April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carol78

    carol78 Actief lid

    27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Ikke Ikke!!!

    Waarschijnlijk zo rond de tiende!

    Wie nog meer??
     
  2. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Poeh hee dat gaat snel!! Gefeliciteerd hoor allereerste april mama!! :D
     
  3. carol78

    carol78 Actief lid

    27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    We zijn erg blij, maar ik ben nog wel erg voorzichtig. Kan het niet geloven, in MIJN buik.... ieeeeh!!

    Gisteren getest, dikke strepen! Nog maar eentje geprobeerd, ik kan er niet omheen!

    Ik had nog niet echt een cyclus, maar in verband met vakantie toch maar tevoren getest. Moet ik nou wel of niet die pruttel meenemen? Niet dus!!!!

    Maareh... PSSSSST! Na de vakantie vertellen we het pas aan de opa's en oma's. Iemand leuke ideeen hoe?
     
  4. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik hoorde iets van met een romper of een flesje en dan een gedichtje erbij met een leuke bijpassende tekst.

    Ja onwerkelijk he zo opeens zwanger! Het moment dat ik die test in me handen had lijkt nog op de dag van gister! En kijk nu eens wat ik hier in een ledikantje heb liggen :D

    xxx Marijke
     
  5. Tweetie

    Tweetie Lid

    12 jun 2006
    51
    0
    0
    Ik ook! Zo rond de zevende.

    Het is nog allemaal heel onwerkelijk. Denk dat ik het pas echt geloof als ik een echo heb gehad en krijg te horen dat het er goed uit ziet.
     
  6. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Gefeliciteerd! En raad eens? Ik ben ook een aprilmama. Volgens mij de 5e.
    22 aug naar de gyn maar na 4 mken juich ik pas echt als dan alles in orde is.
     
  7. ikkes

    ikkes Lid

    24 jul 2006
    67
    0
    0
    Jaaaa hier nog een april-mama :D

    Na de tweede test durf ik het pas te geloven maar tis nog mega pril! Ik ben pas rond 16 april uitgerekend. Wij hebben een shirtje besteld voor onze kleine meid met de tekst: HOERA! IK krijg een BRUSJE! Deze krijgt ze aan als we bij de familie op bezoek gaan :D Maar we houden het nog een week of 2 geheim!
     
  8. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Leuk zo'n t shirt! Gefeliciteerd! Wij houden het geheim tot na het bezoek aan de gyn ik hoop dan met een gerust hart blij te kunnen zijn en dan wil ik het pas vertellen. Het zal wel moeilijk worden hoor!
     
  9. Niet meer actief

    Hallo! Ik ben ook een Aprilmama!!
     
  10. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Joepie! Gefeliciteerd! En zo wordt het clubje langzaam groter!
    Hebben jullie al echt het gevoel zwanger te zijn :(: bij mij wisselt het heel erg maar vandaag voel ik me super zwanger.
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hey wat leuk, al april mama's!!
    gefeliciteerd!!
    Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en geniet ervan meiden!
     
  12. Niet meer actief

    jeetje zeg wat gata de tijd snel nu alweer april mama's op komst

    Alle zwangere gefeliciteerd meiden, en hopelijk komen er nog heel veel bij
     
  13. Tweetie

    Tweetie Lid

    12 jun 2006
    51
    0
    0
    Alle april mama's van harte gefeliciteerd! en een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

    @Harley
    Ik heb nog niet echt het idee zwanger te zijn.
    Ben drie dagen megamisselijk geweest, zelfs 's nachts en nu ineens helemaal niet misselijk meer, ga me gelijk weer allemaal gekke dingen in mijn hoofd halen met alle stress erbij en dat is natuurlijk ook weer niet goed. Heb wel zere (.) (.) en ben de laatste twee dagen errug moe.

    Ik zal blij zijn als ik de verloskundige kan bellen voor het maken van een afspraak en dan maar hopen dat ik niet moet wachten tot de 12e week totdat ik een echo krijg.

    Op het moment ben ik gewoon heel erg onzeker en kan er nog niet echt van genieten..........
     
  14. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tweetie ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind het ook nog moeilijk om er helemaal van te genieten. Eerst de 1e echo maar eens afwachten.
    Ik heb ook last van pijnlijke borsten en vermoeidheid. Gelukkig valt het met de misselijkheid nog wel mee maar ik heb wel vaak last van pijntjes in mn onderbuik. Het schijnt bandenpijn te zijn, ik hoop het. Maar ik heb er ook de ene dag meer last van als de andere. Ga ik me meteen weer zorgen maken natuurlijk.. Nou ja het blijft afwachten he. Wanneer ga je de vk bellen?
     
  15. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Geniet ervan meiden ... ik ben ook een april mama, alleen dan van 2006
     
  16. ikkes

    ikkes Lid

    24 jul 2006
    67
    0
    0
    Ik heb eigenlijk constant buikpijn en dat maakt me dan ook mega onzeker. Dus echt zwanger voelen en genieten is er nog nieit bij. Ik ga met 6 weken de verloskundige bellen en hoop ook eerder op een echo. Maar als ze het hartje al kan horen vind ik later een echo leuker. Bij onze kleine meid konden we het hartje met 7 weken al horen dus daar hoop ik op!
     
  17. Niet meer actief

    Ook ik heb erg veel buikpijn hoor! En het schijnt echt normaal te zijn! M'n borsten groeien echt als een gek en heb nu al nieuwe bh's moeten kopen...

    Verder ben ik met vlagen misselijk, last van mn darmen en mn buik is 'hard'...

    Verder voel ik me nog niet echt zwanger... :)
     
  18. maya22

    maya22 Lid

    6 aug 2006
    6
    0
    0
    Ik ben als het goed is ook ergens begin april uitgerekend. Als ik van mijn cyclus uitga zal het 2/3 april zijn. Ik heb niet zo heel veel klachten. Wel wat darmkrampen, wat pijn in mijn liezen. Een zeer vreemde eetlust, soms misselijk. Ik vind het heel spannend en wacht eerst maar even de echo af. Die heb ik over 2 weken en dan moeten we als het goed is een hartje zien kloppen.

    Jullie zullen dat ook wel hebben dat de tijd erg langzaam gaat nu. Ik ben echt aan het wachten op de echo. En dan kan ik pas een beetje gaan genieten. Er gaat zoveel door je hoofd nu. Ik heb gelukkig wat afleiding van mijn dochterje van bijna 2.

    Groetjes Maya22
     
  19. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk!!! nieuwe april mamma's!!! :D Mijn zoon is ook in April geboren, de 28e ;) Erg leuk, ik ga jullie zeker volgen! Veel plezier op de roze / blauwe wolk en geniet van de zwangerschap :D
     
  20. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik wil alle april mama's alvast feliciteren, ook de mama's die er nog bij gaan komen.

    Geniet van jullie zwangerschap

    ik ben zelf een maart mama!!!

    Groetjes Carla
     

Deel Deze Pagina