April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi allemaal,

als eerste me2 heel veel sterkte gewenst.
    hoop dat verder iedereen een leuk weekend heeft gehad.
    ben gister lekker bij mijn ouders geweest en die hadden mijn eerste zwangerschapskleren al voor me gekocht,echt superlief.
    ff lekker kunnen kletsen en knuffelen met mijn moeder,daar had ik echt ff zin in.
    zaterdag zijn we met de kids,mijn zoon en zijn dochter,naar de geitenboerderij geweest en lekker gewandeld.
    heerlijk zeg.
    groetjes miranda

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen iedereen,

mijn bh is weeral te klein die (.)(.) groeien nogal jongens....

van die nachtdienst denk ik niet dat ze u kunnen verplichten om die te draaien want nu u bioritme door elkaar halen is niet zo goed idee denk ik, je mag niet vergeten dat u lichaam zich nu al kapot aan het werken is zonder dat er daar al te grote veranderingen in extra mogen gebeuren. Ik zou er toch proberen van onder te muizen hoor als dat lukt!!!

Meliske leuk é zo weekend, tof daje zo genoten hebt.

mo666 veel beterschap meisje

en al de rest die ik vergeten heb toffe nieuwe week toegewenst,

Annabel

3. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Goedemorgen,

Straks nog werken en dan ben ik de rest van de week vrij :p
    Ik heb de hele tijd een vieze smaak in mijn mond, moest er vannacht weer 8 keer uit om te plassen ...ben best wel moe nu

@ Zorra: thanks voor je info, ik dacht dat het een week later pas was...maar we gaan het dus aan wat mensen vertellen nu
    :D !

@vonkje27 : hee, wat leuk zeg dat je zwangerschapskleding hebt gekregen, idd wel heel erg lief van ze!

@Me2 : ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd

@Annabel: ja die van mij groeien ook aardig, ga deze week de stad in om een hele goeie BH te kopen die ik nog een poos aankan

4. Niet meer actief

@Meliske, ze kunnen zwangere vrouwen niet verplichten om tussen 00.00 uur en 6.00 uur te werken. Ook kunnen ze je niet verplichten om over te werken. Het is aan je werkgever hoe hij hier mee omgaat...

Iedereen bedankt voor de beterschappen!!!
    Het gaat wel weer wat beter, al voel ik me nogsteeds niet top. Ik ga vandaag dan ook nog niet werken. Ik kon al slapen sinds de zwangerschap. Nu lig ik echt de hele dag voor pampus!!!

Harley en Dientje, veel plezier bij de verloskundige!!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Me2 wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte samen.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sjee wat hebben er eigenlijk een hoop een miskraam gehad zeg,hier in het aprilforum.
    Al 5 geloof ik??
    :( erg sneu voor ze....weet wat een teleurstelling het is....hoop dat ze maar snel weer zwanger mogen zijn!!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pientje.....waar blijft je banner????

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahaha ja die komt er ooit nog wel,als de tijd rijp is ;)

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal

Ben vandaag naar de VK geweest en het is echt een hele aardige vrouw!
    Ze heeft bloed afgenomen en me ijzer gehalte is 8.4 en ze zei dat het super goed was bij de gemiddelde vrouw is het 7.5 dus dat was gelukkkig goed en me bloeddruk was ook prefect.
    Verder hebben we een leuk pakket gehad met daarin heel veel informatie, een cd-rom met daarop de ontwikkelingen van de baby, kortingsbon voor de H&M Mama colectie, fopspeen, tijdschriften en een groeiboekje echt een leuk pakket!
    Ik dacht ook dat ik geen 12 weken echo meer zou krijgen omdat ik al een 7 weken echo heb gehad maar heb gewoon een afspraak staan voor 16 oktober daar ben ik wel blij om!

groetjes nandine

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow dat is idd wel fijn dat je toh nog die echo krijgt!
    alle keren dat je je beebje ziet op een echo is toch mooi meegenomen.
    leuk he zo'n informatiepakket!! nou lekker geen lezen in de boekjes die erin zitten!

