Hier druk weekend. Morgen komen ze tussen 10-13 met container voor zooi, dus alle zooi van babykamer (althans, wat babykamer moet worden), zolder, slaapkamers en schuur moeten daarin gedumpt worden. Dan moeten we (wil ik) laminaat uit gaan zoeken. De boodschappen moeten nog gedaan worden en de rest van de babykamer moet dan helemaal leeg. Zodat we dan hopelijk zondag laminaat kunnen leggen. (en moeten dan als 3/4 gelegd is de kast het op gelegde deel leeghalen en neerleggen/zetten en als alles gelegd is ook alles weer terug.) Druk genoeg lijkt me.
ja ik wou net zeggen genoeg te doen... Geen idee wat ik van het weekend ga doen, poetswerk is al gedaan (maar kan altijd nog wel wat zoeken hoor haha) Effe boodschappies doen natuurlijk doen we elke zaterdag. Ze zullen waarschijnlijk wel willen praten van het weekend maar die behoefte heb ik vandaag even niet.. (als we dan toch ego bezig zijn)
Hier ff een uberego berichtje: Echo gehad, alles was super! De baby was dus helemaal niet ingedaald, maar lag in een volkomen stuit met de billetjes dus diep in de bekken fijn! Dat was dus de oorzaak van die krampen, HIJ zat echt flink in de bekken!Maar alles zag er perfect uit...hij was alleen echt dik! echt hele vette dikke hamsterwangen.... zelfs de echoscopist stond met verbazing te kijken! ennuh...hij heeft de hele tijd met zijn edele delen gespeeld...vroeg geleerd We zijn overigens ff flink verwend. We hadden betaald voor 2D en 2 foto's maar kregen 4D met een hele rol foto's! helemaal niet erg......Maaruh de naam is dus ook al bekend maar die wil ik hier niet plaatsen maar die staat tussen de berichten op hyves. een jochie dus.... *trots*
Ow wat leuk zeg, nog een binkie erbij grappig dat jullie dat beiden gedroomd hadden. Helemaal leuk dat je extra's bij de echo kreeg voor minder. In een stuit dus, gelukkig nog alle tijd om te draaien. Of is de kans klein dat hij dat doet omdat hij al in bekken zit en volkomen stuit? En fijn dat alles goed is
Zo dat weer heel veel leeswerk! Heb geen idee meer wie of wat gezegd heeft maar Amom krijgt een ventje. gefeliciteerd! Nu nog 3 weken werken, lekker hoor. Ik merk dat lopen nu toch wel wat moeilijker wordt, idd steken zoals iemand ook al zei en constant het gevoel dat mijn blaas wordt dichtgeknepen. Probeer nu maar zoveel mogelijk afspraken bij mijn collega in te plannen. Gister kraampakket binnengekregen (zoals velen van jullie ook pas na een telefoontje..., slordig hoor). Maar leuke dingen zaten erin, haha, moest eerst drie keer kijken voor ik in het stukje gaas een broekje kon ontdekken.
Even heel snel. Mandytjuuh, fijn dat je beeb toch nog even geveold hebt. Hoop dat het met vriend erbij nog meer is geworden. IMD, te belachelijk voor woorden die ontstane situatie. Wil je al een compromis sluiten (wat eigenlijk al helemaal niet zou hoeven) krijg je dit te horen! Amom, een jongetje wat leuk. Gefeliciteerd! Maar hoe ga je dat nu doen met thuis bevallen en stuit? Toch nog een keertje een echo van tevoren? Voor de rest iedereen een knuffel, ben er weer weg van!
Amom: Fijn dat alles goed was bij de echo ! En een jongetje, leuk hoor gefeliciteerd ! Ik doe erg weinig verder dit weekend, morgenmiddag komt de oma, tante en achternichtje van mijn vriend naar onze babykamer kijken. En zondag ga ik lekker hachee maken en voetbal kijken Meiden fijn weekend !
