh! in ieder geval nog heel veel sterkte toegewenst.
    in principe krijg je vanantibiotica voor een blaasontsteking geen miskraam. er zijn genoeg vrouwen (waaronder ik) die tijdens hun zwangerschap zelfs een antibioticakuur voorgeschreven krijgen voor een blaasontsteking..

    ik denk dus dat het op toeval berust. maar je kunt het voor de zekerheid altijd nog aan je HA vragen.

    liza
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Mischien een tip: zeg tegen je huisarts en apotheek dat je een zwangerschapswens hebt dan kunnen ze in het vervolg medicijnen voorschrijven die wel samen gaan met een evt. zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina