gaan jullie nog iets leuks doen het weekend? morgen gaan we niet zoveel bijzonders doen, morgenavond heb ik een halve avonddienst, van 5 tot 10 uur. en zondag gaan we lekker met me ouders en zusje en haar vriend na de efteling! hopen dat het een beetje weer wordt!
Het schijnt nog wel mooi weer te worden van het weekend dus jullie hebben mazzel! Mijn man en ik gaan zaterdag naar babydump. Lekker ideetjes opdoen hihi!
Nou dat kan je wel zeggen, elke dag erbij is weer een zegen! Ik kan niet wachten tot mn echo dinsdag, dan ben ik pas echt gerust.
Even een vraagje, ik heb ruim een week geleden een termijn echo gehad en ga pas in week 13 terug naar de VK, er is geen afspraak gemaakt voor een nieuwe echo, krijg je altijd een echo aan het einde van het eerste trimester of kan het ook zijn dat ze in week 13 alleen naar het hartje luisteren?
Volgens mij krijg je standaard een echo rond de 12 weken en rond de 20 weken en als je een medische indicatie hebt dan kan het zijn dat je meer echo's krijgt. Na het 1e trimester krijg je dus volgens mij gewoon een echo. Ik wel in elk geval en mn vriendin is pas bevallen en die had ook een echo met 12 en 20 weken.
ik dacht dat als je een termijn echo heb gehad dat je dan met 12 weken geen echo meer krijgt, maar alleen het hartje luisteren. geloof dat me VK zoiets zei. tenzij de grootte van de baby tijdens de termijn echo nog niet duidelijk was en de verte van je zwangerschap, dan kreeg ik met 15 weken nog een echo. maar kan zijn dat ik me vergis, heb ook zoveel info voorbij horen vliegen! loeki, veel pleizer met je schoolreisje he, en als je erg moe bent, toch proberen om ook daar eraan toe te geven hoor! je oet goed op je zelf passen! harley lekker joh na baby dump, kun je alvast wat leuke dingetjes kopen, of nog niet?
Ja, ik krijg wel een 20 weken echo, maar er is niets afgesproken voor week 12. Zelfs geen afspraak met de VK.
Volgens mij is het zoals Meliske zegt, dat als je eenmaal een termijnecho voor de 12 weken hebt gehad je met 12 weken niet nog een echo krijgt. Loeki ik denk dat je met 13 weken alleen het hartje te horen krijgt, maar het kan best zo zijn dat je VK het echo apparaat ook nog even aansluit (of ze moeten deze niet hebben) maar ik zou er iig niet op rekenen. Veel plezier op schoolreis, hopelijk heb je niet al te veel last van vermoeidheid.
ik heb ook nog geen vervolg afspraak staan, maar die wilde ze wel maken voor over 4 weken. heb alleen me rooster van oktober nog niet dus als ik die heb moet ik effe me VK bellen voor een nieuwe afspraak, dan krijg ik ook het hartje te horen. de komende tijd zijn mijn afspraken voor om de 4 weken, dan om de 3 weken, dan om de 2 weken en na verloop van tijd om de week.
Met 160 gierende pubers die onder mijn verantwoordelijkheid vallen, ik lig er geen avond vóór 2.00 uur in en moet om 7.00 uur al weer ontbijten. Nee, rust zal ik de komende weke neit hebben, bovendien moeten we 2 van de 5 nachten in de bus slapen.
pff nou hopelijk heb je door de afleiding niet zo in de gaten als je moe bent. heb je na die week wel vrij om bij te komen? iig heel veel plezier!!!
goeieavond, amaai wat is er hier wat afgebabbeld vandaag en zo te zien hebben we er nieuwe mama bij proficiat en van harte welkom bij de april mama's.. Ben vandaag terug naar ha geweest en bloeddruk nog steeds 140/100 dus nog te hoog die onderdruk en mijn ochtendurine die zag zo troebel als wat er zit dus eiwit in en is nu op weg naar labo voor verder onderzoek de ha sprak van eventueel zwangerschapsvergiftiging...maar je moet u nog geen zorgen maken zie ie...gemakkelijk gezegd... ben nu thuis tot 1 oktober. woensdag krijg ik uitslag van urine dus zien we dan wel zeker... al ben ik wel beke bang nu bedje binnen, slaapwel iedereen Annabel
Nou heel veel sterkte er mee Annabel. Ik lees wel hoe het met je gaat als ik terug ben van schoolreis. Meliske, we komen vrijdag terug en dan heb ik gewoon weekend om maandag om 8.00 uur weer gewoon op school te moeten zijn tot 16.30 uur. Pfffff, het is hard werken hoor, ben nu al weer aan vakantie toe, maar de herfstvakantie is nog 6 weken weg. Vandaag mag ik stoppen met foliumzuur, wel handig, want op schoolreis pillen slikken is een ramp weet ik uit ervaring, door de onregelmatige tijden vergeet je ze 4 van de 5 dagen. Zijn jullie al gestopt?
