April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik hoop dat ze duidelijk zijn, ze staan in mijn album!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Nou Christel achteraf gezien was dat frikadelletje toch niet zo lekker. Heb totaal geen last van misselijkheid, maar het frikadelletje lag gisteren ineens in de wcpot. Ik voelde me eigen heel zielig, heb ook medelijden met de meiden die continu misselijk zijn en een tijdelijke relatie hebben met de wc pot.

Kinderbueno was wel super super lekker, achteraf gezien lag deze ook in de wc pot, maar ik geef liever het frikadelletje de schuld :)
    Ik heb er vanmorgen alweer 2 naar binnen gewerkt, hihi. Ik denk als ik een zoon krijg dat ik hem Bueno noem hahahahahaha.

Ik heb ook al positiebroeken aan, de andere paste ik echt niet meer, heb het nog een aantal weken volgehouden met elastiekjes, maar na mijn laatste echo 3 sept. heb ik maar besloten om positiebroeken te gaan kopen.

Fijne dag allemaal, ik moet helaas weer werken, maar gelukkig een kort daagje van 10.00 tot 16.00 uur en dan lekker weekend jippie.

Liefs Isra

3. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi,

wij hebben het gisteravond toch maar alvast aan mijn schoonouders vertelt, we hadden dat vanavond willen doen, maar omdat we een verjaardag samen met hun hadden en ik last heb van de duizeligheid, hebben we het verteld..
    Ze waren heel verrast, hadden het niet verwacht, maar vinden het super!

duizeligheid ging gister goed, maar er was dan ook genoeg te eten op de verjaardag, dat scheelt!

@gerdien, wat een nare verloskundige..

@frumpie.. succes met de intake maandag.. ik moet di. heen..

@miele, super echo!

vandaag naar rommelmarkt geweest, straks even boodschappen doen,
    TOMATENSOEP halen.... hihihihih

4. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    @isra, bueno is wel een toepasselijke naam jah!
    werk ze vandaag...

5. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    ohhh vreselijk, wat ik gisteravond hoorde, laatst was toch al op de tv dat er in enschede een bijna ontvoering plaats had gevonden in de supermarkt, die supermarkt stond bij wie was het toch alweer, nou ja, bij iemand dicht van onze april moeders in de buurt..
    NU hoorde ik gisteraovnd op de verjaardag, dat er bij de ikea een moeder ook haar kind kwijt was, dat kind week normaal nooit van haar zijde, nu was ze weg, ze konden haar nergens vinden, dus hebben ze daar alles bij ikea hermetisch afgesloten, alles nagezocht, elke hoekjes, magazijnen etc. Had er een deur van het toilet op slot gezeten, daar zaten 2 vrouwen met een kind, waar ze het hoofde al van kaal hadden geschoren en andere kleding aan hadden gedaan en zelfs al een pruikje hadden ze klaar liggen!
    Hebben jullie dat ook gehoord, ik kreeg in ieder geval zo het verhaal door, ik had dat nog niet meegekregen.... Het zou je kind maar zijn...

ERg of niet dan, dat zoiets hier in Nederland nou al voorkomt!

Aprilmamaaa

6. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    YES, VANDAAG 8 WEKEN!

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mielenl: Wat een prachtig mooie echo!
    Wat een mensje al he? Heel ontroerend.

Hier een ware tomatensoepfan, maar sinds ik zwanger ben, is die verslaving ineens foetsie. Raar he?

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Mielenl, wat een mooi echo! :D

Vandaag 8 weken \:D/ maar gisterenavond had ik opeens het idee dat mijn buik verdwenen was maar dat kan ook komen omdat ik de laatste tijd niet echt veel eet... vind niets echt vies maar meer wil er niet in...

Gisteren van mijn mama een mooie trui gehad, waar ook de buik straks nog inpast, superlief!

Straks schoonmaken, opruimen en vanavond komt een vriendinnetje op bezoek. Morgen naar een of andere auto-meeting met manlief... kortom een lekker druk weekend, gisteren al een bruiloft gehad (was overigens wel erg leuk)

Wat een verhalen trouwens zeg, niet teveel van aantrekken hoor, zo naar om te lezen zeker met alle hormonen die gekke dingen met je doen....

Ga maar weer ns wat doen, succes met de misselijkheid allemaal!

