Wij willen het ook zo regelen dat we 1 opa en oma dag hebben (wisselen ene keer de ene andere keer de andere). Zo dus naar de creche, ben benieuwd wat vriend er van vind, ik ben er al een keertje geweest. Senne heeft van 11.00-13.20 geslapen (2x krijsend wakker maar heb volgehouden) daarna om half 2 flesje, en wandelen naar de supermarkt, daarna buiten spelen in het campingbedje en ik dacht wat is het stil, slaapt ie ahha, vanaf 3 uur al. Nu had ik in mijn hoofd om half 5 een fles te geven anders zit ik op het KDV weer.........maar ja hij slaapt zo schattig. Kiki wat fijn dat hij het doorslapen heeft ontdekt! Hier maakt het ook weinig uit of ik nu om 22.00 of 23.00 de fles geef, komt beide keren tussen 6-7 uur, met af en toe een misse dag om 5 uur. Ach met dit warme weer ben ik ook vroeg wakker. Minius wat zielig voor je zoontje zijn arm! Hoop dat alles nu weer goed gaat. Jaaaa i love shoppen. Heb 2 broeken, een rokje, 2 hempjes, 4 shirtjes en een bloesje gescoord oja en een bolero vestje yeuh! Lekker paars en roze, lekker vrolijk. En mijn haar weer in een Bob laten knippen en uitgroei bijgewerkt, dus lekker wat korter en blond. Inge welkom! Ik moet wel even wennen dat er nu nog een Senne is en dan een meisje hihi. Kipkip ze hebben daar geen werk van haar gehad dus! Ik moest Senne van de fysio op zijn buikje op mijn buik leggen en dan zelf onderuit zitten, dan doet hij zijn hoofdje supergoed omhoog! Rach niet douchen.....wel lastig met dit warme weer. Pientje ben benieuwd wat voor kleur ogen Elize krijgt. Senne heeft blauwe ogen en dat blijven ze denk ik ook, wij hebben beide blauwe ogen. Heb wel het idee dat ze wat blauwer worden nu. Leonie zielig voor je kat zeg! Mijn katten zijn me heilig. Lynn heb je al een beter gevoel bij het werken?
Rach, nee niet met een doek, ik heb altijd wijde shirts aan en dat valt er dan mooi overheen. Alleen mijn buik is dan een klein stukje bloot, maar daar leg ik idd zo'n hydrofiel luier overheen. En dan valt het eigenlijk niet op. (Of je moet echt naast me zitten) Inge, welkom. Ik had zelf ook het idee dat de flessen dof worden in de vaatwasser. Vind ik eigenlijk zonde. Wat een leuke foto heb je trouwens! Leonie, pfff, de 2de prikjes alweer, wat gaat dat hard! En hoe hard ik gister riep dat Wybe niet vaker kwam, vandaag komt hij ook binnen de 3 uur voor een slok. Kipkip, fijn dat het op het kdv zo goed ging. Lekker zoveel geslapen. Jammer dat ze nou niet de middag wakker is dat je haar kan knuffelen... Grappige foto trouwens. Ik zal er straks eens 1 maken van hoe Wybe zijn gezicht trekt als je in zijn gezicht blaast. Ik heb echt in een deuk gelegen toen straks. Ik ook even spammen trouwens... Wybe lag naar de mobiel te staren en pakte bijna ineens het ringetje vast. Mama moest dit vastleggen op video. Wendy Van de pol, Photos - Hyves.net - Always in touch with your friends En nog een foto van wakker wordende Wybe.
Had niet gedacht dat ik nog eens jaloers zou zijn op de werkende mama's.... Pfff wat een gezeik allemaal. Hier gaat verder met lieve Tim alles heel goed. Heb met de oma's afgesproken dat ik hem na onze vakantie, over 3 weekjes, ook gewoon de vast dagen kom brengen. Dan kunnen zij en Tim aan elkaar wennen. Anders duurt het miss allemaal te lang en wordt hij een beetje eenkennig. het leek me beter om daar nu al mee te beginnen eigenlijk....
