Oke daar was ik weer; Danielle nog gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker verwend? Thalina hele leuke lachfoto van MJ zeg! Kikki hmm das ook balen, slaapt hij door, moet jij alsnog eruit om te plassen! Leonie lekker hoor dat je je hart hebt kunnen luchten, je hebt ook echt geen leuke tijd achter de rug! Kan me voorstellen dat het dan een beetje tegenvalt! Wwjc hihi 20 uur met een luier, Pampers rulez!!! Wel lekker dat het weekendje leuk was en Wybe goed meedeed! Scheelt toch wel weer, zo'n 1e keer is toch afwachten. Sniffy sorry moest best wel lachen dat je vertelde dat je Fenna met een rol koekjes hebt geslagen hihihi Jij geeft toch ook BV? Ik heb tijdens het voeden nooit honger. Hongergevoel valt dan altijd in 1 keer weg. Sniffy...onze private detective hihi nog gasten gespot? Indy Hier ook mee naar buiten en dan lekker onder de partytent, maar binnen is het nog wel koel trouwens, dus zitten niet zo heel veel buiten pffff Ow Jodie hier ook al water gehapt ook Elize is superdruk in de tummy, geweldig, alles zeiknat! Jessie ach lekker aan het draaien in der bedje, slaapzakje? Zielig zeg, van die krampen! Kipkip haha geweldig die zonnebril, ubercute! Egbimi hihi zie het al voor me hoe Mitchell tegen die diertjes praat en boos wordt als ze stoppen met draaien en dan weer vrolijk als je het weer aanzet! Wat een scheet! Euh ja Elize sliep natuurlijk weer verder na de voeding, dus ik ook, ging de wekker, dus snel uitgezet voordat Elize wakker zou worden. En ik dacht blijf nog een paar minuutjes liggen, maarja toen viel ik helemaal in slaap en schrok 08.15 weer wakker, gelukkig mocht Jennifer met de buuf mee naar school lopen Eefje lekker gegroeid die bink van jou heerlijk hoor! Inge Leuk dat je er weer bent, nu hebben we 2 Senne's Est jakkes tijdens ongi plaatsen, lekkah lijkt me echt niks een spiraal. Tjeerd alweer bijna 3 maanden, gaat hard hè Leonie beterschap met de poes! Al onder het bed vandaan? MiniUs hier geen buikslaper.
Elize ookalweer bijna 3 maanden, gaat toch wel snel hoor En het is zo leuk! Kan er echt zo van genieten! Zo'n vrolijk lachebekkie. Ze is nu lekker aan het spelen met babygym. In de box vindt ze ook leuk, draaien op der zij en om der as, gaat zooooo hard boehoehoe! Ze wil op schoot ook alleen maar rechtop zitten. Maarja ik wou dat niet, ivm rug dat dat niet zo goed is, maar ze doet het dan ook deels zelf, gaat ze zich zelf zo oprichten, alsof ze buikspieroefeningen doet. Als ze dat zelf doet, dan zal het toch wel geen kwaad kunnen? Oja haar ogen beginnen al lichter te worden ze waren donkerbruin (wat ik zo mooi vond) maar begint lichter te worden, heel inimini beetje groen Ach ze blijven mooi Merken anderen al verschil? Zo ga me maar eens fatsoeneren, lenzen in, beetje plamuur op, kijken of we er wat van kunnen maken en naar de winkel slepen, nu is het nog niet zo heet en ben ruim een uur aan de wandel dan, pfff voel me oksels nu al klotsen
1 Dag werken + etentje van het werk en ik mocht iets van 10 bladzijden bijlezen . Werk was trouwens vermoeiend, moet erg wennen aan de overgang. Het is zo'n andere wereld........ Hier gaat het prima. Meneer slaapt nu wel de nachten door, maar komt gemiddeld rond 06.00 voor voeding (of we nou om 22.30 of 00.00 hebben gevoed). Hij drinkt nu zo'n 950 cc per dag, verspreid over 5 of 6 flesjes. Hij drinkt soms wel wat minder door de warmte, maar dan splits ik de twee middagflesjes op. Hij gaat net als Mitchell om ongeveer 20.00 uur slapen. Ik maak hem wel wakker rond 23.00 uur voor de laatste fles (met voeding voor hongerige baby's), maar dan slaapt hij direct weer door. Het ritme zit er hier steeds beter in. Ook door hij bijhouden van het slaapritme, dat helpt echt Danielle. En mijn kereltje kan zijn hoofd ook niet goed optillen en hij vindt het op zijn buik ook niet leuk. Tja, dat zal vanzelf wel goed komen. Hij kijkt ook totaal niet naar zijn handjes en zo. Wel maakt hij al heel veel verschillende geluidjes, zo schattig...... Hij heeft trouwens wel last van de warmte, maar niet heel erg veel. Hij slaapt hier alleen in rompertje en lakentje, meer niet. Ik heb liever dat hij wat koud aanvoelt dan te warm. En de airco zetten we alleen aan waar hij niet bij is, maar als het echt superheet wordt, dan zet ik hem misschien wel aan als hij in bed ligt (maar dit is niet goed voor de luchtwegen). WWJC, ik heb dat ding besteld en gekocht bij de Wehkamp. Niet goedkoop. Oh ja, hier slaapt hij ook altijd met de armpjes omhoog, maar hij ligt nooit overdwars *gelukkig*. @Danielle: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag *mist feestvierende smileys* @Coto: bah, wat vervelend van je man. Ik kan mij jullie (on)bewuste zorgen heel goed voorstellen. Je gelooft niet zomaar dat het "niets" is. @Amom: wat leuk, gelijkgestemden . En de rest weet ik niet meer .
Gister om 8 uur een voeding…daarna nog om 10 uur geprobeerd maar ze wilde echt niet meer dan 50ml…in totaal gister 665 dus net te weinig…daarna gelijk in bed in slaap gevallen! Ik denk dat ik haar ook om 8 uur in bed ga doen….moet ze vandaag wel meer drinken… Nou, ze kwam om half 10 voor een fles, hebben daarna nog gespeeld op bed (ik heb haar op haar buik gelegd en het duurt niet lang voordat ze daarvandaan gaat draaien!) en ze ligt nu in bed, het is stil, ze slaapt denk ik…Na de volgende voeding gaan we de kolf terugbrengen en naar het tuincentrum als het niet te heet is…. @Est : Spannend dat spiraaltje…ik weet nog steeds niet wat ik ga doen aan anti-conceptie….ben ook nog niet ongesteld geworden…ik ga voor de vakantie nog wel langs de dokter…heb gister ook bloed laten prikken voor schildklier dus kunnen we gelijk naar die waarden en medicijnen kijken.. @Rach : Gaat bij jou ook de goeie kant op met de nacht! @MsRoxy : Wat een verschil met Djemi zeg, met die voedingen? Jou nienke drinkt bijna 2x zoveel? Nou ja, als ze maar groeien toch? Ik moet 10-7 weer naar het CB, ben benieuwd… @Jodie : Onze kindjes lijken wel op elkaar qua drinken! Water heb ik niet gedaan…ben al blij als ze melk drinkt…maar misschien is het wel goed met dit warme weer…hoewel Djemi niet zweet gelukkig (heeft ze van mij, doe ik ook bijna niet) ga het wel proberen..ben benieuwd! @Eefje : Lekker gegroeid die Sam! @Inge : Welkom terug! Tuurlijk mag je mee kletsen! Werk je of ben je lekker thuis? @Leonie : Aach, die poes…zielig…ik heb het ook weleens gehad toen ik nog katten had…Zo zielig…vooral dat antibiotica in die wond spuiten, die kreet gaat door merg en been! Hoe gaat het nu met haar? @Zeppie : Fijn dat de echo goed was! @MiniUs : acch, je oudste zoon had dus echt pijn! Zielig! En nu weer koorts! Minder met dat mooie weer! Djemi vind het helemaal niks op haar buik dus daar ligt ze niet op! @kipkip : Kind op buik op je borst, beetje onderuit. Dan doen ze het meestal wel. En Djemi doet het ook pas sinds kort beter hoor! @Pientje : Ja, mijn borsten doen nu wel een beetje zeer trouwens…Nee, foto van de laatste keer kolven….en