April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    in mijn mooie jurk

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    whahahaha lol

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    sniffy, leuke foto!! Wij gaan deze week trouwens ook naar Harry Potter, heb er zin in :D

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    sniffy - leuke foto's zeg!

Indy zit aan de machine, kijkt intussen naar buiten en denkt 'hmmm....het gras moet ook nodig weer gemaaid worden'

ik zat voor de TSR even bevallingsfoto's te kijken, zie ik ook nog foto van m'n dikke buik (op de ochtend van de bevalling, weeen begonnen urtje later...hihi) en dan vind ik het zo onvoorstelbaar dat die kleine daarin zat! Herkenbaar?

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Indy; heb jij miss een verkeerde speen op de fles? Een te kleine speen misschien?
    Vind dat het zolang duurt met de fles?
    Bij Tim hielp het heel erg om een grotere speen op de fles te doen...

6. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Hmmm, mannetje houd zich niet aan de afspraak dit keer :D
    Hoor m door de babyfoon kreunen en steunen en aandacht trekken nu, kijken hoe lang we dit nu kunnen rekken (hij kan nl best lang rondkijken en wakker zijn zonder te huilen)

Sniffy; nice Pics!!! Mooie meid!!!

7. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    danielle - ik probeer hem spelenderwijs le leren wennen aan de fles, daarom duurt het zo lang....maar speen kan misschien ook meespelen hoor! ik heb de kleine speen er nog op zitten, wilde eerst proberen of ie uberhaupt deze fles wel accepteerde, heb dus niet meteen speen 3 erbij gekocht, maar goed dat je het zegt, want dat is nu dus wel een idee!

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @Indy, heel herkenbaar, zat van de week ook buikfoto's te kijken en ik heb ook buikfoto toen de weeën waren begonnen, echt raar dat ik 7 uur later mijn kindje in me armen had...echt apart gevoel! Heb laatst ook de filmpjes gekeken die we tot nu toe hebben gemaakt, zo grappig. In het begin zo een lief zacht huiltje, moet je hem nu horen hahah, kreeg wel weer tranen in mijn ogen. We hebben ok gefilmd dat hij voor het eerst aan de borst ging, echt bijzonder!

9. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
  10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    brendagill - hebben wij laatst ook gedaan, filmpjes gekeken...zat ook met tranen in de ogen. Leuk dat je gefilmd hebt dat ie aan de borst ging! heb ik alleen foto van. En foto toen ie aan de borst ging toen ik stuwing had.....jemig wat een balonnen! alsof hubbie dacht 'even vastleggen, zo groot worden ze nooit weer' :D

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Indy; oh sorry, dat wist ik niet...
    Maar idd speen verwisselen dat kan heel goed helpen.
    Tim deed met de kleinere speen ruim een half uur over de fles, nu doet hij er 5 á 10 minuten over!.... :)

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @indy hahah ja zo een foto hebben wij ook...

Trouwens was vorige week ongi geworden en hebben dit weekend s*x gehad zonder iets....echt heel dom en ook niet voor zingen de kerk uit...maar ik was net klaar met ongi zijn dus ga er niet van uit dat ik op dat moment vruchtbaar was...echt zo stom van ons...maar condooms zijn ook zoooo irritant!!!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo prikjes weer gehad, ze ligt nu lekker te slapen.

Wat is trouwens de aanbieding van de Makro? Moet je dan 3 pakken kopen of 3 dozen met 3 pakken erin?

Ik heb ook Nussikind van VSM gebruikt en een neusspray.

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hey, dat shirt hebben wij ook! En wat een leuk koppie; ik zie er niets bozigs aan ;).........

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Reactie vanaf blz. 565. Vanochtend blz daarvoor bijgelezen maar had toen kleine meisje op mijn arm dus kon niet typen.