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Jeetje echt een bizar verhaal april mama. Je moet er toch niet aan denken dat er zo iets met je kindje gebeurt.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo... gaat weer beter vandaag. Gisteren continu misselijk en vanmorgen alleen de wcpot gezien en nu gaat het goed.. 8)
    Ik heb nu wel zin in een lekkerbekje :)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mijn vriend kwam gisteravond thuis met kibbeling en een lekkerbekje...
    zo lief he! heb echt zitten smullen en het is nog binnen gebleven ook :)

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier ook binnen gebleven.. heerlijk kibbeling gekocht en gegeten .. 8)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He frumpje, is voel me ook steeds zo beroerd!
    Eet ook al weken geen vlees meer, krijg het echt niet weg!
    Begin het ook aan m'n onderbuik te merken, ondanks dat ik al 3 kilo ben afgevallen. Durf nog niet zo goed positiekleding te kopen omdat ik toch nog een beetje in de risicogroep zit.
    Maar ja, zal er toch aan meoten geloven. Want 1 broek zit nu nog echt lekker, de rest knelt tegen m'n onderbuik. Voelt niet prettig, zeker niet als je zit.

Fijn dat alles weer goed was Mielenl! Wanneer mag je weer?
    Echo was duidelijk, wel wat donker ;)
    Ik moet helaas wachten tot 20 weken. Heb wel over 2 weken een vervolgafspraak bij de verloskundige, dan kunnen we naar het hartje luisteren.

Zo meteen gaan we het m'n schoonzus vertellen. Vanmiddag al een tas met cadeautjes gehad van een vriendin die ik via internet ken. Echt super!
    Voel me, ondanks de misselijkheid, de koning te rijk!

Vandaag eten we maar soep denk ik. Jullie hebben me op een idee gebracht! ;) Maar geen tomatensoep hoor!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goedemorgen

eerste even aan mielenl.. nee joh sommige dames weten inmiddels waarom het berichtje maar bedoelde jou echt niet gekkie... mooi echo trouwens hoe groot was de baby?

ik ben vandaag 11 weken corina ga je inhalen haha nee grapje

e de wcpot dames.. ik weet wat jullie doormaken ik heb de vorige zwangerschap een hele hechte relatie gehad met de wcpot was bijna getrouwd met m.. nou ja meer een emmer de wc pot haalde ik meestal niet.. na week 13/14 ging het bij mij goed.. hopelijk bij jullie ook...

soms voel ik mn borst erg terkken best wel irritant moet het dan even masseren anderers egint het echt pijn te doen... hebben jullie dat ook?

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    beebje was 20,2mm groot en de termijn schatten ze op 8w5d + of - 4 dagen, dus pas mijn banner niet aan :)
    ik hoef niet meer terug naar het ZH voor controle, heb alleen nog een afspraak voor een gesprek over prenatale diagnostiek (we zijn er nog niet helemaal over uit of en zo ja wat we gaan doen). Van de week ga ik nog even naar de huisarts en dan kan ik door naar de VK. Ik hoop stiekum wel dat ik niet tot 20 weken hoef te wachten voor mijn volgende echo, ik ben nu verwend! :D

@ cristel ja, ik heb af en toe ook heeeeel veel last van mijn borsten, flinke steken maar zal er wel bij horen? Ik probeer het er dan ook een beetje uit te masseren maar dat is een beetje lastig als je op je werk bent of op visite o.i.d. :oops:

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha mielenl idd mijn volgende vraag was hoe doen jullie dat als je ergens anders bent hahaha maar ja als het kan ga ik even naar de wc ofzo want som dan moet het gewoon... anders blijft het maar steken..

en hoop voor je dat je eerder een echo krijgt :) zou wel mooi zijn.. ik heb dus donderdag al een echo gehad ik denk dat mijn volgende bij 16-20 weken is ofzo.. dus nog 5-9 weken wachten.. maar komt wel goed..

willen jullie weten wat het wordt van te voren? en wat zegt jullie gevoel meisje of jongen?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hey hallo!
    ook weer ff een berichtje van mij.
    pfff wat een boel om bij te lezen en kan de helft niet meer onthouden :S
    dus ik ga ook maar niet op iedereen proberen te reageren want dat red ik toch niet :S

maar over die pijnlijke borsten, ik herken het. heb er ook last van. vriendlief mag savonds met zwitsal mama borstencreme de boel lekker masseren en dan valt het over het algemeen wel mee.

en jah wij willen allebei weten wat het word.
    mijn gevoel zegt jongen, maar om de een of andere reden heb ik ook het gevoel dat het er 2 zijn, kan het niet uitleggen en misschien is het ook wel helemaal niet zo maar toch..

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh miss co spannen ik zie dat je nog geen echo hebt gehad... nou wie weet zijn het er 2 dat dacht ik ook in het begin maar het is er bij mij echt 1..
    en ik zou het wel een verrassing willen houden maar mn man niet

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb even alles bijgelezen maar moet nu ook weer gaan 40 jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Ben er morgen wel weer en dan reageer ik wel even op berichten.
    Fijne avond allemaal!

Ps: Ben alweer 9 weken!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    veel plezier h25 :)

Deel Deze Pagina