ja de BV mis ik wel…nou misschien, misschien, misschien de volgende??? @egbimi : Weer wennen die kleine jongen? Hoe vaak moet dat? Ik ben na mijn vakantie nog 4 dagen thuis en dan ga ik werken…moet ze dan al die dagen wennen? Nou echt niet hoor…dat zijn de laatste dagen dat we de hele dag bij haar kunnen zijn…Dramatisch klinkt dat zeg??? Nou ze slaapt nog…wat een schatje is het toch… O, alert….gister lees ik de bijwerkingen van de antibiotica van mijn man…mag niet als je zwanger bent/wil worden…dus ik vraag voor de gein : wil je nog zwanger worden…Hij zegt : En nog zo 1 als Djemi? Ja, als je zeker zou weten dat het er ook zo 1 wordt…. Ik dacht toch echt dat hij er echt niet nog 1 wilde….mmmmmmm…..ik heb het even zo gelaten….moet zelf even wennen aan dat idee….. O, ik hoor wat…
@Pientje; ik geef idd bv. Maar ik heb altijd honger Heb vandaag nog geen vreemde namen gespot, ze zijn vast geschrokken van mijn oplettendheid . Mijn zus is net weg en heb de oven aangezet om een stokbroodje te bakken mmmmhhh, lekker met kaas en komkommer.
Danielle: leuke verjaardag gehad? Zo dochter is op het kdv, ik ben lekker naar de sportschool geweest en ben nu aan het wachten tot 12:30 uur! De laatste middag van mijn verlof met haar samen, boehoe...
@Coto nee hoor Mitchell hoeft niet meer te wennen,maar alles was al geregeld dat hij er per 16 juni heen zou gaan toen wisten we nog niet dat ik ziek werd en geopereerd moest worden ik zit nu dus in mijn ziektewet,maar Mitchell gaat dus al wel naar het kdv ik vind het ook niks aan ,maar zo is het voor mij (en Mitchell) wel makkelijker als ik straks weer aan het werk ga dan ben ik er al aan gewend hij gaat daarom ook niet de hele dag daar heen dat vind ik niet nodig zo heb net de strijk alweer gedaan dus alles is nu weer klaar en kunnen wij an het mooie weer genieten het grote bad staat klaar en het kleine badje voor Mitchell ook wij kunnen dus een duik nemen
Hello!!!!! Ik hier ook weer een keer.....hihi....wat een lekker weertje!!! WEl erg warm voor onze kindjes...ik ben vooral binnen met Julian....behalve als ik moet werken want dan ben ik de heletijd buiten met de kids...en dan is mijn moeder binnen met Julian!!!! Hier alles verder goed....vrijdag de prik halen en ik denk dat ik dadelijk toch maar een zwembad ga halen voor paps en mams voor vrijdag want dan zijn we lekker vrij en heeft julian een prik gehad!!!! en kan dan lekker in de kinderwagen slapen!!!! Poeh dadelijk weer werken!!!! en morgen lekker vrij!!!!! dan ga ik eens een dagje buiten hangen!!!! ik moet er echt vandoor zo!!!! ik ga nog ff bij lezen!!!! kiki..wij doen dat ook zo met de airco als julian niet in de kamer is staat hij aan......maar hij stond eerst boven alleen leek me dat niet zo lekker dus hebben we hem naar benede verhuist en als het niet te harde is gaat ie pas aan....en we doen het maar een graadje naar benede...dan is het binnen 22 graden en dan is het goed te doen! pientje....veel plezier met dat gewandel mijn oksels klotsen ook hij de gedachten!!! egbimi hoellang zit je nog in de ziektewet? en gaat het allemaal al wat beter? kipkip lekker kroelen dan!!!!! en hoeveel ga je werken? sniffy smakelijk rach....dan bof ik wel met mijn zoon....die slaapt van half 10 tot half8...maar komt overdag wel om de 2a 3 uur!!! dus komt ook 7 a 8 x per dag!!!!! en julian heeft vannacht ook alleen maar in zijn romper met korte mouwen geslapen!!!! en ik denk als hij het koud heeft dat hij dan wel wakker word of gaat huilen!!!