@Coto, blijft toch beetje lastig he met het drinken van Djemi maar als ze steeds rond het gewenst aantal zit is het toch prima. Ze is ook erg vrolijk als ik het zo lees, dus niets aan het handje lijkt me. En een 2e zal idd even schrikken zijn als je steeds dacht dat jullie 1 kindje zouden hebben. Maar wie weet J @Kipkip, bah alweer laatste middag voordat je moet werken. Ben benieuwd hoe je het werken gaat ervaren. @Bianca, leuk groot en kleine bad staat klaar, kunnen jullie ff een verfrissende duik nemen. @Lynn, kun je tijdens het werken toch nog een beetje met het minder warme zonnetje aan je kleurtje werken. Is niet verkeerd toch?! Lekker morgen vrij! @Ongesteld, ik alweer voor de 4e keer! Bah, baal daar ontzettend van. Nu om de 2 weken, steeds wel kleine beetjes maar bah, bah bah! @Jodie, fijn dat Senne uiteindelijk toch bleef slapen. Ben benieuwd hoe het bij KDV was. En heerlijk dat jij jezelf verwend hebt, goed gedaan! @Wwjc, bah beschimmeld brood! Dat zou toch echt niet moeten kunnen hoor! En jammer dat ze niets in het schriftje hadden geschreven. Had Wybe het wel weer goed gedaan? @Inge, bij jou Senne ook wennen op KDV. Ze komt dan bij haar grote broer in de groep of hebben ze verschillende groepen? Fijn dat je het leuk vindt om weer aan de slag te gaan. @Kipkip, fijn dat het zo goed was gegaan en dat je er een fijn gevoel over/bij hebt. Je vertrouwd hen toch wel je kind vast. En dat heb je dan altijd als je andere plannen hebt, dan slapen ze de hele middag! En wat een schatje! En ook als je werk lekker spammen, vindt het zo leuk om de kleintjes te zien! @Jodie, lekker dat Senne zo heeft geslapen en ook in campingbedje, hihi! Hetzelfde als bij kipkip: als je iets anders gepland hebt gaan ze lekker slapen J @Wwjc, wat een mooi mannetje is Wybe! Ga straks ff naar video kijken. Leuk dat je die steeds plaatst! @Danielle, ja met zon vervelend ontstane situatie ben je ineens jaloers op een normale situatie, dat je aan het werk was. Komen jullie er nog wel uit denk je of kun je er nog steeds weinig over zeggen. Is idd misschien wel slim om vast in het werkritme te gaan qua opvang, kunnen jullie beiden eraan wennen. Nou, wij hebben net lekker gedouched met zijn drietjes. Vind dat zo leuk, meisje geniet er ook zo van. Vandaag trouwens ook rolluiken besteld voor haar kamertje. (had ik nog niet opgeschreven of wel?) Het is nu 30 (!) graden in haar kamertje, is wel erg warm. Maar ja, voor nu niets aan te doen, ventilator staat nu aan maar dat maakt niet zo veel verschil jammer genoeg. Ze ligt nu lekker bij haar papa op de bank, zo weer voeden.
@Lynn warm is het he en een bad voor paps en mams is ook heerlijk hier ook 1 hoor heerlijk genieten ZIEKTEWET : ik mag 6 weken niet (zwaar)tillen en ook niet werken dus nu nog 3 weken en dan heb ik 2 weken erna 3 weken vakantie dus die 2 weken neem ik ook vakantie dus waarschijnlijk begin ik pas eind aug begin sep,maar heel misschien iets eerder nog even afwachten wat verzuim er van vind ,maar ik heb wel weer zin om te gaan werken ik zit ook al vanaf januari thuis en als Mitchell dan weg is zit ik hier ook maar te zitten zeg maar @Jodie lief dat je collega s bellen om je een hart onder de riem te steken heb je er wel zin in dan ??? en weer een leuke garderobe aangeschaft ?? en hoe was het op de creche vond je vriend het ook wat ??? @Wwjc gadver zeg beschimmeld brood nou ik vind eigenlijk niet dat je daar langs heen kijkt en zeker niet als je op een kdv werkt arme kindjes ok ik kan dus nog wel even met die vieze wond lopen ik vind dat zo naar ik wil dan gewoon dat het snel goed dicht gaaten niet zo,maar ja het zal vast wel goedkomen ja dat is wel gezellig zo met een brabbelend ventje naast je alleen om hem dan s