@ Chelleke: Ik zou ook even advies vragen, want volgens mij heb je alles al gedaan. Zie nu dat je wat geprobeerd hebt hopelijk helpt het. @ Sefanja:Hij huilt ook nog even als ik weg ben, maar wordt wel weer rustig. Hij vind het KDV leuk hij keek er altijd na uit. Ik ben cker ontspannen en bereid hem ook voor 's ochtends. Thuis krijgt hij genoeg rust aangeboden en hij is veel bezig met van alles en nog wat. We doen altijd alles op dezelfde manier. Als we hem ergens anders achterlaten is er niks aan de hand, dus dat is zo raar. Ik zeg altijd dat we hem weer ophalen. Leuk dat je zo meedenkt Het huisje is cker weer schoon zolang het duurt @ Fidel: Fijn zeg dat Willemijn zo goed slaapt. Dat geluid maken herken ik wel Maylin maakt ook veel geluid, daarom is ze al snel naar haar eigen kamer gegaan. @2012mama: Mooie foto's van je mannetjes @ Ano: Heb je filmpje gezien lief hoor
Hier is het echt weer drama met Sofie, ze blijft heel veel huilen en we komen er maar niet achter wat het nou is. Volgende week dinsdag komt er een manueel fysiotherapeut om te kijken of er in haar nekje misschien iets niet goed zit aangezien ze ook een voorkeurshouding heeft. En bij mijn oudste moesten we proberen om af te bouwen met de mediijnen voor zijn astma, dus die kon ik ook wel achter het behang plakken vandaag. Het lijkt er dus op dat hij het afbouwen niet goed aankan en dat had ik wel gehoopt met dit goede weer. Van bijlezen komt dus steeds niet zoveel sorry.
graag gedaan... Ik hoop dat je kleine meid er goed uit kan drinken... pas je op dat zij niet bij de eerste slok zich niet verslikt... ze denkt misschien wel dat zij nog hard moet zuigen uit het kleine gaatje...
Sefanja: Tis dat je zo ver weg woont anders kwam ik je kussen...... Mila dronk haar fles netjes in 20 minuutjes leeg en ligt nu lekker in haar bedje..... het heeft geholpen....Thanks
sefanja ga je tip ook s proberen! net als chelleke is t hier ook puzzelen met flesspenen.. s speen gaat te langzaam (soms wel 45 min, valt telkens in slaap) M gaat te snel, 5 min en daarna erge krampjes!! vanmiddag bij huisarts geweest,, idd spruw dus nu aan de nystatine! bultje op dr oogwit was niks ernstigs, dus hoeven er niets mee te doen!
Hoi Dames, even ego berichtje. Ben vanmorgen met Thijm gaan babyzwemmen. Hij vond het erg interessant en moest even wennen. Hij kroop helemaal tegen me aan, zo lief!! hij is ook onder water geweest en dan moet je dat gezichtje eens zien als hij weer boven komt. Geweldig!! maar zonder huiltje. Ons manneke. ben er na 20 min weer uitgegaan. Zijn lipjes begonnen te trillen en heb toen daar een lekker warme douche genomen met Thijm. Is eenmaal in de maxicosi als een blok in slaap gevallen. Thuis meteen de fles gekregen en heeft toen van 10.30 tot 14.00 geslapen in zijn bedje. wat een lange ruk heeft hij gemaakt. Alleen daarom zou ik al vaker gaan zwemmen haha. het is wel een heel gesjouw voor 20 min maar zooo leuk. Nog leuker is als hij over een tijd er zichtbaar plezier in krijgt. Wat fijn om te lezen dat we zoveel hebben aan elkaars adviezen/tips. Is toch super!!! @Chel: nog bedankt voor het compliment over Thijm zijn naam. Ik heb er al heel veel positieve reacties op gekregen. Ik haak vanaf hier weer even in!!
moesch fijn dat je geslaagd ben voor de vakantie. hoe was het bij de ha? vruchtje hier absoluut geen slaapritme. ano treinen spotten doe ik samen met mijn pa, die is gek op treinen en ik houd ervan om mensen te zien genieten om wie ik geef dus ik geniet als mijn pa geniet, en gister genoot viktor ook behalve als de treinen herrie gingen maken gezellig wakker of huilerig wakker? 2012mama wat een geweldige foto. wow wat een scheet die 2de en dan zo stoer in de cabrio leuk hoor. fidel zielig voor je man wel handig voor de kilo's, heeft hij mee gezwangerd net als mijn vriend die was 5 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap.vreselijk die krampen ik merk er deze dagen ook meer van bij viktor. kreunen in slaap hier niet echt bekend mee. chelleke je zit in de periode voor een sprong volgens mij kan het daar mee te maken hebben? sefanja mijn vader heeft foto's gemaakt zal vragen of hij ze naar mij stuurd dan zal ik ze showen, de hele dag in deze zak: buikdrager - Google zoeken het is de 1ste plaatje maar ik kan hem nergens vinden en weet geen merk sorry. guusje wat vervelend, ik hoop dat sofie zich snel rustiger voelt. troela wat leuk, ik wil ons hier ook inschrijven op babyzwemmen, maar ik moet even wachten tot ik niet meer vloei, ik laat viktor al wel wennen aan water, veel in bad en onder de douche hier ben ik echt een beetje dom geweest, viktor is afgelopen dagen in de ochtend huilen huilen alsof je hem pijn doet alsof je hem wat doet, maar dat doet hij niet als we weg zijn maar dan heeft hij de geborgenheid van de kinderwagen en van mij zit dan vaak op schoot, en thuis een grote box of groot bed en bedenk me nu hij is 5 weken tijd voor de 1ste sprong, kan het dat hij die sprong met name thuis laat zien. dit is nu 3 dagen gaande en met name thuis last van veel bij ons willen zijn, dus aankomende dagen maar flink knuffelen en vast houden ben ik blij met mijn oei ik groei boek groetjes wendy
wow viktor vanavond in een soort van inbakerdeken maar dan met klittenband, heeft hij toch van 23.00 tot 4.00 geslapen ik ben zo trots op mijn mannetje, nu eten, boer en dan weer in het deken naar bed en wachten wanneer hij weerkomt, kan ik even bijslapen
Guusje, balen dat Sofie zo onrustig is. Hopelijk kunnen jullie vinden waar het aan ligt. Moesch, dus toch spruw. Hopelijk werkt de nystatine snel. Fijn dat het witte bultje niets ernstig was. Troela, lekker hoor, samen zwemmen. Ga je nu vaker? Chelleke, fijn dat de tip van sefanja geholpen heeft. Hopen dat het drinken goed blijft gaan. Miss geul. Wat goed van viktor! Hoe is de rest van de nacht gegaan?