Zo te lezen gaan de meesten weer een nieuwe fase in.....werkende mama.....Pffff ik vind het wel wat haha. Heb mijn uniformen van de week al even omgeruild dus ben er klaar voor. Mijn collegas bellen allemaal al om me een hart onder de riem te steken en van alles over te dragen. Moet alleen mijn vervanger nog bellen voor de ins en outs. Vanmiddag om 17.15 gaan we samen kijken op het KDV...... Senne werd na een uur slapen weer krijsend wakker, speen gegeven,bij hem gezeten en toen sliep hij weer.....zat ik 1 tel en weer huilen....elke keer als ik bleef zitten viel hij in slaap. Dus ik dacht als hij nu weer begint dan laat ik hem ff, maar hij blijft stil hahhaa yeuh! Coto ja dat drinken....zucht... Anti-conceptie: ben alweer voor de 3e keer ongesteld, en nu dus begonnen met de nuvaring, vreemd hoor. Egbimi weer een dagje zonder Mitchell dus, wanneer moet je weer beginnen? Ik ben lui en sloom van het warme weer pffff!
Ooo trouwens had ik al verteld dat we zaterdag schandalig hebben geshopt voor mij? En nog lekker naar de kapper geweest, kan er weer tegen aan!
@ Thalina en andere zwemmers Het zwembad moet minimaal 35 graden zijn. Je met niet te lang in het water blijven want ze koelen toch vrij snel af. Maar een half uurtje kan wel. En uit de zon ivm het snelle verbranden. De kleintjes moeten wel eerst de inentingen hebben gehad. Waarvoor dat precies is weet ik niet. Hier is het water nu 30 graden. Hoop er eind van de middag met haar voor het eerst in te kunnen
hahaha Geen enkele deo is bestand tegen het lopen in de brandende zon Was in alle haast deo vergeten op te doen net ff gesnifd, maar de schade valt mee hehe Blehh zo weer naar school lopen, laatste weekje en dan schoolvakantie, lekker elke dag uitslapen...hoop ik Jodie ow lekker, ik moet ook nodig shoppen! pff hier ook lui hoor, lees hele verhalen over strijk wegwerken, man waar halen ze de energie vandaan?!?!? Ben al gesloopt van boodschappen doen! Lynn werkse!
MiniUs, je had gelijk. Ik had de klantenservice gebeld en zij zeiden dat ik hem gewoon om kon ruilen bij de Prenatal. Hihi, als het meezit krijg ik dan ook alles nieuw. (Ook de flesjes enzo die erbij zaten) Maar bij Prenatal zeiden ze dat het nog wel eens wisselde. Ene keer zeiden ze alleen motortje en andere keer alles. Dus ben benieuwd! We konden Wybe trouwens wel bij 1 kdv onder brengen, maar niet degene die we wilden. Dus nu gaat hij 2dg naar die we wel willen en 1 dag die we niet willen. Hopelijk kunnen we die z.s.m ruilen met degene die we wel willen. Vooral na vandaag.... Eerst had ik al dat er afgesproken was dat hij tot 1 zou komen, maar zij had zich vergist en kon hij maar tot 12. (Kon ik nog niet alles doen wat ik wilde ) En toen ik hem net op ging halen zag ik dat ze de kids beschimmeld brood gaven. (Toegegeven, je kunt er natuurlijk langskijken.) Er was ook helemaal niets in zijn schriftje geschreven.... Ik weet niet. Vond het gewoon een beetje tegenvallen. Het andere kdv komt veel gezelliger en georganiseerder over. Egbimi, gelukkig Mitchell gister niet vervelend wakker. Is zeker wel gezellig dan? Bij mijn wond van de ks kwam ook nog heel lang vies spul. Zij zeiden toen ook dat het nog moest genezen. En dat was na 4 weken nog steeds dat er prut uit kwam. Rach, is te hopen dat het wel gaat veranderen. Alhoewel, hij gaat na de de voeding (die tegenwoordig maar 20 min is) wel meteen lekker slapen. Dus heel erg vind ik het niet. Maar ik