avonds in slaap te krijgen duurt dan wel een kwartiertje/half uur ,want hij is dan toch eigenlijk te moe en wat een scheetje is Wybe zeg en leuk filmpje heb je erop staan ze worden snel groot he @leonie idd toen jij dat schreef was mijn mannetje alweer thuis en fijn dat het beter met je poes gaat @Kipkip zo lekker geslapen dus en mama kon ook nog niet met haar knuffelen,maar dat heb jenu vast wel ingehaald en wat een leuke foto zo met dat hoedje en foto s zijn altijd leuk dus blijven spammen @Danielle wat balen zeg dat het zo rot gaat met je werk en dat wennen is wel een goed idee dat is voor Tim heel fijn maar voor jezelf ook wel iik vind het wel fijn hoor dat ik straks als ik weer moet werken weet ho het er daar aan toe gaat en weet hoe MItchell het daar doet @Leonie lekker he zo douchen met zn 3tjes en fijn dat meisje het zo fijn vind dan geniet je zelf nog meer en warm op har kamertje zeg hier ook hoor probeer het wel te koelen met de airco zo vanmiddag Mitchell weer opgehaald is zijn hele schema door de war hij komt om 10.00/10.30 en dan om 14.00/14.30 nu was hij daar om kwart over 1 al gekomen en hebben ze hem de fles gegeven en nu kwam hij dus steeds om de 3 uur nu ligt hij al weer wat langer dus waarschijnlijk maakt hij het zo weer goed en komt hij toch weer in zijn ritme we zien het wel morgen ga ik weer met Mitchell babyzwemmen heb het aan de dr gevraagd of het mocht en dat mocht wel als ik de wond daarna maar goed droog maak dus we gaan er weer voor ik ga me zo even weer douchen heerlijk met dit weer
hey everybody!!!! Hier alles lekker!!! Heb weer lekker gewerkt en nog een beetje een kleurtje ook nog en met mijn voetjes in een badje ...Het gaat steeds beter en heb er weer plezier in in mijn werk!!!! maar ben ook blij als ik naar huis ga en julian weer zie......vandaag en gisteren heeft mijn moeder opgepast!!! En volgens mij vind ze het heerlijk en julian ook! Deze week gaat julian niet op do naar de gastouder, want papa is lekker vrij met dit hete weer! Verder gaat julian in de grote vakantie als ik 3 weken 2 volledagen moet werken maar 1 x naar de gastouder dan werkt mijn man ook gewoon thuis dus dat is al een heerlijk idee! en als de kids allemaal weer naar school moeten dan moet julian 3 middagen!!! Maar dan is hij ook al weer een half jaar!!! egbimi...wel "lekker"dat je nog zoveel vrij bent als het zo'n mooi weer is!!! wccj....de ds dat is een leuk ding.....wij hebben hem ook altijd gehad en namen hem ook mee op vakantie...ik weet niet precies hoe het heet maar volgens mij heb je daar een micro kaartje voor nodig die zie je ook vaak in de mobiele telefoons....en je hebt een usb stick waar hij ook in past! verder ben ik het kwijt.....heb ik nog geen badje....maar man zou gaan kijken morgen in de speelgoed winkel!!!
Daar ben ik ook weer eens... sorry dat ik niet zoveel meer meeschrijf... ga beter mijn best doen ! Vanavond is de oppas van kennissen van ons komen kennis maken met ons. Vind het erg prettig om iemand te hebben met ervaring en die je via via kent, weet je in ieder geval wat je in huis haalt. Heel aardig meisje van 21 die au pair is en meerdere adressen heeft waar ze oppast, dus ervaring zat. Heb aanstaande vrijdag een verjaardag dus dan komt ze voor het eerst, heb er een goed gevoel over gelukkig. Vandaag heb ik Esmee aan een perenwaterijsje laten sabbelen, zo schattig ! Ze vond het heerlijk, echt leuk om te zien hoe ze op haar maniertje eraan likt. Pff verder weet ik nog niet wanneer ik ga beginnen met mijn nieuwe baan dus voor de zekerheid maar WW aangevraagd... bah ben het wel zat hoor die onzekerheid. Hoop dat de screening snel afgerond is en ik aan de slag kan ! Hoop dat alles met jullie ook goed gaat, ga snel bijlezen !