Hallo, Vandaag weer gewerkt en dat was eigenlijk wel prettig. Gewoon weer even onder de mensen. Morgen gaan we ook gewoon de verjaardag van mannetje vieren. Er komen zon 30 man in mijn kleine huisje. Mijn man zegt dat ik niks mag doen. Hij zegt dat hij mij gaat vastbinden op een stoel en dat ik echt niks mag doen mmmmmm ik ga mijn best doen @Thanks een ieder voor de lieve bemoedigende woorden. We gaan ons nu niet drukker maken dan nodig, en afwachten dus op de operatie. O en ik zou bevallen in Schiedam en mijn man moet naar Erasmus in Rotterdam. Die dokter zei nog wel dat er partnerkamers zijn waar ik bij zou kunnen maar stel dat het dan gaat beginnen lig ik naast hem te bevallen! Nou nog maar niet te druk maken daarover En genieten, ja vooral van de bewegingen die ik nu zo goed voel. @Ziekenhuistas, nog niks voor gedaan, wel ook 2 grote nachtponnen bij de Wibra gekocht! @wannaBmum : Vervelend van je bloeddruk en dat je nu in het ziekenhuis moet bevallen! @Jodie : STERKTE ERMEE! @Imd : Je hebt echt groot gelijk! Belachelijk dat ze denken het recht te hebben op de werkplek te roken! Dat mag echt niet hoor! Hou je poot stijf! Dien anders een klacht in bij de baas, hij moet er wat mee doen dan! O he? Ik lees net dat het je eigen moeder is? En die rookt bij haar zwangere dochter? Ik ben nu in de war! @Mandytjuu : Ik snap dat je je bezorgd maakt, wel fijn dat je dr eventjes gevoeld hebt! @wwjc : Veel plezier met het inrichten van je babykamer. En zit je man maar een beetje achter zijn vodden! @IMD : Heel gaaf dat je echo goed was. Gefeliciteerd met je knul! Kan hij nog wel anders gaan liggen? Nou fijn weekend allen, ik kom nog wel even kijken...
@coto het was amom met haar echo en jochie Ja ik heb geen "echte" baas we bezitten allemaal aandelen dus allemaal eigenaar... dat maakt het lastig zeer zeker omdat het familie is...
@amom: gelukkig was alles goed ! en nog een zoontje gefeliciteerd ! @coto: fijn dat je man snel geholpen kan worden! hopelijk is alles heel snel achter de rug voor jullie. @jodie: wat erg dat je weer in het ziekenhuis ligt. ik hoop voor je dat je snel naar huis mag en dat je niet nog weken met pijn moet lopen maar dat je kleintje wel nog lekker blijft zitten hier echt veel last van nesteldrang ben dan ook de hele week zoooo druk bezig geweest dat ik nu echt helemaal op ben alles doet pijn en ben gewoon vreselijk moe.
schoonmaakdrang: ja, hier ook de koelkast (net als priscilla) helemaal schoongemaakt. ik heb alleen niet zo heel veel energie om het huis van top tot teen te schrobben. mandytjuuu, en? al iets gevoeld? (edit: lees dat je een kleine beweging heb gevoeld: fijn!) Imd, je zegt: ik moet vaak Dean zijn haren wassen omdat ie naar een asbak ruikt, en mijn tas moet ik ook altijd leeghalen, wassen omdat ie helemaal naar de rook stinkt , nou hier schrik ik wel van hoor, jeetje rookvrij werken is verplicht volgens de wet, dus ik vind dat je helemaal niet zeurt (ook als het niet verplicht was vind ik het asociaal dat ze stug doorroken ) priscilla, jou buikje is al gegroeid! wat staat er op tv op? amom, jeej! (ik had het al in mijn mailbox gelezen hihi) ik ben heel blij voor jullie! maar wat betekend dit voor jou? kan hij nu wel gewoon geboren worden of is er een grote kans op een keizersnede? dat verhaal van Imd zet me wel aan het denken. stel, je gaat bij een vriendin langs met je baby en die rookt. vinden jullie dat je dan mag vragen: wil je niet roken bij de baby? of moet je sowieso niet langsgaan omdat je dat niet kan vragen bij iemand anders thuis?