Hier een beetje rommel nachtje. Kaj werd om half 3 gillend wakker. Toen blerk dat hij gespuugd had. Omgekleed en speen gegeven, hielp niet. Dus bij mijn in bed. Toen wel stil. Wel onrustig. Uiteindelijk om 6u de fles gegeven, hield hem toen niet meer rustig...Finn toen ook wakker dus lekker optijd. Vriendlief nu aan t werk en wij misschien zo ff naar de dierentuin...
2012mama hier was de nacht verder redelijk 7 uur weer viktor voor drinken, en 8.30 schrok hij zich rot want een deur knalde dicht en niet meer willen slapen, er zijn werklui gekomen die herrie maken, en huilen,huilen dus nu lekker op schoot aan de borst met een hydrofieldoek voor als er mensen de woonkamer inkomen.
2012mama: enig idee waar kaj van wakker werd? Wel knap dat hij niet meteen flesje wilt. Veel plezier in de dierentuin hopelijk blijft het droog. Loopt finn zelf of heb je duowandelwagen? Miss geul: lekker nachtje. Even kunnen bijslapen dus lekker Hier wel goeie nacht. 22:45 laatste flesje toen 4:45 en 8 uur. Zelf kan ik niet meer slapen na flesje van 4:45. Lag half 6 in bed en ik was klaar wakker viel net in slaap toen werd finn 7 uur wakker haha
troela wat gaaf dat je al bent gaan babyzwemmen! Welke temp had het water? Wij zitten namelijk in roompot dit weekend en twijfel nog steeds te gaan zwemmen.. Missgeul lekker nachtje hoor! 2012mama, drukke nacht zeg, das minder! Veel plezier in de dierentuin! Moesch, jammer dat ze toch spruw heeft, hopelijk snel minder last door de medicijnen
@ Troela: Leuk dat babyzwemmen @ Miss Geul: Lekker zo'n goede nacht hopelijk gaat hij dat vaker doen. Handig he dat Oei ik groei boek ik heb hem ook. Heb me ook aangemeld op de site voor de sprongenwekker dan krijg je een mailtje als er een sprongetje aankomt. @ 2012mama: Das minder dat Kaj zo overstuur wakker werd gelukkig kon je nog wachten met het flesje. Veel plezier in de dierentuin @ Guusje: Hopelijk zit Sofie snel weer lekkerder in haar vel dit is ook niks @ Moesch: Hopelijk is de spruw snel weg. Gelukkig is dat witte bultje niks. Hier ook een goede nacht. Maylin kwam om 3.15 uur en daarna om 6.30 uur. Ze is nu alweer wakker terwijl ze om 10.30 uur pas weer een fles heeft. We zien wel ff. Vandaag misschien naar de eendjes verder geen plannen.
@chelleke graag gedaan hoor, ze liggen hier nutteloos in de kast.. maarja daar blijven ze dan maar even langer liggen haha @sefenja dat is een goede tip... nu eens bedenken wat de hoogste prioroteit heeft whahaah.. hmmm wat was de kraamhulp handig zeg @troela leuk babyzwemmen hier ook van plan!!! naar nog even wachten
vandaag voor t eerst weer 6 flessen! gisteravond heeft ze weer flink gehuild.. om 23u fles en toen werd ze om 3.30 wakker.. speentje gegeven maar ze bleef huilen.. dus toch maar flesje gemaakt van 150/5.. waar ze 130cc van gedronken heeft,, flink gepoept tijdens de fles, het lekte zelfs door de luier.. dus helemaal schoon gemaakt en omgekleed! speentje gegeven.. maar ze bleef wakker en steeds jammeren.. uiteindelijk toch in slaap gevallen.. en toen 7u weer wakker voor flesje.. 150/5 gegeven maar daar heeft ze maar 120cc van gedronken.. daarna weer heel de tijd jammeren en kreunen! en weer n poepluiier.. denk dat ze van de nystatine zoveel poept., normaal poept ze 1 keer per dag of zelfs om de dag!
2012mama veel plezier bij de dierentuin en tamtam jullie veel plezier bij de eendjes! denk dat ik vanmiddag met mn zoontje ff naar de kinderboerderij gaan.. kleine dan in de draagdoek mee denk ik.. maar eerst kijken of t dan niet meer regent!