Bianca: Het was leuk op de creche, ga hem binnenkort een paar uurtjes brengen, even oefenen. Vriend vond het ook leuk. We gaan hem voor gemiddeld 1 dag in de week brengen, afhankelijk wat voor diensten ik heb en wat vriend vrij is (als deeltijd ww doorgaat). Wel veel gedoe gehad met mijn moeder die pissig/teleurgesteld is dat hij toch naar de chreche gaat, jammer dan dat is onze keus, maar ik was echt over de zeik bah! En dat weer in mij laatste verlofweekje....Zit ik niet op te wachten. Lynn fijn dat je het naar je zin hebt op je werk! Bianca Senne wil nu ook vaak om de 3 uren drinken hoor, komt door de warmte denk ik. Danielle wat shit dat het bij jou nog zo'n gestress is omtrent je werk, niks aan zo voor je. Goed van je dat Tim toch af en toe naar de oppas gaat. Kipkip succes met werken morgen! Senne is op de creche nu het kleinste kindje, zelfs als hij pas in sept. heen zou gaan hihi dus ze hoopten al dat hij snel zou komen.....
Yep me too! And I luv it Coto hmm toch wel leuk als je man nog een kindje wilt, kids zijn ook zooo leuk Vind het ook zo leuk om te zien bij onze kids, dat ze erg op elkaar lijken, maar toch ook juist heel anders zijn. Elk kindje is weer bijzonder. Jodie hoe was het op het kdv? Jason heeft ook een tijdje licht blauwe ogen gehad maar zijn veranderd naar grijs/groen, maar dat zal bij jullie wel niet aangezien jullie beiden blauwe ogen hebben. Wwjc hmm klinkt idd niet echt als een leuk kdv beschimmeld brood Kan je filmpje niet zien, laden duurt zwaar lang, straks nog es proberen. Kipkip ah weer zo'n leuke foto! Je mag altijd blijven spammen hoor Leonie douchen met z'n 3tjes? Hoe doe je dat? We hebben best een ruim douchegedeelte, maar zie ons niet met z'n 3tjes staan hihi. Ow wij willen ook van die rolluiken, maar zijn zo duur! Ga Elize snel klaarmaken voor de nacht, ze begint in slaap te vallen, de scheet!
Ik ben ook een thuis blijf mama..al help ik mn mannetje straks weer met zn werk..Moet er eerst weer de tijd voor vinden/zoeken.. JODIE: Goed zeg dat je toch je eigen keuze gemaakt hebt en je niet hebt laten overhalen..zal idd best lastig zijn (geweest) Helemaal nu je moeder er boos om is geworden..maar het voelt voor jou en je vriend goed dus lijkt het me de juiste keuze!!! Je moeder draait vast wel weer bij!! 1 dag in de week is toch ook super leuk!! PIENTJE: Pfff ok al zo'n end gelopen..pittig he..met die hitte!! Kan niet wachten tot Noa naar school gaat..( al zie ik er ook wel tegenop want dan wordt ze ' echt groot')..Maar dan kom ik zelf ook weer in een ritme..inclusief weekenden en vakanties!!! COTO: Hoe gaat het ???? Nu je gestopt bent met de bv?? Sorry als ik er overheen gelezen heb.. heb namelijk even vluchtig bijgelezen.. Hier in huis (woonkamer) is het niet heeel erg warm..we hebben gelukkig zonneschermen voor en achter..dat scheelt echt heel veel.. Die zaten er al toen we hier kwamen wonen..al zijn ze qua kleur echt lelijk..(Lees roest bruin aan de voor kant en groen aan de achterkant) Maar goed..ben blij dat we ze hebben...