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @ME2: Vrij snel dus na je echo een MK gehad, na de vreugde enorm verdriet en teleurstelling :( . Ik blijf je beslist volgen en hoop je snel weer zwanger te zien :D

@Evon: Leuk om te vertellen he! Gaan jullie het nog op een bijzondere manier doen?

@Pientje: Ja er hebben er veel een MK gehad in het aprilforum :( Valt me op toch ook wel veel na een goede eerste echo, zoveel gyn's die zeggen dat je maar 2 a 3 procent kans nog hebt op een MK na een kloppend hartje en nu hoor en lees ik er overal van (in mn eigen omgeving helaas ook) Ik ben er zelf wel erg onzeker weer door geworden, vannacht een nachtmerrie gehad dat woensdag ik te horen kreeg dat er geen hartactiviteit was :( Ik hoop maar dat het snel woensdag is en dat alles goed is.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou dat heb ik dus ook.
    Hoor en lees overal dat de kans op een mk zo ontzettend klein is als het hartje eenmaal klopt,maar lees hier zoveel verhalen dat het hartje klopte en toch misging. :(
    Ben nu wel zenuwachtig voor vrijdag....

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Erg is dat he Pientje, aan de ene kant is dit forum erg leuk, gezellig en leerzaam maar je kan er ook goed zenuwachtig en onzeker van worden. Ik kon mezelf positief houden na mn echo dat ik het hartje had zien kloppen en dat die kans dan nog zo klein is dat het misgaat, en dan lees en hoor je het overal om je heen :( Gelukkig nog maar een paar dagen :D

14. Niet meer actief

Me2 ik heb je even een PB gestuurd.

He wat rot om nu leuk over vandaag te vertellen na dat rotnieuws.
    Nou ja toch maar:
    Wij hadden weer een superecho!
    Hij was druk in de weer met slaan en schoppen. De gyn meette een week groter, dus Frummel groeit aardig.

Morgen ga ik mijn 1e positiebroek kopen. ( help het wordt nu echt echt.)
    En we gaan de box bij mijn vriendin halen.
    Ja echt echt he.

We mogen het nu ook aan de hele wereld vertellen, al vinden we dat nog wel een beetje eng.
    Maar we zullen er niet omheen draaien als mensen er om vragen.

Volgende week een collega maar eens inlichten dat ze mijn werk over kan nemen. ( eng, eng, eng)

Ik heb nu ook een echte koopmanie.
    Morgen een badset kopen en een draagzak en die broeken en... en... en.... ( ademen)
    Sorry...

Ik ben gewoon helemaal hoteldebotel.

Ik ga even de film weer bekijken. Dat is toch de mooiste film die er is he. Die verdient een Oscar.

Doei

15. Niet meer actief

Oooo dat was ik nog vergeten.
    De nekplooi zag er mooi dun uit, dus da's ook helemaal goed!

16. Niet meer actief

Fijn Janne! Gefeliciteerd!!!Veel plezier met lekker shoppen voor die kleine!!!

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Een goede avond met z'n allen!

Dientje leuk al die info bij de VK en toch weer een echo! Leuk weer wat om naar uit te kijken!

Janne =D> :sunny:

Vonkje leuk je dat je kleding hebt gehad. Heel lief van ze!

Oh mijn geheugen is als een zeef, maar 2 pagina's bij te lezen en de helft al weer vergeten #-o Nou ja ik denk aan jullie hoor!

Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen al die verhalen gaan je inderdaad niet in de koude kleren zitten. Maar goed nog even en dan weet ik het. Jammer dat ik morgen nog een halve dag moet wachten tot mn afspraak ik kan pas om 14.25 terecht.

18. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Joepie!!! Janne, gefeliciteerd :cheers:

en succes morgen, Harley!

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    dank je wel Evon!

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Harley heel veel succes en plezier morgen!

Deel Deze Pagina