Ik heb er nu al hele erge moeite mee om in de rook te moeten zitten, denk de hele tijd aan die piepkleine longetjes die in me groeien. En dat terwijl ik zelf ook wel eens een sigaret opstak! Ben nu zo'n fanatieke vervelende ex-roker . En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zodirect de baby ergens in de rook te zetten. Als er dan toch iemand zo onnadenkend is om een sigaret in het bijzijn van de baby op te steken (ook al is dat bij iemand anders thuis) ga ik er zeker wat van zeggen en anders ga ik weg.
Ja het is net of die met de dag groeit nu geen idee wat er op staat trouwens een of andere serie geloof ik (hoezo geheugenverlies)
@pientje er is wel mindere kans dat die nog draait omdat hij al wat in de bekken zit, dat verklaard het kokosnoot gevoel maar ik doe er alles aan om hem te laten draaien, van rondkruipen tot zaklantaarn schijnen om hem maar te laten draaien! En tsja als dat niet werkt toch maar een ziekenhuisbevalling Stom trouwens want de vk had dus het hoofdje voor billen aangezien :x ik vond al dat ze wel heeeeel snel voelde...dus tsja misschien weer een echo om te kijken of ie al gedraaid is want die vk vertrouw ik voor geen meter! @mandytjuuu oh gelukkig maar zeg! Heb je d'r daarna nog gevoeld? Kan zijn dat je beeb gewoon super moe was! @IMD bizar zeg! Vind het ook niet normaal hoor! @coto nou je man heeft helemaal gelijk dat je niks mag doen, zitten jij! Knap hoe je met de hele situatie omgaat! @sylvie wat vervelend dat alles zo'n pijn doet maar ff rustig aan doen van het weekend! @rach ik zou het bespreekbaar maken voordat ik er heen ga, en anders gewoon niet gaan. Rokers weten ook dat het slecht is, en helemaal voor een kleintje. @priscilla ik ga ff de foto bekijken...helemaal over het hoofd gezien/gelezen
@rach: ik denk dat ik het ook zal bespreken van te voren, nu heb ik bijna geen vriendinnen/vrienden meer die roken dus dat scheelt... Mijn man rookt wel maar ook hij staat buiten, net als de visite die moet ook buiten staan. Ik heb zelf ook gerookt en hoop dat ik het volhou om niet meer te gaan roken na mijn bevalling maar dan ook wordt er alleen buiten gerookt. Ik begrijp het niet als mensen het niet snappen dat je in het bijzijn van baby's en kinderen gewoon niet hoort te roken... Wat een prut weer trouwens bah, ga zo lekker stoffen en zuigen en dan naar het tuincentrum beetje lente in huis halen !
Idd rotweer! En we moesten nog wel alle zooi buiten zetten hier. En container kwam later, toen we alles buiten hadden staan, dus moesten we nog langer buiten staan. Zie eruit als een verzopen kat. Wel lief dat de buurtbewoners zeiden dat ik niet zoveel mocht doen omdat ik zwanger was. Helaas is de babykamer nog niet leeg, maar de dag is nog lang en we hebben op andere plekken ruimte gemaakt om die spullen weer neer te zetten. Ik heb hubbie ook zover gekregen dat hij straks mee naar het laminaat gaat kijken, zodat we dat iig in huis hebben. Ik had trouwens eerst dat mijn maag heel erg naar voren kwam, net onder mijn borsten. Maar heb nu het idee dat ons mannetje aan het zakken is en mijn buikje naar beneden zakt....