Rach, dat heb ik ook, ik voel me niet prettig om in het openbaar te voeden. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik bijvoorbeeld ook bij mijn schoonouders voed, maar dan doe ik het wel echt zo discreet mogelijk. Ik draai wat weg, hou een hydrofiel in de buurt en ik draag sowieso altijd een hempje onder mijn shirts (alleen met de hitte nu even niet). Dan lukt het redelijk om discreet te voeden. Maar dan nog .ik word er niet blij van. Anderzijds: als hij honger heeft moet ie drinken, zo is het dan ook wel weer. Vorige week waren we in kabouterland en daar heb ik ook wel even in het openbaar moeten voeden . Maar ik zoek de verste uithoek Ketel alweer gemaakt? Sniffy, hier idd ook: als hij honger heeft en hij krijgt nog niet: janken maar! Als je weg gaat neem je dus meestal gewoon een flesje mee? Dat is handig ja Hier zijn we druk aan het oefenen om uit de fles te drinken, maar vooralsnog wil meneer het niet .. Egbimi: Mitchell dus weer naar het kdv. Wel lekker om even je handne vrij te hebben, maar ik kan me ook voorstellen dat het kaal voelt. Wel fijn om nu alvast in dat ritme te komen! Was het verder weer goed gegaan vandaag op het kdv? Pientje, je klinkt zo als een verliefde blije mama! Leuk,dat een derde nog steeds leuk is Hier nog geen verschil in de kleur van de ogen gezien! Kikki, wennen he om weer te werken? Toch weer even heel iets anders en dat is wel weer even je draai vinden! Hopelijk lukt het allemaal! Kon je je kleintej wel een beetje van je afzetten, of was je erg veel met hem bezig? Coto, mannetje ziet het dus wel zitten, nog 1? Haha, wie weet joh . Kipkip, naar de sportschool geweest? Dapper zeg ..wat doe je daar dan? Ja, sporten Maar wat? En je verlof zit erop! Voelt vreemd? Succes meid, het is toch weer even een overgang! Mooie foto! Zo spammen mag natuurlijk altijd! Jodie al 3 keer ongesteld geweest? Dat is direct weer goed opgestart dus! Hoe was het op het kdv? Heerlijk om even te shoppen voor jezelf! En wat heb je voor Senne gekocht? De ervaring onder mamas is volgens mij dat je altijd ook wel met iets voor de kleine thuiskomt .. Wwjc, fijn dat je m kan omruilen. Ben benieuwd wat je dan allemaal nieuw krijgt! Hmmm .kan me voorstelen dat je m graag naar het kdv van jullie eerste voorkeur brengt. Hopelijk kan dat snel! Wakker wordende Wybe (www) is trouwens erg cute! Inge, het gaat hard hier he? Eigenlijk ben je verplicht om minstens 2 keer per dag te spieken hier En dan nog is het een dagtaak om op iedereen te reageren haha. Maar dat hoeft dus ook niet hoor! Al zal het straks wel minder worden als de meeste mamas gaan werken. Dan vallen er toch wat die-hards weg . Ik ben werkende mama. Half augustus ga ik weer voor 3 dgn aan de slag. Jij mag bijna weer beginnen lees ik. Fulltime/parttime? Leonie, jij staat voor de klas he? Welke klas/school? Idd wel warm in haar kamertje. Rolluiken zijn ideaal! Danielle, Tim en oma vast aan elkaar laten wennen is niet verkeerd! Geeft denk ik voor jullie allemaal een veilig en vertrouwd gevoel. Dan komen jullie ook een beetje in dat ritme! Lynn, wat leuk dat je weer plezier hebt in je werk! Zo, dat was een lappie tekst en ik heb het netjes in word gemaakt! Slimme tip was dat hier. Ik lees dat er dus maar weinig buikslapers zijn onder de beebs hier. Heb ik dan zon raar kind ? Vinden jullie ook dat de beebs steeds leuker worden? Kleine hulpeloze babys zijn zo schattig, maar nu hij zich wat beter kan vermaken en heerlijk kan lachen vind ik dat toch wel erg leuk! Anderzijds geeft dat ook aan dat ze steeds meer een ik krijgen ipv een verlengstuk van jou zijn het gaat zo snel allemaal.
Senne wordt elk kwartier huilend wakker, maar we houden vol en halen hem er niet uit......Half 11/11 uur de laatste voeding, misschien iets eerder...... Ja wij maken nu onze eigen keuzes en wil me niet laten beïnvloeden. Zo voelt het beter en hij kan daar straks leuk met andere kindjes spelen. Pientje: op kdv was het leuk, vriend vond het ook leuk. Ook een vrij groot stuk terras en gras waar de kindjes lekker kunnen spelen!
