April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier lijkt het net alsof ik een voetbal heb ingeslikt :)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga zo ff winkelen...we hebben hier een winkeltje met imps en elfs...oe en dat vind ik zulke leuke jongens kleding..

oja iemand een idee bij welke winkel bahalve prenatal.......name it kan kopen in brabant

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

bij mij waren het ook 2 streepjes.. maar binnen no time waren het er best veel! en ze worden steeds groter omdat me buik steeds meer groeit.. Vind het best vervelend! En dat smeren helpt helemaal niks zegt de vk! Ik ben alleen zo bang dat me buik lelijk blijft na de zwschap..
    Mijn bennen en billen zijn trouwens ook echt al gergroeid grrrr..

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Over de Straie; nee, gelukkig nog niet...
    Mijn moeder en mijn zus hebben het ook niet gehad, dus hoop een beetje dat het bij mij er ook niet komt...!

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Vorige zwangerschap heb ik geen straie gehad en geen plopnavel, hopelijk deze keer ook niet ! Tot nu toe gelukkig nog niets te zien. Ben eigenlijk overal op mijn lichaam vermagerd behalve de buik dan. Net even op de weegschaal gaan staan en ben 2kg bij tot nu toe, toch wel goed vind ik.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zag vandeweek een foto van mijn eigen...die vond ik niet zo leuk..voelde me heel dik..maar goed dat kan ook niet anders als je zwanger bent...

en heel eerlijk ik heb totaal geen last van meer eten of lekkerder eten....het is nog precies hetzelfde....een probleempje bij mij....ik moet meer bewegen..maar goed kan nu niet ineens op een sport ofzo....

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Mijn benen worden er nu niet mooier op nee... Meer putten als normaal...
    Ach ja, hoort erbij zullen we maar zeggen? ;)

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ene kant denk ik ook lekker belangrijk! We krijgen er wat super moois voor terug en een vriend heb ik al haha maar toch is het soms.. Niet zo leuk!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hahaha je t hoort er wel een beetje bij er zijn maar weinig vrouwen (the lucky bastards! haha) die een beter lijf hadden (of hetzelfde) na hun zwangerschappen..

Ik merk hier ook ontzettend veel putten in mijn benen! bij de eerste zwangerschap maakte ik wel foto;s in mijn onderbroek alleen maar jemig die putten houden we toch wel een beetje tegen haha

ach het is voor een goed doel zullen we maar zeggen alleen leuk is natuurlijk anders..

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:) laaghangende buiken, heb er zelf ook een, heel vaag ziet het eruit! echt niet mooi!
    Straie heb ik nu veel meer dan bij mijn zoontje :(

@leeuw, is toch mooi joh, bewijs dat JIJ je kindje hebt gedragen!

Wat zijn er veel vooreen 20weken echo vandaag, veel plezier!

Ik heb gisteren een organisatie gebeld over mijn rechten ten aanzien van thuisbevalling hier en hoe ik dat moet regelen. Ik ben dus echt totaal in de maling genomen in Schotland! Ik hoef me helemaal niet aan te melden bij een ziekenhuis! En het is al helemaal niet illegaal dat ik mijn zoontje bij de bevalling wil :rolleyes: ben er best wel chagerijnig om! niet leuk! Blijkt dat iknu dus de dichtsbijzijnde "maternity unit" moet opzoeken en dan een brief moet schrijven naar de "head of midwives" met mijn plan om thuisbevalling te doen.Dan zal hij/zij mij in contact brengen met MIJN vk! Dus gewoon een vaste waarvan ik dan zeker weet (oke, onvoorziene omstnaigheden daar gelaten!) dat zij mijn bevalling gaat leiden... das wel ff wat anders dan dat ze me een aantal maandjes terug hebben verteld! Ik krijg ook net zo goed een kraampakket van het ziekenhuis, dus zij betalen al die spullen....maar ja het shceelt hun natuurlijk vet veel geld dat ik daar niet een kamer bezet ga houden ;) ben helemaal opgelucht! :D

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb het wel erg op me borsten die zijn ook erg snel gegroeit in een korte tijd. :D zit nu van een b naar een c. Hoop dat het dalijk wel wit wegtrekt na de bevalling :D hehe! Is geen gezicht haha..

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hier een "lucky bastard" :) was voor de eerste zwangerschap 70 kilo en was 20 kilo aangekomen. Voor de tweede zwangerschap was ik 60 kilo :confused: Ik geef de borst en die neemt 400kcal per dag van me! heerlijk want ik kan eten wat ik wil.....nou ja kon! ik ben alweer 10 kilo aangekomen :oops:

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    IMD okeben heel benieuwd...heb er onwijs veel zin in. Lekker ons ventje weer bewonderen :D

Ik heb nog geen striae, ben wel heel slank en wel bang dat ik het krijg, maja ik smeer trouw iedere dag 2 x...

14. @AMOM: Jeetje zeg, wat een verschil binnen 1 land. Gelukkig gaat het nu dan toch zoals jij het wilt!

@ALL: IK ben 9 kilo aangekomen en ik denk dat die helemaal rond mijn middel zit. Misschien wat dikkere billen, maar dat kon geen kwaad. Maar ik heb voor het eerst een vetrol in mijn leven :) :oops:
    Heb altijd gezegd dat ik hoop wat voller te blijven na een zwangerschap, ouder worden en dan zo mager als ik is niet de meest mooie vorm.

Zo, ik ga met mijn hondjes wandelen!

LIEFS

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik ben tot nu toe 3 kg aangekomen...das wel oke toch?

16. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hoi allemaal,

niemand die antwoord kan/wil geven op bovenstaande vragen met al die kletsgrage dames hier? ;)

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    sorry kan je vraag niet beantwoorden, dit is ook onze eerste...maar ik weet wel dat er een topic is bij babyuitzet wat mama's aanraden en niet aanraden, daar heb ik wel een lijstje van gemaakt!

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb vorige zwangerschappen geen straie gehad, dus hoop dit keer weer.
    En beide zwangerschappen max 10 kilo aangekomen en ook dat hoop ik weer, maar het gaat nu al ietsje harder dan de vorige keren :)

Brendagill dat je slank bent, betekend niet dat je meer kans hebt op straie.
    Bij mijn 1e zwangerschap woog ik ongeveer 48 kilo en was ik een graatje, maar geen straie gehad.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zal eens kijken naar de lijst, volgens mij heb ik die molton dingen nooit gebruikt uiteindelijk (vond hydrofielluiers fijner)

Maar zal nog eens kijken wat ik wel of niet nuttig vond aan die lijst....

ik zie dat ze 2 flesjes aanraden als je FV geeft maar dat zou ik te weinig vinden, i khad er 4 vond ik lekke makkelijk, een keer per dag de magnetronsterrilsator in en klaar..

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik was de vorige keer iets meer dan 30! kilo aangekomen. terwijl ik amper at (was immers geen ruimte haha) nu zit ik nog op -8 kilo maar ik ben als de dood dat ik weer zoveel aan ga komen! (ik weet niet gezond maar nu ik weer beetje slanker ben herken ik eindelijk mijn eigen gezicht een beetje terug en dat vind ik zo fijn) ik hoef geen maatje model te zijn maar mijn eigen gezicht vond ik echt prachtig om weer te zien na maandenlang de spiegel te hebben ontweken (qua gezicht)

Deel Deze Pagina