denk dat als ik moet gaan werken ik het wel fijn vind om wat langer achter elkaar te slapen. Wybe heeft trouwens onder alleen een laken geslapen in zijn romper. Ik voed ook gewoon als Wybe wil, als ik op dat moment in de buitenlucht ben, so be it. Ik zoek wel een beschut plekje op dan. Pientje, je verslapen Hihi Wybe wil hier trouwens ook vaak rechtop zitten. En het lukt hem ook heel goed. Alleen af en toe dan "zwabbert" hij nog. Ik heb ook zoiets dat als hij dat wil, ik dat gewoon toelaat. Hier vergeet ik soms ook deo op te doen. Ben dan zo druk bezig met Wybe dat ik alleen even snel in mijn kleren schiet en alles eromheen vergeet. (Zoals dus haren kammen en deo. ) Kikki, kan me voorstellen dat werk ineens heel vermoeiend is. Coto, ik vind het wennen op het kdv meer voor mij dan voor Wybe. Dus als jij het niet nodig vind dan hoeft dat toch niet en is dat toch goed? Lynn, ik vind het ook erg warm Zit voornamelijk binnen. Alleen de avond lekker met Wybe naar buiten. En had je nog geen zwembad? Ik heb toen voor 15 euro zo'n groot zwembad gekocht bij de kruidvat. (Heb gezien dat ze die nu ook ergens anders hebben, maar waar....?) Mupkuh, jammer, dan mag mijn Wybe niet in het badje. (Die krijgt hij do pas) Shoppen! Ik wil wel weer. Ik moet nog wat kleding voor mezelf hebben nu ik zoveel afgevallen ben. En eigenlijk zou ik heel graag zo'n Nintendo DS Lite willen hebben. Weet iemand wat je erbij moet hebben wil je er spelletjes op kunnen zetten? Dat je ze kunt downloaden of zoiets? Maar eigenlijk vind ik het ook weer vrij duur en we willen ook al zo'n dure airco en ik heb net die kolf gekocht.... Pffff, lastig hoor.
Hoihoi, Bedankt allemaal dat ik weer mag meekletsen. Jullie gaan wel hard zeg!! Ben benieuwd of ik het kan bijhoudn haha. Leonie27: Senne krijgt fv. Sinds vandaag zit ze op 5 x 180 cc. Wel zielig hoor van je kat. Is die al onder het bed uit? Zeppie: Senne krijgt alleen haar flessen en voor de rest niks tussendoor. Maar als jij het idee heeft dat je kindje het nodig heeft, mag je volgens mij best een beetje water geven hoor. wwjc: Wij wassen de flessen gewoon met de hand af en doen ze om de dag in de sterilisator. Mijn zus deed ze wel in de vaatwasser, maar de flessen werden daar helemaal dof van. Minius: Senne ligt zelden op haar buik, want ze vindt dat helemaal niet fijn. Maar als je zoontje zijn hoofdje al draait en optilt en je houdt het goed in de gaten, dan maakt het toch niet uit? Ach je oudste zoontje, wat zielig!! Kan me voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt, maarja, je hebt daarna toch goed gehandeld! Je zou juist een slechte moeder zijn als je je niet schuldig voelt, toch? Rach84: Senne slaapt 's nachts ook zonder deken en blijft ook goed warm. Coto: Ik werk 25 uur in de week, woe en vrij 7-17, 1 avond van 17:00 tot 20:15 en za om de week van 7-12:30 en dan neem ik ongeveer 1n uur ADV op in de week. Ik had ook al gezien dat er hier ook neen jongetje is wat Senne heet, leuk!!! Senne moet morgen voor de eerste keer wennen op het kdv. Wel raar, maar ben het al een beetje gewend doordat Nils natuurlijk ook al ruim 2 jaar gaat. Ze gaat morgenvroeg een paar uurtjes en volgende week vrijdag een paar uurtjes. Ik heb deze week en volgende week nog vakantie en mag ik nweer beginnen. Ik heb er wel zin in. Zijn er hier al veel mama's aan het werk? En zijn er ook thuisblijfmama's? Nou ik ga er eens twee uit bed halen. Tot straks misschien!
