Veel plezier allemaal dames. Ik sla over. Ga het niet trekken met mijn bekken. Morgenavond biershower manlief en zondag mijn babyshower, moet ik ook wel beetje fit voor zijn he. Als mijn bekken het beter gedaan hadden was ik vast en zeker gegaan. Volgende keer beter. Maagpijn is idd niet fijn. Maar alles voor een goed doel. Vocht heb ik (nog) geen last van. *klopt af*
@ikbien leuk zeg babyshower! Geen idee of ze hier nog wat organiseren. .maar ik ken mn collega's wel wat langer dan vandaag haha! Pfff Filerijden en zwanger zijn is echt geen goeie combi zeg..vreselijk last van mn onderrug en liezen..mn broek begon te knellen en mn manneke werd erg druk..nu lekker op de bank hangen en nix doen..ml gaat morgen verder klussen aan de babykamer. .ben benieuwd. .maandag komen de meubeltjes
Zoooooo , we zijn weer thuis , nou we zijn weer thuis mijn hemel wat een gekkenhuis maar super leuk !!! Nu nog ff folders neuzen en dan lekker naar bed
Ikbien leuk babyshower!! Ik sla dit jaar ook over Trouwens ben ik de enigste die net was wat gehoord heeft over de ophef dat de zorg en huurtoeslag niet gestort is? Dacht net is even kijken blijkt landelijke storing te zijn sommige hebben al Gekregen sommige niet
@mjs leuk! En veel gezien zeker? Hoop nog wat dingetjes te sscoren zaterdag en natuurlijk de woezel en pip tas Hier een heeeeeel druk jongetje vanavond. .hij verbouwt de boel vanbinnen haha!
Ja best wel veel maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor ,aanbiedingen, De woezel en pip tas stelt niks voor eigenlijk de tas is wel leuk maar de inhoud alleen reclame. Wel heb ik een muziekdoosje , wasbare luiers ( ik gebruik al jaren wasbaar ) , kleertjes voor mijn dochter , een neutral aanbieding ( allergische kindjes en man ) gekocht en op de huishoudbeurs , billenspray en bad olie van zarqa ( echt fantastisch ivm allergieën ) met heel veel korting gekocht en een gellak nagel set , ook iets voor mams en oma Oh ja en een extra trolley hahaha we konden het niet meer tillen Al met al heel goed geslaagd dus
@mjs ik doe het ook voor de tas hihi denk dat de reclame inhoud snel weg is ligt eraan wat voor aanbiedingen het zijn..heb nog wat hydrofielluiers..moltons en denk dat k nog wel weer wat kleertjes zal scoren haha ben erg benieuwd hoor en de gratis proefdingetjes zijn altijd handig hihi
Iedereen veel plezier op de 9maandenbeurs! Ben blij dat ik er niet heen hoef Morgen verloskundige en a.s. dinsdag GUO echo in nijmegen. Spannend! Dit weekend alweer 33wk, gaat snel nu!
Zo ik ben ook terug van de beurs. Was gezellig maar ik ben wel tot het uiterste gegaan om het vol te houden maar ben blij dat ik geweest ben. Puzzelen bij nutrilon was leuk m'n vriendin had de bus met melk en ik als troostprijs een badcape. En de quiz bij Etos had ik weer gewonnen een tas met biologische potjes voeding en een tube kinder tandpasta hihi. Nog een dekentje voor in de wieg gescoord wilde ook nog een pakje maar kleertjes vond ik erg tegenvallen vooral neutraal was er weinig. Ohja als je trek krijgt loop ff naar de food en drinks bij de huishoud beurs kun je alles proeven haha.
klinkt goed meiden,maar het was zeker wel gigantisch druk?? Ik kijk nog ff aan of ik ga,veel last van me bekken Straks weer naar de gyn,leuk!
Meiden ik heb al paar dagen last van Diarree. .super irritant. .ik weet dat je geen loperamide mag maar wat kan je het beste eten om diaree tegen te gaan?
Hej lieke wat vervelend zeg ik heb er ook veel last van, gister ook en dacht eet een banaan nou 15 min later weer giga veel maagpijn en ik had een tijd geleden al zoveel last van dt ik ben gaan noteren wat ik dagelijks at en waarna ik et kreeg nu is me toch opgevallen dat elke keer na een banaan of kiwi ik zulke pijn krijg, dus een beetje gezocht en ja hoor waar hoort het bij latex- eiwit allergie en ik ben al bekend met klachten na het gebruik van een condoom ik ga maandag de huisarts maar even bellen of ze kan testen of dat het is, het valt me erg op dat het alleen maar ergere pijn word en sinds een paar weken heb ik ook meer honger en eet ik ook extra fruit en meestal banaan omdat dat goed vult, Hebben jullie trouwens nog plannen voor het weekend verder ? Hier niet veel morgen gaat m'n vader met Vl. Onze auto maken moet nieuwe einddemper op en zondag weten we nog niet
Alles goed bij de gyn,mooi gegroeit en mooi kloppend hart,gewicht nu 1.715 gram en paar dagen voor op gemiddelde groei. Ks datum is besproken en een negatieve bloedgroep dus geen antiD prik voor mij. Nu even een middagdutje na een heerlijke lunch met t gezin en dan kijken hoe ik me voel om naar de beurs te gaan