@Jessie, ik zie een nieuwe avatar, wet leuk! Ik zal vast in de blz. die volgen lezen dat je hem hebt geplaatst J
    @Kipkip, wat fijn dat het beter gaat met je meisje en ze weer steeds beter drinkt. Ik hoop dat ze geen last krijgt van de prikjes, net nu ze weer wat beter is.
    @Zeppie, gefeliciteerd met je huwelijksdag! Was toch vandaag of was het nou gister? In ieder geval gefeliciteerd!
    @Bianca, wat fijn dat de nacht goed is gegaan en dat de tip van Kikki werkt met betrekking tot het geven van de fles. Nog een keertje: ik vind dit forum zo fijn!
    En Bianca blijf jij ook eens slapen als allebei je mannen liggen te slapen J Mama heeft ook haar nachtrust nodig!
    Ik ga zo verder lezen en misschien heb je de tip al gehad maar even een watje nat maken (liefs met gekookt water) en van buiten naar binnen wrijven, dan haal de viezigheid weg.
    Haha, ik kan zo huisarts worden lees ik, ha heeft hetzelfde gezegd. Gelukstreffer hoor!
    @Brenda, ah hoofdpijn is zo vervelend en vanuit je nek is ook niet fijn. Hoop dat de fysio je deze week verlichting brengt!
    Dat is idd vast grappig geweest Tycho die probeert boven het geluid van de stofzuiger uit te komen! Dan moet er zeker volume uitkomen want dan lukt niet zomaar J
    @Indy, fijn dat mannetje gisterochtend toch uit fles heeft gedronken. En hihi hij gaat gewoon tegen alle regels in dat mama de fles niet mag geven. Hij wil juist mama, wat een schatje!
    Oh, het lijkt er dus op dat hij al aan sprongetje is begonnen. Nou, ik hoop voor jou dat hij morgen dan weer een rustdagje heeft van zijn sprongetje. Beetje afwisselen zou ook niet verkeerd zijnJ
    Oh en we hebben Angels en demons gekeken (zeg maar Berninimysterie het boek) Was wederom een goede film, vond davinci code ook al erg goed. Vind die films goed in elkaar zitten met al die aanwijzingen en zo.
    @Sushi, geniet maar extra veel vandaag dan van Esmee! Kan me voorstellen dat het ook wel weer gek is om weer aan de slag te gaan en je meisje weg te moeten brengen.
    Ah en is ze verkouden getver. Ik heb wel keertje nesuspray bij Etos voor baby’s gezien maar wanneer je die moet gebruiken weet ik niet.
    Oh en grootmoedertip: (heb hem al een keertje eerder gegeven hier) een doorgesneden ui op haar kamertje zetten, helpt om haar luchtwegen open te houden/krijgen.
    @Inge, geen sorry zeggen is logisch dat het teveel is om bij te houden. Sommige dames kletsen ook zo graag J
    Gewoon reageren wat je wil, geen sorry!
    Fijn dat alles goed gaat en lekker actief geweest in het huishouden dus. Ik ben benieuwd hoeveel Senne is gegroeid!
    @Thalina, wat lastig dat Maarten Jacob zo onrustig was gister. Op een gegeven moment weet je het dan ook niet meer he?!
    Zo lees dat het drukke van gister hem wel hongerig had gemaakt J
    @kikki, wat fijn dat hij zo goed heeft geslapen, geeft mama idd ook tijd om verschillende dingen te doen!
    @Bubalica, wat vervelend dat ze zo’n last heeft van de prikjes! Echt niet leuk voor jullie! Dikke knuffel!
    @Inge, oh hoop niet dat Nils ziek wordt! Ik stuur even wat extra vitamientjes door, die ik nog over had van Kikki!
    Leuk dat collega is bevallen van zoontje, kun je gezellig op kraambezoek.
    @Kikki, hoe voel jij je eigenlijk? Anders heb ik nog vitamientjes hoor J
    @Sniffy, succes met echo van heupjes. Ik duim dat alles goed is.
    @Kolven, ik kolf ook altijd 2 borsten, haal er dan zo rond de 100 ml uit (bij elkaar dan dus he) Die 150 van vorige week was volgens mij echt een toevalstreffer.
    @haha Tizzy, ik ben benieuwd hoe goed hij naar zijn moeder gaat luisteren J
    Wat lastig dat je vriend zo snurkt! Helaas geen tips voor je.
    @danielle, wat spannend vanmiddag gesprek! Ik ga onwijs hard voor je duimen! Zet hem op!
    Wat leuk dat je vriend mee gaat naar cb. Mijn man gaat voortaan ook mee, voortaan vallen de dagen cb op zijn dagen thuis. Als het goed is kan ik er dan ook wel bij zijn omdat ik korter werk op vrijdag. Maar hij gaat dan in ieder geval altijd.
    @kikki, haha moest zo lachen om hoe je je nieuwe project beschrijft: nekjes met 3 onderkinnen schoonmaken!
    @Sniffy, wat is Fenna toch een schoonheid!
    @Indy, joepie het lijkt er zo op dat hij drinken uit de fles begrijpt! Goed zo! En kleine meisje drinkt meestal ook maar rond de 100 uit de fles en daarna slaapt ze altijd heerlijk (of in ieder geval lang) dus zal wel kloppen denk ik dan.
    Ik vind het ook zo onvoorstelbaar dan kleine meisje in mijn buik heeft gezeten en dat dat allemaal gepast heeft J Wat een wonder toch he!
    @Tizzy, oh oh, als ze nu al niet goed luisteren wat moet dat dan worden ….. J

Zo mijn schatje ligt ook weer lekker op bed. Werd net even wakker maar snel speen erin en volgens mij slaapt ze nu weer verder. I hope so!
    Gister was echt een leuke dag met zijn drietjes. Meisje werd rond 9 uur wakker, daarna even bij papa en mama in bed gelegen. Gevoed en is weer gaan slapen. Papa en mama ontbeten. Daarna beetje van alles en nog wat. Rond 12 uur kwam meisje weer voor voeding, daarna in de box en wij even lunch gedaan. Met zijn 3-en gaan wandelen, daarna meisje slapen, voeden, even op speelkleed en weer terug naar bedje. Wij lekker makkelijk frietjes gegeten. Kleine meisje wakker en mee onder de douche daarna heeft papa met meisje zitten spelen en heb ik zitten lezen. En rond half negen begon meisje te slapen en hebben we haar naar bed gebracht en wij lekker film gekeken.
    Was echt leuke dag! Zo eentje waar ik vroeger van droomde hoe het later zou zijn als ik een man en een kind had. *zwijmel,zwijmel*

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Brenda, hup aan de minipil jij! heb je ook dat stomme gedoe met condooms niet meer!

Kipkip, fijn dat prikjes er weer op zitten.Hoe deed ze het?
    En die aanbieding is 3 dozen kopen.

17. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @leonie; lijkt erop dat ie toch wel luistert, t is alweer stil boven! :D Goed zo jochie! :)

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @Leonie, dat kan gewoon met BV zonder terugloop?

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik heb er ook nog één met mama, vrienden konden niet kiezen ;)

niks bozigs en deze dan?:

20. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    zou je ook ducktape over de speen mogen plakken? :D

Deel Deze Pagina