Pffff wat is het warm! FF uit de zon hoor, kan ik nog net reageren voordat meisje weer wakker wordt voor een voeding. Als het goed is tenminste. @Wwjc, eerste prikjes spannend hoor! Ik vond het helemaal niet leuk. Vrijdag krijgt mijn meisje alweer voor de 2e keer haar prikjes. @Minius, wat zielig voor je oudste zoon maar kan gebeuren hoor dat je denkt dat het niet is en dat het dan toch wel wat blijkt te zijn. Soms lijkt het gewoon of dat kinderen pijn gebruiken om iets niet te hoeven, gebeurt mij in de klas ook. En uiteindelijk blijkt het dan soms toch wel wat te zijn. Kan helaas gebeuren. Hoop dat koorts trouwens wel weg is gebleven. Normaal ziek zijn is niet leuk maar met dit warme weer helemaal niet. Oh en kleine meisje vind het echt niet leuk om op haar buikje te liggen dus geen ervaring mee. Kipkip, ik dacht dat Danielle daar tips over heeft gekregen voor Tim, anders moet je het haar ff vragen (in pb?) Spannend morgen weer kleine meisje naar oma, is nu toch idd anders omdat het vorige keer niet helemaal goed was gegaan maar nu gaat het vast goed! @Wwjc, haha Wybe leest hier mee. Op een plaats blijven liggen, niets ervan dacht hij. @Snifffy, denk ook dat het aan onze naam ligt, hihi *Mist andere smileys* Veel plezier met je zus! @Minius, fijn dat Lukas goed heeft geslapen en oudste idd lekker bij je houden vandaag. Beterschap voor hem. @Rach, ik vind het ook niet fijn om in het openbaar te voeden. Heb het wel 2x geprobeerd maar dan voel ik me toch bekeken/niet op mijn gemak. Dus voortaan maar thuis, is wel wat lastiger maar ja. Mama moet zich er wel happy bij voelen, toch?! Oh, bah niet kunnen douchen. Koud water is nu wel lekker maar niet ijskoud water, dat is weer teveel van het goede. Hoop dat ze snel komen om hem te maken. @Bianca, wat vervelend dat ze niets aan de wond kunnen doen. Hoop dat hij nu dan wel echt snel dicht gaat. Nou, lekker strijken en dan snel je mannetje weer ophalen. (als ik dit schrijf heb je hem al lekker weer bij je J ) Met de poes gaat het trouwens best goed. Is beetje lastig in te schatten omdat ze zich steeds verstopt. Maar als ik iets te eten voor haar neer zet komt ze uiteindelijk wel, dus dat is goed. @Pientje, zoals je het allemaal opschrijft kun je ook lezen dat je super aan het genieten bent van Elize en je andere kids uiteraard! En wat gaat de tijd idd snel! Hier zijn oogjes nog steeds blauw, zal straks nog eens extra goed kijken. @Kikki, kan me voorstellen dat werk echt wennen is. Hoop dat het snel went want helaas moet het toch. Ben tot blz.333 gekomen. Vanavond meer, kleine meisje begint jammer geluiden te maken en ik wil huilen voor zijn dus ben er weg van!
Zo meisje is weer opgehaald, ze had alleen maar geslapen op het kdv, uiteindelijk hebben ze er om 1145 uur maar wakker gemaakt en de fles gegeven. Maar het kwam erg goed over, leuk wat ze in een schriftje hadden geschreven en ik heb er een goed gevoel bij hoe ze met de kindjes omgaan. Ik ga 4 dagen werken, man ook en dan oma 1 dag (andere oma dan afgelopen za.) en 2 dagen kdv. Ik had wel weer zin in om morgen aan de slag te gaan maar niet met dit weer! Meisje slaapt nu al weer en dat terwijl ik de hele middag met haar had willen knuffelen Nou dan ga ik maar even tennis kijken.
Oh mag ik nog even spammen op mijn laatste dag zwangerschapsverlof??? Ik beloof dat ik jullie daarna niiet zoveel meer zal lastig vallen met foto's