@Lynn fijn dat je weer lekker gewerkt hebt en leuk dat je moeder en Julian allebei plezier hebben in het oppassen dat is toch wel belangrijk en het thuis zijn met dit weer is ook geen straf ,maar soms is het wel eens saai om thuis te zijn ik ga bijna nooit weg ook ivm met een ritme die ik wil houden voor Mitchell en omdat mijn vriend de auto bij zich heeft @Sushi idd wel fijn dat je weet wie je op laat passen ik laat ook niet iedereen zomaar op Mitchell passen en Esmee aan het ijs lijkt me idd wel een grappig gezicht ik hoop ook voor je dat je snel aan de slag kan zekerheid hebben is altijd fijn @Jodie fijn dat het goed voelt op de creche en dat je vriend er ook een goed gevoel over had en jammer dat je moeder zo reageerde,maar gelukkig doe je nu waar jij je goed bij voelt en dat is heel wat waard en hebben jullie het volgehouden met het laten huilen ze hebben echt last van de warmte he ik moet het die vriendin ook nog gaan vertellen en ik weet nu al dat ze boos gaat worden maar ik kan er niet tegen dat ze totaal negeert wat ik voor Mitchell wil en ik kan er niet zo goed tegen dat ze zo claimerig is naar Mitchell toe bijna alle foto s die ik op hyves zet haalt zij er af en ze reageert ook op veel foto s en vaak is het dan dat ze schrijft mijn mannetje ik mis mijn mannetje o wat heb ik een lekker mannetje en ga maar door nou het is mijn mannetje en van mij (en vriendlief)alleen en de 1e x voor prikjes halen belt ze me speciaal op en zegt ze neem even natte washandjes mee en die moet je wel even om zijn beentjes doen en goed masseren anders heeft mijn mannetje er zo n last van bah gek word ik er van zo genoeg gal gespuwt @Eefje ik gellof ook wel dat die zonneweringen fijn zijn wij hebben er ook 1 besteld voor de achterkant zo 1 waar wij ook onder kunnen zitten ik zal blij zijn als dat ding hangt zo vies warm is het hier @Minius ja het was vandaag wel weer goed gegaan op het kdv alleen slaapt hij daar wel minder als thuis hij heeft nu de hele avond geslapen hij is om half 6 naar bed gegaan en we hebben hem er net uitgehaald voor de laatste fles en de kindjes worden echt veel leuker zoals ze sommige dingen nu gaan doen en vooral dat lachen naar je heerlijk nou Mitchell loopt weer redelijk op zijn oude schema ik heb hem er om half 10 uitgehaald voor de laatste fles nu hoop ik maar dat hij vannacht niet komt,want hij had op het kdv toch 60 laten staan wat hij nooit doet eigenlijk mijn vriend zei al wel wat raar dat ze hem daar om de 3 uur geven en dat hij wat laat staan hij heeft zoiets van blijf maar thuis wij weten allen hoe je voor Mitchell zorgt lieff mannetje heb ik toch nou ik ga zo mijn bedje opzoeken slaap lekker allemaal ik hoop voor iedereen een heerlijke nacht
@Bianca, leuk dat je morgen weer gaat babyzwemmen! Hoop dat Mitchell zijn schema heeft recht getrokken. @Lynn, fijn dat je weer meer plezier hebt in je werk. Wil je nou toch nog gaan stoppen of toch niet meer? En dat je heel bij dat je weer naar Julian terug gaat is alleen maar een goed teken. @Sushi, ja foei niet meer zo veel meeschrijven. Nee hoor, soms heb je gewoon ff geen tijd/zin. Is idd fijn idee dat je de oppas al kent. Gaat ze dan s avonds nog naar huis of blijft ze slapen? @Jodie, fijn dat creche beviel. Ben benieuwd hoe hij en jij (!) het oefenen vindt. En tja jammer voor je moeder, maar ja je moet doen waar jij/jullie je goed bijvoelen. @Pientje, hebben een iets wat grotere douche en staan lekker knus bij elkaar maar ruimte genoeg hoor. Douchen ook vaak met zijn 2tjes, en ja kleine meisje neemt nog niet zoveel ruimte in he. J En ja die rolluiken zijn echt super duur maar broertje heeft daar eigen bedrijf in dus krijg leuke korting! @Eefje, wat fijn dat die zonneschermen hun werk goed doen, dan maar niet naar de kleur kijken. @Minius, ik heb groep 1-2 en ben coördinator van o-6 jaar. Dat wil zeggen dat ik aanspreekpunt bent, samen met iemand anders, voor de meiden die op KDV, PSZ en kleuterklas werken. Ook zoek ik naar projecten voor integratie 0-6 jaar, we willen graag een doorlopende lijn zodat de kinderen nog makkelijker in kunnen stromen in de kleuterklas. Erg leuk allemaal maar vindt het wel heerlijk dat ik pas na zomervakantie weer aan de slag hoef. Ik vind kleine meisje ook steeds leuker wordt. Ben het helemaal met je eens! Hoe bevalt het jou met 2 kindjes? Zo schatje slaapt weer, eerst even tegen pruttelen en ging ze huilen. Toen heb ik haar er even uitgehaald, 15 minuutjes beneden geweest, 2x gapen en weer terug naar bedje. Toen is ze ook meteen gaan slapen, zo fijn!