hoi allemaal, annabel,dat is echt ff balen en zeker heel erg spannend. is idd makkelijk gezegd dan gedaan erg logisch dat je je zorgen maakt,maar is niet goed voor de baby. probeer gewoon andere dingen te gaan doen,misschien krijg je dan een beetje je aandacht eraf. heel veel sterkte. voor de rest,iedereen een heel fijn weekend gewenst. ik kijk nog wel ff wat ik vandaag ga doen,maar morgen ga ik lekker naar mijn ouders,die ik nu heel erg mis aangezien ze in ermelo wonen en dat is nu niet echt leuk. verder voel ik me heerlijk. heb echt nergens last van,behalve dan die dikke buik en die grote borsten,erg leuk had net nieuwe bh`s gekocht, verder ben ik dus gewoon heerlijk zwanger. moest gister stel op sprong mijn zoon ophalen bij zijn vader vandaan. die had een vechtpartij gehad en mijn zoon was aardig overstuur,dus kon gisteravond laat nog in de auto springen om mijn zoon op te halen,dus die is ook het weekend thuis. wel lekker,maar had er niet echt op gerekend hij zou gewoon het hele weekend bij zijn vader blijven,maar ja soms lopen dingen anders. iedereen heel veel plezier dit weekeknd en tot maandag. groetjes miranda
Goedemorgen, jeetje Annabel kan me voorstellen dat je moeite hebt om je niet druk te maken, makkelijk gezegd van je HA. Heel veel sterkte weer. Loeki, ik moet de hele zw. schap foliumzuur blijven slikken ipv 0,5 mg slik ik 5 mg. Dus voor mij nog lang niet stoppen, maar het is voor een goed doel Vonkje: Vervelend dat je gisteravond nog je zoontje op moest halen, maar is toch ook wel lekker dat je ém toch dit weekend hebt. Ik zou het heel moeilijk vinden om mn dochtertje in het weekend niet bij me te hebben, maar het zal denk ik op een gegeven moment wel wennen? Leuk is dat die dikke buik he, ik kan nu echt niet meer verbergen dat ik zwanger ben (wil ik ook niet gelukkig ), al verschillende positieve reacties en felicitaties gehad, erg leuk
he he klopt ben al eerder hier geweest, maar zo druk druk druk de laatste tijd, dus dacht vertel nog maar een keer, dan rol ik er weer makkelijker in!!! ha ha Morgen zit ik op 12 weken, oei wat een spannende tijd vond ik het... nooit gedacht dat ik 't zooo spannend zou vinden en de angst dat het mis zou gaan.. raar he dat dat me het meeste heeft beziggehouden!! maar nu ga ik echt genieten,zoals jullie allemaal!! Liefs
Zo wat is er ineens weer veel gekletst!! We waren gister een avondje uit,naar de musical The beauty and the beast, was echt gaaf!!! Mooi gedaan ook. Hey Zorra,ben jij ook weer aan het aftellen?? 20 sept moest jij toch? ik 22 sept voor de volgende echo,tijd gaat snel ineens,bijna 9 weken. Nog 3 weken mondje dicht en dan het grote nieuws vertellen Had trouwens laatst toch positiebroeken gekocht,nou had ik 2 dezelfde broeken,een groene en een zwarte. Nou had ik alleen de groene gepast,maat S,zat wel te ruim eigenlijk bij mijn benen,maarja ga nog groeien heh Die zwarte is ook S dus dacht hoef em niet te passen. Eenmaal thuis deed ik die zwarte aan....STRAK!!!!! hij past wel gewoon,maar daar kan never nooit toch een buik in groeien?? Nu bleek die groene maat M te zijn maar op het kaartje stond S. En ik heb ook echt geen maat M,dus ik vraag me echt serieus af hoe ik ooit een buikje in die zwarte broek krijg???? Nou hoop ik dat ik gauw een buik krijg en die M broek aan kan Broeken zitten wel een beetje strak,maar echt een buikje....nee dat heb ik nog niet. Denk dat mijn broeken strakker zitten door mijn darmen. Ga morgen een buikfoto maken,niet vergeten niet vergeten oja echt erg ik was gister vergeten de groene flessen buiten te zetten ,echt compleet vergeten,belde die gozer aan die ze ophaalt,voelde me zo dom!! Zou hij dat vaker meemaken?? Meliske ik denk ook dat je alleen naar het hartje gaat luisteren,maar dat is ook een superervaring hoor,echt je krijgt meteen een glimlach van oor tot oor als je het hoort ook zo bijzonder.