pffff, kan het echt even niet opbrengen om alles weer te lezen. Het is echt veel te warm en ik moet ook eigenlijk gaan slapen.. Zeppie: fijn dat de foto's goed waren en de fles werkt.. Tjeerd krijgt geen extra drinken, hebben we geprobeerd maar dat werkt niet. Wel is hij vandaag een keer extra gekomen voor een fles, dus die heeft ie gewoon gekregen Leonie: hij was nog thuis.. Ze heeft gewoon foto's gemaakt tijdens de normale gang van zaken, we zijn er niet echt voor gaan zitten. Wel even het parkje in geweest en foto's gemaakt van Tjeerd op t picknikkleed.. Pientje: spiraal wordt tijdens ongi geplaatst omdat je baarmoedermond dan open staat en het geen/minder pijn doet. Kan ook erna maar dan is het wel pijnlijk(er).. is ook aan het eind van je ongi hoor, als het niet meer zo heel erg jakkie is.. En ja, het gaat heel hard... Zaterdag is m'n ventje al 3 maanden...
Boehoe, wat is het warm geweest vandaag. En het wordt de komende dagen nog warmer 8). Niet blij mee. Airco aan/airco uit/airco aan/airco uit. Kereltje heeft er best wel last van, maar ik lees dat bijna alle kleintjes dat hebben (en deze mama ook!). Hij komt vaker en sneller voor de fles, is sneller huilerig enz. Misschien ook al richting het 12-weken sprongetje (nee he, weer gespring?!). Ik zit vooral binnen met hem, ik vind het buiten echt te warm. Voor hem en voor mezelf. Ik ben dus ook nog lekker witjes, maar dat is ook omdat ik heel gevoelig ben voor koortslippen/blaren, zeker in de zon. Dus, liever het zekere voor het onzekere....... Vanmiddag ook weer gewerkt. En vrijdag weer en maandag een extra lange dag (van 08.00-19.00 en dan nog twee uur reistijd) en dan woensdag nog en daarna..... VAKANTIE. Ik vind het werken erg vermoeiend, zeker omdat ons manneke nog maar sinds een paar nachten een beetje doorslaapt en dan de nasleep van de ks (was ik voor gewaarschuwd, maar toch). Vermoeiend dus. Gelukkig hoef ik nog maar tot eind volgende week en dan weer een kleine vijf weken vakantie. JIPPIE!!!!!!! En ik mis hem best wel als ik aan het werk ben . Moet er allemaal nog wel aan wennen . Oh en wat een leuke babyfotos' heb ik gezien; zo lief! En nu twee Senne's; grappig!
Pfff jullie kletsen er wat af hoor! 2 daagjes niet echt meekletsen en dat is 3 uur bijlezen Hier gaat t weer beter. Rosan had gister middag en avond toch nog veel last van beentjes na prikjes. zetpil hielp gelukkig goed. Ze heeft de nacht ook weer lekker doorgeslapen tot 8 uur vanmorgen. Vandaag was ze weer heel vrolijk en tevreden ook geen krampjes meer gelukkig. Doe nu ook extra water in de fles, ivm de warmte en voor de stoelgang. Zal meisje nu even gaan wakker maken want volgens mij denkt ze dat het al nacht is! Morgen probeer ik weer meer mee te kletsen, heb het forum gewoon gemist de afgelopen 2 dagen!!!! @WWJC, ik doe de flessen regelmatig in de vaatwasser. Heb Difrax flessen. Daarnaast nog 1x per week in magnetronsterilisator. Goed te horen dat het beter gaat met je rug! EN Wybe begint dus ook te draaien. Rosan draait zich al uit zichzelf op de buik, eng hoor als ze dat in bedje doet! Vanmorgen in box draaide ze ook zelf weer terug. Wat een leuke foto van Wybe! Echt al een heel mannetje he! @Inge, leuk dat je mee komt schrijven! Succes met wennen op KDV! @Sniffy, strijken is echt niet leuk he! En die minikleertjes van Rosan strijk ik al niet eens, die vouw ik op en hup de kast in hi. Was t gezellig met je zus? En euh nog vreemde namen gespot vandaag??? @Rach, Rosan slaapt snachts in trappelzakje (ivm beentjes tussen spijlen iedere keer!). Maar als jou meisje lekker slaapt zonder deken/laken en niet koud aanvoelt is het toch goed? Is je ketel gemaakt en kun je weer lekker douchen zou wel prettig zijn met dit warme plakkerige weer! @Pientje, lekker dat Elize al zo lekker slaapt snachts! En jij je daarna verslapen hihi. Gelukkig hebben de kids straks vakantie en kun jij hopelijk ook lekker uitslapen. Ik herken trouwens veel dingen die je schrijft die Elize nu doet, zoals draaien en veel rechtop wilen zitten op schoot. Rosan wil ook steeds echt rechtop zitten en dan kijkt ze me heel indringend aan en begint dan zo lief te lachen en kletsen........ @Egbimi, Mitchell weer naar KDV vandaag en jij je vervelen wat is het wat he. Maar je hebt je strijk weer lekker weg kunnen werken! En heerlijk dat de badjes staan! Ben je er al ingeweest? Vind Mitchell het leuk in badje of geeft ie de voorkeur aan het grote zwembad met babyzwemmen? Veel plezier morgen! Toch vervelend dat je wond niet mooi heelt! Hopelijk gaat t snel beter. @Kikki, kan me goed voorstellen dat werken weer wennen is! Kan er ook nog geen zin in krijgen......En toch aan de andere kant lijkt me wel lekker even weer wat anders dan flesjes, luiers.......Even weer mijn eigen ding doen...... Ohh heerlijk dat je straks alweer 5 weken vakantie hebt! @Coto, vandaag wel naar tuincentrum geweest? En nog leuke dingen gekocht? Jeetje dus jij was even in de war geraakt door je man die wel in is voor een 2e..... Wil je zelf graag meer kids? En hoeveel (als ik zo brutaal mag zijn er naar te vragen) @Kipkip, de laatste verlofdag met je dochter nog lekker kunnen genieten??? En dan heb je niet echt waar voor je geld he als ze alleen maar slaapt op KDV hihi. @Lynn, goed te horen dat werken je steeds beter bevalt! @Jodie, je uniformen alweer geruild. Nu komt het steeds dichterbij he! Zin in om weer aan de slag te gaan? Idd weer een nieuwe fase voor de mama's! Als Senne steeds wakker word, kan het dan ook zijn dan hij last heeft van krampjes? Dat heeft Rosan namelijk wel, dan valt ze weer even in slaap om na bijv 10min weer wakker te worden/schrikken. En lekker hoor flink wezen shoppen en naar de kapper. Had je ook wel verdiend toch! @Leonie, ideaal zon rolluik. Wij hebben ze ook boven en helpt toch redelijk tegen de warmte! Alleen lastig dat als Rosan overdag boven zou slapen ze niet helemaal dicht kunnen ivm dag/nachtritme.....Ze slaapt met deze hitte trouwens lekker beneden in wandelwagen overdag. Vind het stiekem ook wel gezellig @Eefje, de kleur van de zonneschermen maakt niet uit, als ze de zon maar tegenhouden @Mini-us, de beebs worden inderdaad steeds leuker! Zei vanavond nog tegen mijn man dat ik het zo leuk vind dat Rosan na de voeding steeds langer wakker blijft. Zo gezellig! Lekker kletsen en knuffelen met meisje!
jessie, heb je serieus 3 uur bijgelezen? wow. Ja de ketel is ondertussen gemaakt, gelukkig. gisteren lekker in bad geweest. MiniUs, ik heb wel al een aantal keren in het openbaar gevoed maar ik ben er ook geen fan van (en is het centrum van de stad zijn weinig uithoeken haha) Ik had gisteren voor het eerst een klokje in dochters kamer om te kijken hoelang ze er nou over doet om in slaap te vallen. Als ze huilt lijkt het zo lang te duren (ik blijf altijd bij haar tot ze slaapt). Maar ze slaapt na 10 minuten al! netjes toch? Danielle wat is er met je werk aan de hand? heb het geloof ik gemist Pientje, wow een uur lopen met dit weer, knap hoor. Klotsende oksels mag dan wel Hoelang slaapt Elize nu trouwens door? Leonie, ik ben ook benieuwd hoe jullie douchen! (met zn 3tjes dan bedoel ik haha) Jodie, waarom word Senne om de 15 minuten wakker? hitte? Jessie, zo zielig he, die prikjes, zie nu weer op tegen de volgende keer. Fijn dat ze wel goed geslapen heeft. Wie vroeg of we steeds meer van ons kindje gingen genieten? *steekt hand op* echt wel! even een lieve foto van de kleine meid: oh die staat in het volgende bericht